2010-04-22, 23:08
Medlem
theshades avatar
Jag tror inte att det är naturligt att vara homosexuell. Det är helt enkelt evolutionärt opraktiskt. Jag är dock inte homofob och har ingenting emot homosexuella.
Citera
2010-04-22, 23:10
Medlem
Blackwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kraco
Va? Är bögar bara bög lite nu och då, eller vad?

... och är det inte jäkligt underligt att låta en kvinna föda ett barn mot pengar, om det nu är de det gjort för att få ett biologiskt barn? "Livmoder uthyres i 9 månader, 100 000 kr"

Va? Är hela världen svart eller vit, eller vad?
Menar du att det är en fysisk omöjlighet för bögar att sätta på en brud? Eller att bögar helt enkelt verkligen inte vill sätta på en brud, ens för att få ett barn?

Gardell & Co, så vitt jag vet, teamade upp sig med ett flatpar och skaffade barn till dem båda. Kan ha fel. Surrogatmammor är inget nytt, inget som används uteslutande för bögar och inte sådär jätteovanligt heller.
Citera
2010-04-22, 23:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Labarata
Homosexualitet är en sjukdom och aids är botemedlet!

vem är hon i din avatar ?
Citera
2010-04-22, 23:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av theshade
Jag tror inte att det är naturligt att vara homosexuell. Det är helt enkelt evolutionärt opraktiskt. Jag är dock inte homofob och har ingenting emot homosexuella.

Evolutionärt opraktiskt? Det är väl mer opraktiskt med överbefolkning av jorden som hotar, och gör att fler människor lever i fattigdom. På så sätt bidrar homosexuella genom att INTE skaffa barn
Citera
2010-04-23, 07:47
Medlem
zoN-s avatar
Med tanke på att det förekommer bland djuren skulle jag säga att det är naturligt.
Citera
2010-04-23, 07:49
Medlem
zoN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kraco
Årets kanske sämsta kontring, hittils ...

Jag har inget mot homosexuella, men jag ogillar dåliga argument.

Om alla i världen "pissar/runkar/suger/slickar" whatever, vad händer då? Inget...
Om alla i världen skulle bli homosexuell, vad händer då? Alla är glad, stolt och stjärtkåt i 50 år sen dör mänskligheten ut....

Nej? Vi skulle vara intelligenta nog att inse att vi skulle behöva skaffa barn ändå, homosexuella kvinnor och män skulle kunna tänkt långt nog för att inse att de kan ändå skapa barn tillsammans, de behöver inte ens använd penetration.
Citera
2010-04-23, 14:07
Medlem
Det är intressant att se hur vissa nästan ser homosexuella som ett hot. Fastän antalet homosexuella inte ökat. Bara antalet som är öppet homosexuella.
Och detta snack om naturlige och onaturligt. Om man skall se till ordens betydelse så ja, homosexualitet är naturligt. Det förekommer hos en hel del andra djur. Det är snarare normen som bestämmer vad som är "naturligt" eller inte. Mänskligheten kommer leva vidare tills vi utrotar oss själva genom andra sätt t.ex genom att utnyttja hela jordens resurser. Så det spelar ingen roll om ett par killar sätter på varandra i röven eller om lesbiska gnuggar fitta.
Citera
2010-04-23, 17:12
Medlem
Det är inte naturligt att vara heterosexuell, bara väldigt vanligt...

Såg förövrigt två gräsänder (hannar) som parade sig härom morgonen, så det är inte bara vi människor.
Citera
2010-04-24, 23:24
Medlem
Mr.Pennywises avatar
Just nu orkar jag inte kolla igenom hela tråden även om den inte är speciellt lång, så ni får ursäkta mig om liknande länkar redan postats - gjorde i alla fall en liten research och hittade detta...

http://www.youtube.com/watch?v=ggl5ZGaJFFM
http://www.youtube.com/watch?v=b1u-7jW7opc
Citera
2010-04-25, 22:34
Bannlyst
Homosexualitet är naturligt förekommande, men är en sexuell avvikelse eller störning för den delen.
Citera
2010-04-25, 22:43
Medlem
Blackwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regndroppe
Homosexualitet är naturligt förekommande, men är en sexuell avvikelse eller störning för den delen.

Sexuell avvikelse - som i att det avviker från normen ja. Men hur blir det en störning?
Citera
2010-04-25, 22:44
Medlem
Varangians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regndroppe

Vad baserar du det sistnämda på? Även om vi snackar om den rätt sällsynta exklusiva homosexualiten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in