2010-06-04, 14:54
Medlem
deckardrottningens avatar
Citat:
"En man i 40-årsåldern har gripits misstänkt för upprepade våldtäkter mot sin dotter....Våldtäkterna mot dottern misstänks ha skett vid upprepade tillfällen från våren 2009 och fram till mars i år."
http://na.se/nyheter/2.2503/1.849972-pappa-gripen-for-valdtakt-mot-dotter
Örebro fortsätter att märkas i fel sammanhang.

Är det nån som vet vem det är?
Citera
2010-06-04, 15:01
Medlem
rudanRs avatar
är med nyfiken på vem denna människa är.
Citera
2010-06-04, 20:54
Bannlyst
jävla svinäckel. Och dääääääär förstörde han en stor del av sin dotters liv för att han var lite kåt och helt jävla dum i huvudet. Saknar ord
Citera
2010-06-05, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deckardrottningen
Örebro fortsätter att märkas i fel sammanhang.

Är det nån som vet vem det är?
Jag vet vem de e, han heter M*ts R*y Da**d E**in å e född 1968-05-14 å hans fööra adress var bj*rkv*gen ** 697 93 Hjortkvarn. De ligger i hallsbergs kommun i örebro län. Han e skyldig mig 12 000kr å den som får tag på fansskapet får pengarna han e skyldig mig. Han hAR INTE BARA KNULLAT SIN DOTTER UTAN ÄVEN VARIT PÅ VARENDA 13-ÅRING I HJORTKVARN. De finn ca 20-25 villor i hjortkvarn å den idioten förstår inte varför han e mordhotad. Får ja tag på honom så ska ja slå en dildo me superlim i röven på honom å seda sätta en handgranat i käften på honom å dra ut sprinten å säga te honom: DO YOU FEEL LUCKY.
Senast redigerad av Adriano49 2010-06-05 kl. 15:26.
Citera
2010-06-05, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qickman
jävla svinäckel. Och dääääääär förstörde han en stor del av sin dotters liv för att han var lite kåt och helt jävla dum i huvudet. Saknar ord
Ja å då ska du veta att de min snälla metod. He he he
Citera
2010-06-05, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudanR
är med nyfiken på vem denna människa är.
Ja ska se om ja kan få tag på foto på fanskapet, min son känner honom å som tur e för M*ts så har han inte varit på honom.
Senast redigerad av Adriano49 2010-06-05 kl. 15:29.
Citera
2010-06-05, 15:27
Medlem
Citat:
Gå in på upplysning .se å ta reda på han peronalia.
Citera
2010-06-05, 15:32
Medlem
Citat:
De finns inge straff som e hårt nog för sådana människor, de finns 2 sorters brottlingar som ja hatar å de e våldtäktsmän å pedofiler.
Citera
2010-06-05, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adriano49
Han hAR INTE BARA KNULLAT SIN DOTTER UTAN ÄVEN VARIT PÅ VARENDA 13-ÅRING I HJORTKVARN.

Tack för infon. Du verkar ha mycket vetskap om vad gärningsmannen sysslat med. Ska du vittna i rättegången så att han åker dit ordentligt?
Citera
2010-06-05, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deckardrottningen
Tack för infon. Du verkar ha mycket vetskap om vad gärningsmannen sysslat med. Ska du vittna i rättegången så att han åker dit ordentligt?

Näe, men va min kompis ända till 2008, de va då ja började misstänka att någe va fel me honom å ja fråga om han ville berätta om de ja då viste. han ba mig att dra åt helvete å ja sa att ja skulle driva in skulden förr eller senare. Ja sa upp kamratskapen me honom 2008 å de gjorde även hans dåvarande flickvän när ja berättat va ja visste. Han har satt ett kontrakt på en av mina kompisar som e kronvittne i den kommande rättegången. Han va me i ett mc-gäng som hette sidewinders å dom va hang a round te banditos, han hann även me å gola ner sina klubbpolare så ALLA UTOM HAN ÅKTE IN PÅ KÅKEN. Alla de kompisar han hade 2008 har varit på jakt efter honom å även kling å klang (snuten). Nu senaste tiden så har varenda mc-gäng me självaktning jagat honom å han har en 1% tatuering på sin högerarm å den ska hyvlas bort eftersom han inte ställer upp på andra. Han e en som springer å gömmer sig bakom andras muskler, när han själv ska ha någe så e de ok att ta till olagliga handlingar, men när andra använder samma metod mot honom så ringer han polisen. Idioten å ja sprang på samma biljardhall när vi va unga ( 16-21 år).
Senast redigerad av Adriano49 2010-06-05 kl. 16:27.
Citera
2010-06-06, 19:05
Medlem
Mannen är nu häktad
http://na.se/nyheter/2.2503/1.852023-pappa-haktad-misstankt-for-valdtakter-mot-dotter
Citera
2010-06-06, 19:22
Medlem
CompuTerrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adriano49
Nu senaste tiden så har varenda mc-gäng me självaktning jagat honom å han har en 1% tatuering på sin högerarm å den ska hyvlas bort eftersom han inte ställer upp på andra.
Trodde 1% gängen var till för att locka till sig såna här svin så processen kan göras kort med dom.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in