2010-04-30, 21:29
Medlem
sockerslynans avatar
Nu är jag tjej, men jag känner att jag måste hoppa in och styra upp lite här!

Jag rakar benen och under armarna, och intim rakning självklart. Något annat finns inte på världskartan. Var en gång i tiden med en kille som gillade "håriga kvinnor" och han vela att jag skulle låta bli att raka allting, han hade fan älskat mig ännu mer om jag haft skägg och mustasch.

Ett tag försökte han till och med muta mig till att inte raka mig, vilket var förjävligt. Jag känner mig inte snygg när jag inte är rakad, en väldigt hemsk känsla. Håriga tjejer ger mig typ någon viss "eew" känsla, typ..
Citera
2010-04-30, 21:32
Medlem
Dille24s avatar
Usch och tvi men man tar vad man får
Citera
2010-04-30, 21:46
Medlem
[Strange Days]s avatar
Håriga tjejer går definitivt bort för min del; det är rejält ofräscht.
Det värsta och mest avtändande som finns är när fittan döljs av en stor jävla hårbuske som ser ut att kunna utgöra ett eget ekosystem.

Kan dock tilläggas att det kan vara sexigt med en liten muff, så länge den ansas och sköts om på ett snyggt sätt.
Citera
2010-04-30, 22:34
Medlem
Grandmaster-Ms avatar
Bryr mig inte så mycket. Visst är det vissa saker som måste rakas, t.ex benen men lite hår på muttan gör inget, inte heller under armarna, bara det inte är en riktig djungel alltså T.ex en hårig fitta tänder mig mer än en helrakad faktiskt. Men samma där liksom, ingen djungel.
Citera
2010-04-30, 22:39
Medlem
noxiouss avatar
Nej tack! Lent ska det vara
Citera
2010-04-30, 22:58
Bannlyst
Såg en helfräsch brud på avenyn idag, snygg som fan...men med hår på armarna...alltså synligt hår på typ två meters håll. *brrr* Hon var såklart mörkhårig, sällan blonda tjejer har det där problemet.
Senast redigerad av HerrSkumberg 2010-04-30 kl. 23:02.
Citera
2010-04-30, 23:02
Medlem
MoogBeats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noxious
Nej tack! Lent ska det vara

Förutom runt fittan. Där ska det vara mörkt krull! Mums! En kvinna ska vara en kvinna.
Citera
2010-04-30, 23:13
Medlem
brisingamens avatar
sockerslynan

Citat:
Håriga tjejer ger mig typ någon viss "eew" känsla, typ..[/QUOTE]

Säger du det, fan håriga tjejer kommer att bryta ihop när de läser detta. (eller ?)
Citera
2010-04-30, 23:57
Medlem
mellotrons avatar
Vad fan är problemet? Intimansning/rakning är givetvis självklar, har ingenting med "mode" att göra. Håransamling är inte vackert för något människoöga i detta fallet, allt handlar om dålig/bra smak och stil.
Citera
2010-05-01, 23:11
Medlem
DenLedes avatar
Vart får ni tag i alla morbida bilder på håriga fittor. Inte ens jag som föredrar detta gillar dessa äckelbilder ni postar på miffon.
Tjejer ser inte ut så om dom har vuxna könsorgan!

De kvinnor jag varit med stämmer mer överens med dessa bilder:
http://www.playboy.com/girls/hotmode...1971-1981.html

Jag anser att helrakade fittor påminner om barns "snippor", och tänder inte mig det minsta.
Citera
2010-05-02, 04:52
Medlem
DonkeyKlonks avatar
Kroppshår överlag finner jag väldigt avtändande. Rakar/vaxar bort allt hår från axlarna och neråt på mig själv, och ser det som en självklarhet att även tjejer gör det.

Minns ett onenighstand där jag var nere och kände lite med handen mellan benen på tjejen och till min stora förskräckelse fanns där ganska mycket könshår. Tog det lugnt med henne och låg mest och hånglade, lite småäcklad, hela natten. Hon hade pratat om hur pinsamt det var att hon inte rakat sig med en gemensam kompis till oss, så hon fattade nog varför jag valde att inte ta av henne trosorna. usch!
Citera
2010-05-02, 22:22
Medlem
Vad jag inte förstår mig på är att många tjejer är väldigt mån om att vaxa och raka under armar, mellan benen och benen. Men resten då? Jag ser ibland tjejer som har mer hår på armarna än vad jag har! Då blir jag fan äcklad. Tänk hur dom tjejerna ser ut på övriga kroppen, typ magen, bröst, rygg/svank.

Bleh.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in