2010-06-07, 23:08
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dekanmi
Ja, kanske. Fast det du beskriver låter mer som ett par "lokala alkisar" från navet. De brukar väl inte hålla till ute i Birsta? Fast, ptja. Jag vet ju inte alls. Man blir ju nyfiken på vilka det är, men det kommer ju alltid fram tillslut.
Det är nog tämligen ointressant vilka det här är, en gissning som jag tror träffar rätt är; tunga missbrukare i runt 30-40års åldern. Kan ringa ett par samtal under kvällen och skaka fram namnen om det skulle vara högintressant.

/Micke
Citera
2010-06-07, 23:13
Medlem
dekanmis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Det är nog tämligen ointressant vilka det här är, en gissning som jag tror träffar rätt är; tunga missbrukare i runt 30-40års åldern. Kan ringa ett par samtal under kvällen och skaka fram namnen om det skulle vara högintressant.

/Micke

Nej, det är inte intressant alls egentligen. Men såklart man blir nyfiken. Jag kan dock kolla runt själv, men såklart underlättar det om någon här redan visste vilka det var.
Citera
2010-06-07, 23:20
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dekanmi
Nej, det är inte intressant alls egentligen. Men såklart man blir nyfiken. Jag kan dock kolla runt själv, men såklart underlättar det om någon här redan visste vilka det var.
Tror inte att de här människornas kamrater har tillgång till dator och internet eller ett intresse för det heller om jag får spekulera fritt.

Men för den goda sakens skull ska jag gissa på två lågoddsare som kan ha var närvarande - George och Jack.

/Micke
Citera
2010-06-08, 00:37
Medlem
JedTheHeads avatar
det där är fan knas alltså
försök till dråp av polis är inte så soft att ha på sitt CV precis
Citera
2010-06-08, 00:46
Medlem
zuttilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Tror inte att de här människornas kamrater har tillgång till dator och internet eller ett intresse för det heller om jag får spekulera fritt.

Men för den goda sakens skull ska jag gissa på två lågoddsare som kan ha var närvarande - George och Jack.

/Micke

Enligt källor som varit närvarande under gripandet ska personerna inte varit mer än 25 år. Kan ju dock ha fel. Vilka är George och Jack? Vart hänger dom? Vad sysslor dom med?
Citera
2010-06-08, 00:55
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zuttili
Enligt källor som varit närvarande under gripandet ska personerna inte varit mer än 25 år. Kan ju dock ha fel. Vilka är George och Jack? Vart hänger dom? Vad sysslor dom med?
Heroinmissbrukare, george bodde tidigare i en sociallägenhet i Granlo blev vräkt efter att ha sålt droger i från lägenheten. Jack bor väl i skönvik eller däromkring vad han har för sig när han inte pundar har jag ingen aning om. Men det är en mycket märklig man.

/Micke
Citera
2010-06-08, 01:00
Medlem
karbolexans avatar
Citat:

Då verkar min teori fortfarande hållbar!

Vilka kan detta vara då? Är det några som kommer från Ljustadalen eller tog bara jakten dom dit av slump?
Citera
2010-06-08, 01:12
Medlem
zuttilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karbolexan
Då verkar min teori fortfarande hållbar!

Vilka kan detta vara då? Är det några som kommer från Ljustadalen eller tog bara jakten dom dit av slump?

Skulle inte tro att dessa är från Ljustadalen. Då det är så pass mycket folk som rör sig i Birsta trakterna.
Men ett helt klart alternativ är Skillts teori.

Får hoppas på bättre resultat imorgon vad gäller GM.
Citera
2010-06-08, 01:39
Medlem
reffis avatar
Citat:

- Hade helt fel, ändrar för att inte vilseleda!
Senast redigerad av reffi 2010-06-08 kl. 02:36.
Citera
2010-06-08, 09:44
Medlem
Citat:
Mordförsök på en polisman och du väljar denna topic? Skulle helst se någon utan dyslexi och med kompetens skapa denna tråden. F.ö så är det mycket möjligt att denne är GM.

Edit: Var fel kille jag tänkte på. Så, vem är denne man? Vem är QP?

Qp är namnet på en mycket speciell o välkänd polis i sundsvalls området som tydligen skall leva med skyddad indentitet det är vad som ryktas dock undrar man varför en trafik polis lever med skyddad indentitet hm
finner dock ingen anledning att misstro denna uppgift heller då mina vägar korsats med han mången gånger o som sagt har är en mycket otrevlig polis men privat så ska han vara jätte trevlig sägs det man kan säga en verklig personlighets förändring nästan kusligt
Citera
2010-06-08, 10:57
Medlem
tojjo88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av no.name1
Qp är namnet på en mycket speciell o välkänd polis i sundsvalls området som tydligen skall leva med skyddad indentitet det är vad som ryktas dock undrar man varför en trafik polis lever med skyddad indentitet hm
finner dock ingen anledning att misstro denna uppgift heller då mina vägar korsats med han mången gånger o som sagt har är en mycket otrevlig polis men privat så ska han vara jätte trevlig sägs det man kan säga en verklig personlighets förändring nästan kusligt

Har han ett litet talfel?
Citera
2010-06-08, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tojjo88
Har han ett litet talfel?

Tror att "R" inte finns med i denne konstapels alfabet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto