2010-05-15, 20:49
Medlem
Ozgoods avatar
Jag gjorde precis slut med min flickvän (kortvarigt förhållande) då jag tröttnade på hennes nycker och hon var allmänt trist i längden. Rädd för allt och ville inte hitta på saker.
Nåväl. Efter att jag gjort slut med henne säger hon att hon var besviken. Att hon hade väntat med att förlora sin oskuld tills hon träffade någon hon kunde lita på och att det var mycket viktigt för henne... Det jag tänker spontant då är: "Är inte det något man berättar?".

Jag vet inte jag...
Nåväl, jag har släppt henne nu och kondomen var på vid alla tillfällen. Time to move on.
Citera
2010-05-15, 20:56
Medlem
Ozgoods avatar
Hur ser ni på det? Visste första personen ni hade sex med att ni var oskuld?
Citera
2010-05-15, 20:56
Medlem
Vad hade ni för kommunikation ?
Ni "träffades" hängde ett tag ?
Hon kanske blev skitkär.
Citera
2010-05-15, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ozgood

Japp, berättade. Men i mitt fall ville jag bli av med den av tryck från kompisar.
Citera
2010-05-15, 20:59
Medlem
Ozgoods avatar
Citat:
Vad hade ni för kommunikation ?
Ni "träffades" hängde ett tag ?
Hon kanske blev skitkär.
Hon var skitkär. Jag med till en början. Men jag märkte allt mer hur mycket hon begränsade livet för sig själv. Gnistan falnade från min sida... Man vill ju ändå hitta på roliga saker med den man gillar.
Det var som att hon hade fobier för allt. eller... egentligen tror jag inte det var fobier. Det var bara en metod för att bli omhändertagen av "stora starka mig". Hon gjorde sig liten och jag orkar inte med sådant.
Senast redigerad av Ozgood 2010-05-15 kl. 21:03.
Citera
2010-05-15, 21:02
Bannlyst
Nu är hon ju inte oskuld iaf
Citera
2010-05-15, 21:03
Medlem
Citat:
Hon var skitkär. Jag med till en början. Men jag märkte allt mer hur mycket hon begränsade livet för sig själv. Gnistan falnade från min sida... Man vill ju ändå hitta på roliga saker med den man gillar.
Det var som att hon hade fobier för allt. eller... egentligen tror jag inte det var fobier. Det var bara en metod för att bli omhändertagen av "stora starka mig". Hon gjorde sig liten och jag orkar inte med sådant.

Vem orkar med det ? Båda parter måste vara självständiga individer.
Hade hon trasig bakgrund ?
Citera
2010-05-15, 21:04
Medlem
Ozgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kompaniet
Nu är hon ju inte oskuld iaf
Nej. Det är ett som är säkert.
Citera
2010-05-15, 21:05
Medlem
Ozgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pierso
Vem orkar med det ? Båda parter måste vara självständiga individer.
Hade hon trasig bakgrund ?
När vi pratade så lät det som att vi kom från ungefär samma bakgrund. Farsa som är alkoholist, skilda föräldrar, många syskon. Vet inte hur det var med tidigare förhållanden riktigt.
Alkoholism vet jag ju att det påverkar en väldigt mycket. Jag har kommit över rätt mycket av det som skedde i min uppväxt. Men jag förstår att alla har sina trauman att berarbeta.
Citera
2010-05-15, 21:21
Medlem
TopZzs avatar
Citat:

Nu är jag kille. Men när jag hade sex första gången sa jag inte till tjejen att jag var oskuld. Istället sa jag att jag legat med 3 stycken innan, bara för att jag skämdes.
Men när vi väl körde igång gick det åt helvete så jag antar att hon förstod...
Citera
2010-05-15, 22:05
Medlem
Citat:
Nepp... Det visste han icke.
Citera
2010-05-16, 06:33
Medlem
Ozgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duggregn
Nepp... Det visste han icke.

Iofs visste inte min dåvarande flickvän att jag var oskuld. Men.. Om det är så himla speciellt för någon att förlora oskulden med "den rätte" så säger man väl det. Nåväl.. det var väl brist i kommunikationen hela vägen i förhållandet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in