Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-06-04, 14:54
  #1
Medlem
deckardrottningens avatar
Citat:
"En man i 40-årsåldern har gripits misstänkt för upprepade våldtäkter mot sin dotter....Våldtäkterna mot dottern misstänks ha skett vid upprepade tillfällen från våren 2009 och fram till mars i år."
http://na.se/nyheter/2.2503/1.849972...akt-mot-dotter
Örebro fortsätter att märkas i fel sammanhang.

Är det nån som vet vem det är?
Citera
2010-06-04, 15:01
  #2
Medlem
rudanRs avatar
är med nyfiken på vem denna människa är.
Citera
2010-06-04, 20:54
  #3
Avstängd
qickmans avatar
jävla svinäckel. Och dääääääär förstörde han en stor del av sin dotters liv för att han var lite kåt och helt jävla dum i huvudet. Saknar ord
Citera
2010-06-05, 15:16
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deckardrottningen
Örebro fortsätter att märkas i fel sammanhang.

Är det nån som vet vem det är?
Jag vet vem de e, han heter M*ts R*y Da**d E**in å e född 1968-05-14 å hans fööra adress var bj*rkv*gen ** 697 93 Hjortkvarn. De ligger i hallsbergs kommun i örebro län. Han e skyldig mig 12 000kr å den som får tag på fansskapet får pengarna han e skyldig mig. Han hAR INTE BARA KNULLAT SIN DOTTER UTAN ÄVEN VARIT PÅ VARENDA 13-ÅRING I HJORTKVARN. De finn ca 20-25 villor i hjortkvarn å den idioten förstår inte varför han e mordhotad. Får ja tag på honom så ska ja slå en dildo me superlim i röven på honom å seda sätta en handgranat i käften på honom å dra ut sprinten å säga te honom: DO YOU FEEL LUCKY.
__________________
Senast redigerad av Adriano49 2010-06-05 kl. 15:26.
Citera
2010-06-05, 15:19
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qickman
jävla svinäckel. Och dääääääär förstörde han en stor del av sin dotters liv för att han var lite kåt och helt jävla dum i huvudet. Saknar ord
Ja å då ska du veta att de min snälla metod. He he he
Citera
2010-06-05, 15:21
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudanR
är med nyfiken på vem denna människa är.
Ja ska se om ja kan få tag på foto på fanskapet, min son känner honom å som tur e för M*ts så har han inte varit på honom.
__________________
Senast redigerad av Adriano49 2010-06-05 kl. 15:29.
Citera
2010-06-05, 15:27
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qickman
jävla svinäckel. Och dääääääär förstörde han en stor del av sin dotters liv för att han var lite kåt och helt jävla dum i huvudet. Saknar ord
Gå in på upplysning .se å ta reda på han peronalia.
Citera
2010-06-05, 15:32
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qickman
jävla svinäckel. Och dääääääär förstörde han en stor del av sin dotters liv för att han var lite kåt och helt jävla dum i huvudet. Saknar ord
De finns inge straff som e hårt nog för sådana människor, de finns 2 sorters brottlingar som ja hatar å de e våldtäktsmän å pedofiler.
Citera
2010-06-05, 16:02
  #9
Medlem
deckardrottningens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adriano49
Han hAR INTE BARA KNULLAT SIN DOTTER UTAN ÄVEN VARIT PÅ VARENDA 13-ÅRING I HJORTKVARN.

Tack för infon. Du verkar ha mycket vetskap om vad gärningsmannen sysslat med. Ska du vittna i rättegången så att han åker dit ordentligt?
Citera
2010-06-05, 16:23
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deckardrottningen
Tack för infon. Du verkar ha mycket vetskap om vad gärningsmannen sysslat med. Ska du vittna i rättegången så att han åker dit ordentligt?

Näe, men va min kompis ända till 2008, de va då ja började misstänka att någe va fel me honom å ja fråga om han ville berätta om de ja då viste. han ba mig att dra åt helvete å ja sa att ja skulle driva in skulden förr eller senare. Ja sa upp kamratskapen me honom 2008 å de gjorde även hans dåvarande flickvän när ja berättat va ja visste. Han har satt ett kontrakt på en av mina kompisar som e kronvittne i den kommande rättegången. Han va me i ett mc-gäng som hette sidewinders å dom va hang a round te banditos, han hann även me å gola ner sina klubbpolare så ALLA UTOM HAN ÅKTE IN PÅ KÅKEN. Alla de kompisar han hade 2008 har varit på jakt efter honom å även kling å klang (snuten). Nu senaste tiden så har varenda mc-gäng me självaktning jagat honom å han har en 1% tatuering på sin högerarm å den ska hyvlas bort eftersom han inte ställer upp på andra. Han e en som springer å gömmer sig bakom andras muskler, när han själv ska ha någe så e de ok att ta till olagliga handlingar, men när andra använder samma metod mot honom så ringer han polisen. Idioten å ja sprang på samma biljardhall när vi va unga ( 16-21 år).
__________________
Senast redigerad av Adriano49 2010-06-05 kl. 16:27.
Citera
2010-06-06, 19:05
  #11
Medlem
deckardrottningens avatar
Mannen är nu häktad
http://na.se/nyheter/2.2503/1.852023...ter-mot-dotter
Citera
2010-06-06, 19:22
  #12
Medlem
CompuTerrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adriano49
Nu senaste tiden så har varenda mc-gäng me självaktning jagat honom å han har en 1% tatuering på sin högerarm å den ska hyvlas bort eftersom han inte ställer upp på andra.
Trodde 1% gängen var till för att locka till sig såna här svin så processen kan göras kort med dom.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback