Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-27, 17:34
  #709
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av de.Montfort
Var det samma Pascalidou som delade fake news från en satirsajt

Jag förstår inte pk elitens logik Eftersom jag har rötter i Indien och England gör det mig då till expert på Indien och England Borde inte svenskarna vara experter på Sverige med den logiken.

Arnstad kallar det för hat, hot, förföljelse för att Bali ifrågasatte hennes expertis När man ser vilka som stödjer Pascalidou Arnstad, Bilan Osman, Ehsan Fadakar dream team från psykiatrin.

Och glöm för all del inte att Pascalidou får stöd av den twittrande Anita Strandhäll. Hon sitter nånstans i regeringen och hon får alltid Stefan Löfven att se ut som en tvättäkta raketforskare i jämförelse.

Där är Pascalidous hejaklack. Kan Kinberg Batra stå emot dessa kväsare av yttrandefrihet eller ryker riksdagens best in show?
Citera
2017-02-27, 17:40
  #710
Medlem
Så underbart förutsägbart att Pascalidou blir kränkt när npgon invänder mot hennes dumheter. Att hon kallar Bali för det ena eller andra är helt ok men minsta motstånd så "gömmer" sig bakom yttrandefriheten? Indignationsföretröde gäller naturligtvis den som jobbat för DDR-media. Fan vad sne hon lär vara för att inte kunna dra sitt slitna rasistkort.
Citera
2017-02-27, 17:41
  #711
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av de.Montfort
Var det samma Pascalidou som delade fake news från en satirsajt

Jag förstår inte pk elitens logik Eftersom jag har rötter i Indien och England gör det mig då till expert på Indien och England Borde inte svenskarna vara experter på Sverige med den logiken.

Arnstad kallar det för hat, hot, förföljelse för att Bali ifrågasatte hennes expertis När man ser vilka som stödjer Pascalidou Arnstad, Bilan Osman, Ehsan Fadakar dream team från psykiatrin.

Jag är född i Huddinge och uppväxt i Skogås så jag borde vara
expert på förorten. Från att varit i det närmaste svensk till motsatsen
är det nu så mångkulturellt att om varje lands flagga skulle hissas som
finns representerad så skulle t.o.m FN:s HK ligga i lä.
Citera
2017-02-27, 21:14
  #712
Medlem
de.Montforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Och glöm för all del inte att Pascalidou får stöd av den twittrande Anita Strandhäll. Hon sitter nånstans i regeringen och hon får alltid Stefan Löfven att se ut som en tvättäkta raketforskare i jämförelse.

Där är Pascalidous hejaklack. Kan Kinberg Batra stå emot dessa kväsare av yttrandefrihet eller ryker riksdagens best in show?

Mot bättre vetande gick jag in igen, bör hålla mig borta från twitter. Noterar att Jonas Gardell kallar det för hatangrepp. Om någon undrar hur rasist blev urvattnad kan man studera hur hat definieras och används. Kritik=hat. Vars är hatet? Attacken

Citat:
Ursprungligen postat av Hanif Bali
Att FOX News tar in Nils Bildt som "Sverigeexpert" är ju lika dumt som att SVT skulle ta in Pascalidou som "Greklandsexpert"

Citat:
Ursprungligen postat av Mafouz
Jag är född i Huddinge och uppväxt i Skogås så jag borde vara
expert på förorten. Från att varit i det närmaste svensk till motsatsen
är det nu så mångkulturellt att om varje lands flagga skulle hissas som
finns representerad så skulle t.o.m FN:s HK ligga i lä.

Du är expert på Sverige och förorten
Citera
2017-02-28, 00:55
  #713
Medlem
de.Montforts avatar
Nu gråter hon ut hos DN. Elaka Bali mobbar mig Vad menar hon egentligen. Tillhör journalister en typ av adel som varken får ifrågasättas eller kritiseras. Lättkränkt och vulgär. Ljög hon inte om att hon attackerats av nynazister i sina yngre dagar. På tal om riksdagspolitiker. En som Strandhäll, Bildt eller Morgan Johansson håller ingen hög nivå på twitter. Varför gäller andra måttstockar för Bali?

