2009-01-30, 16:17
Medlem
Väldigt många grekiska kvinnor har stora näsor av någon anledning, nu tillhör ju AP undantagen om hon inte har opererat den ?
Citera
2009-01-31, 13:39
Medlem
Diggiloos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petter Utas
Lökarna kan man inte ta ifrån henne.. Men för övrigt....
Att hon delade ut vita kuvert med pengar i till sina medarbetare låter som en skröna. Trots att hon gärna vill kalla sig "arbetarklass" kan hon inte låta bli att flasha med att hon tjänar en massa pengar.. 200 000 i månadslön.... 50 papp för en föreläsning... Semesterresor.... Privatchaufförer... mm mm, det känns ju väldigt genuint och arbetarklassaktigt. Hon har nog aldrig haft skit under naglarna i någon större utsträckning, det är nog snarare så att hon profiterar på att tillhöra "credd-vänstern".

Det var förövrigt shoppande, dinerandet samt limo-åkandet som gjorde att hon fick sparken från grekisk TV. Det var året efter att Antique vunnit schlagerfestivalen och Alexandra arbetade med att resa omkring och göra repotage från alla länder som skulle närvara vid tävlingen i Aten. De gick även ut med en varning i en nyhetssändning att ingen annan TV kanal i Grekland skulle anställa henne. Sen blev det en bok om Taxi-chaufförer istället, bränd skulle jag säga..

Kul att hon hackar på Dilsa när hon själv är en riktig skojare. Lämnade Rinkeby så fort det rann in lite guld i kassakistan. Sen när det började tunnas ut efter Mosaik-tiden och hon behövde påfyllning och lite publicitet löste hon det genom att ringa Aftonbladet. De lejde någon att smeta bajs på hennes dörr. Alexandra var för övrigt inte hemma när det hände..
Citera
2009-01-31, 14:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Diggiloo
Det var förövrigt shoppande, dinerandet samt limo-åkandet som gjorde att hon fick sparken från grekisk TV. Det var året efter att Antique vunnit schlagerfestivalen och Alexandra arbetade med att resa omkring och göra repotage från alla länder som skulle närvara vid tävlingen i Aten. De gick även ut med en varning i en nyhetssändning att ingen annan TV kanal i Grekland skulle anställa henne. Sen blev det en bok om Taxi-chaufförer istället, bränd skulle jag säga..

Kul att hon hackar på Dilsa när hon själv är en riktig skojare. Lämnade Rinkeby så fort det rann in lite guld i kassakistan. Sen när det började tunnas ut efter Mosaik-tiden och hon behövde påfyllning och lite publicitet löste hon det genom att ringa Aftonbladet. De lejde någon att smeta bajs på hennes dörr. Alexandra var för övrigt inte hemma när det hände..

Det är klart att Dilsa blir dissad av Pascalidou. Dilsa står skyhögt över henne, intellektuellt sett.
Citera
2009-01-31, 16:22
Medlem
All_Knights avatar
dilsa?

Dilba vet jag vem det är men Dilsa?
Citera
2009-01-31, 16:50
Medlem
Continental Ops avatar
kommer ihåg när hon var på mosaik, då stod det i alla tidningar om hur välutbildad hon var och att hon var jurist och även läst statsvetenskap. Sen läste jag flera år senare att hon läst jiken typ, wow liksom. hur var det med det där eg?

dilsa är väl dilbas syrra fast hon e mer inne i PK-media-politiksvängen liksom, rätt snygg oxå
Citera
2009-01-31, 16:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Continental Op

dilsa är väl dilbas syrra fast hon e mer inne i PK-media-politiksvängen liksom, rätt snygg oxå

Rätt och fel. Dilsa är Dilbas syrra, men hon är allt annat än pk. Det är därför Pascantanten avskyr henne. Men visst hon är i mediasvängen. Och det är rätt att hon är snygg.
Citera
2010-04-26, 22:10
Medlem
Lao Tzus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raoul
Hur var det med det?
Är inte Pascalido rumänsk zigenare som försöker framstå som grek eftersom det kändes pr-mässigt fel med det riktiga epitetet. Sen så var väl enda möjligheten att lura sig till PUT och medborgarskap för rumänska zigenare att påstå sig vara "greker" - och att pappan "fösvann" ett antal år.
Jag har också hört det.

Hennes sätt att beskriva sina väninnor och resor tyder på att hon försöker lägga ut dimridåer och framstå som värlsdsvan.

För att dölja fakta.
Citat:
Nyligen stämde jag och mina väninnor från Los Angeles och Barcelona träff på Bali.

http://www.metro.se/2010/04/22/47965/pizzasuget-gjorde-paul-till-miljonar/

OT: Det där med pappor som "försvinner" är en vanlig teknik för att få skattebetalarna att stå för bidragsförskott-men jag vet inte hur det är i det här fallet

2010-04-26, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
"Nyligen stämde jag och mina väninnor från Los Angeles och Barcelona träff på Bali."

Ja, det är verkligen en diskret vink om vad man copy-caten försöker skapa för image... Har hon tröttnat på att agera kändis-såsse åt Sahlin, gav inte den karriären utdelning tillräckligt snabbt?
Citera
2010-04-27, 09:32
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petter Utas
Ja, det är verkligen en diskret vink om vad man copy-caten försöker skapa för image... Har hon tröttnat på att agera kändis-såsse åt Sahlin, gav inte den karriären utdelning tillräckligt snabbt?

Nä kanske inte...men då kan man ju alltid sno ihop en fet grekisk kokbok - och så är man inne en stund i värmen igen..
Citera
2010-04-27, 10:06
Medlem
swimp78s avatar
Var det inte Alexandra som hade en spökskrivare? Dvs, hon skrev inte sina krönikor själv utan lät någon annan göra det. Det pratas det inte om nuförtiden. Sånt där håller möjligtvis för kungen eller nån stadsminister, men inte för en person som lever på sitt skrivande.
Citera
2010-04-27, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Var det inte Alexandra som hade en spökskrivare? Dvs, hon skrev inte sina krönikor själv utan lät någon annan göra det. Det pratas det inte om nuförtiden. Sånt där håller möjligtvis för kungen eller nån stadsminister, men inte för en person som lever på sitt skrivande.
Carlos Rojas hade en föreläsning på mitt gymnasium för ca 5 år sedan där han visade exempel på hur journalister jobbar och då tog han upp hennes användande av spökskrivare. Han hävdade även att hon i hämnd försökte få honom att använda sig av en spökskrivare när han flitigt gick runt och berättade om detta.
Citera
2010-05-05, 07:07
Medlem
Skiter i att hon är grekiska för hennes uppträdande har inte med ursprung att göra...MEN hon är enligt min åsikt den otrevligaste häxan jag nånsin haft att göra med nånsin.En riktigt jävla otrevlig person.Såg henne på morgon tv nyss och jag höll på att spy vid anblicken av henne. Sen att hon ser riktigt gammal och sliten ut numera kan ju inte hon rå för utan tidens tand sliter hårt syns det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in