*Plagierat
*Delar fake news från sen satirsajt som hävdar att republikanerna delade ut knark till fattiga under valkampanjen. Jag googlade på theonion.com. Det första man möts av är denna text a farcical newspaper
Citera
2017-02-28, 10:44
  #714
Medlem
Mikojans avatar
Aj, aj, den rumänskgrekisksvenska skribenten som hatar allt till höger verkar inte må så bra just nu

Etlt litet mothugg av den slagfärdige Bali och narcissismen slår ut i full blom. Hon har väl folk som ser till henne?

http://www.pascalidou.se/blogg/
Citera
2017-02-28, 11:00
  #715
Medlem
Bavaros avatar
Konstig att media gullar så enda in i helvete med en litterär tjuv som blivit påkommen gång på gång.
Man fattar att de inte är raketforskare de utbildar på Södertörn när de inte förstår att de undergräver sin egen tillit när de använder sig av lögnerskan. Dessutom går på hennes försök att tysta en kritiker som plockar ned henne i molekyler varje gång. Man häpnar!
Citera
2017-02-28, 11:12
  #716
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av de.Montfort
Nu gråter hon ut hos DN. Elaka Bali mobbar mig Vad menar hon egentligen. Tillhör journalister en typ av adel som varken får ifrågasättas eller kritiseras. Lättkränkt och vulgär. Ljög hon inte om att hon attackerats av nynazister i sina yngre dagar. På tal om riksdagspolitiker. En som Strandhäll, Bildt eller Morgan Johansson håller ingen hög nivå på twitter. Varför gäller andra måttstockar för Bali?

*Plagierat
*Delar fake news från sen satirsajt som hävdar att republikanerna delade ut knark till fattiga under valkampanjen. Jag googlade på theonion.com. Det första man möts av är denna text a farcical newspaper

Tycker det är dags att seriös media på riktigt börjar granska Pascalidou. Vem gör henne till språkrör ? Titta på vilka människor hon ställer upp på i bild och ser som sina vänner från norra förorten. Hycklare något annat finns inte att säga om Pascalido och det vore så enkelt för en journalist att avslöja henne.
__________________
Senast redigerad av birkaboo 2017-02-28 kl. 11:39.
Citera
2017-02-28, 12:31
  #717
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av birkaboo
Tycker det är dags att seriös media på riktigt börjar granska Pascalidou.

RWU är kanske inte "seriös media" men hon har i alla fall granskat Pascalidou, och på ett snyggt sätt visat att Pascalidou på sedvanligt vänstermanér verkar tycka att det är häftigt med skatt, bara man själv inte betalar den.
Citera
2017-02-28, 12:47
  #718
Medlem
de.Montforts avatar
Hon gillar att vältra sig i självömkan. Fortsätter gråtattacken idag. Patetiskt var namnet.
Citera
2017-02-28, 14:02
  #719
Medlem
de.Montforts avatar
https://m.facebook.com/story.php?sto...00001246056672

Hennes vänner tillhör verkligen den intellektuella eliten. Lars Ohly gillar inlägget som påstår att Bali är nynazist allt för att han vågar ifrågasätta Pascalidou. Pascalidou som likt en rasist hoppar på Teodorescu. Blattealibiet Pascalidou som inte ens är en blatte.

När Kjell Häglund uppgav att hon använt sig av spökskrivare. Istället för att bemöta drog hon redan 05 offerkortet. Inte undra på att rasism och sexism inte tas på allvar längre.

Citat:
Ursprungligen postat av wikipedia
Pascalidou tillbakavisade uppgifterna och hävdade att de var ett uttryck för rasism och sexism.

Ohly blockade mig för övrigt när jag påpekade hans kommunistiska sympatier för något år sen. Anklaga någon för nynazism utan belägg går bra.
__________________
Senast redigerad av de.Montfort 2017-02-28 kl. 14:14.
Citera
2017-02-28, 14:58
  #720
Medlem
Isnatts avatar
Hon var med i senaste värvet. Prat om Grekland, hur duktig hon var, och Fittja.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback