2010-04-23, 01:07
Medlem
Murder.Incs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av curiosa
Sen är ju män ofta väldigt praktiska. Han tänker väl: Madeleine är ju söt, jag får sex varannan vecka, hon har lagom ålder om vi ska ha barn, hon har bra ekonomi. Nej, jag orkar inte hålla på med en 20-åring som bor i Norge (eller England eller var hon nu bor).

Nja, kvinnor kan nog också vara praktiska. Ett exempel: Han är nog lite för gammal och inte världens snyggaste. Men han har ett bra jobb med väldigt bra inkomst, vilket borgar för en stabil och trygg uppväxt för våra barn. Säger inte att det är fel, utan mer hur våra hjärnor fungerar.
Väldigt O/T förövrigt.

Tycker dock att det är smaklöst att gå ut i pressen så här som hon gjort.
Citera
2010-04-23, 08:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Murder.Inc
Nja, kvinnor kan nog också vara praktiska. Ett exempel: Han är nog lite för gammal och inte världens snyggaste. Men han har ett bra jobb med väldigt bra inkomst, vilket borgar för en stabil och trygg uppväxt för våra barn. Säger inte att det är fel, utan mer hur våra hjärnor fungerar.
Väldigt O/T förövrigt.

Tycker dock att det är smaklöst att gå ut i pressen så här som hon gjort.

Ja, lite smaklöst faktiskt och att hon vågar! Det skulle jag aldrig ha gjort. Jag tror att hon vill hämnas på honom eftersom det bara blev en natt. De bytte visst tel.nummer (eller hur det nu var) så hon trodde nog att det skulle bli mer kontakt. Jag tror absolut hon vill hämnas på honom.
Citera
2010-04-23, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 6tasy
Förstår inte hur man kan vara otrogen mot madde med en tjej som inte ens är hälften så snygg.

Undrar hur det känns att därefter bli "uppkallad" till Kungen för enskilt möte, för att besvara hans frågor.....
Citera
2010-04-23, 09:41
Medlem
Men vad är det som händer .....

Lämnar Sverige. Madeleine och kungen drar sig undan kaoset

http://www.aftonbladet.se/brollopet/article7005570.ab
Citera
2010-04-23, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Surfinbird
Undrar hur det känns att därefter bli "uppkallad" till Kungen för enskilt möte, för att besvara hans frågor.....

Vilken mardröm. Även med textning är det svårt att förstå kungens svenska.
Citera
2010-04-23, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Men vad är det som händer .....

Lämnar Sverige. Madeleine och kungen drar sig undan kaoset

http://www.aftonbladet.se/brollopet/article7005570.ab

Kan inte vara kul när ens styvfar blandar sig i.
Citera
2010-04-23, 10:17
Medlem
BagarenBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murder.Inc
Jaså, är han dvärg? Det syns inte på dom bilder jag sett på honom

http://3.bp.blogspot.com/_Hq192UPoZG...1174936795.jpg

Likheten är slående
Citera
2010-04-23, 11:04
Medlem
Fy helvete vilka jävla tänder kvinnan har
Citera
2010-04-23, 11:18
Medlem
Strike-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crimson Sky
Hon ger förmodligen kungliga avsugningar, även av prinskorvar!

Och de faller de flesta män pladask för!

Skojar du eller? Ett snesteg och kuken är i 3 delar, med de där tänderna. Lär säkert vara sylvassa också!

Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Kungahuset betalar Tora en större summa pengar mot en total tystnad.

Om du ska komma med såna påståenden kanske du ska försöka backa upp med en källa eller i alla fall ljuga och säga att du känner någon som jobbar i Kungahuset.
Citera
2010-04-23, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strike-
Om du ska komma med såna påståenden kanske du ska försöka backa upp med en källa eller i alla fall ljuga och säga att du känner någon som jobbar i Kungahuset.

Kan du bevisa motsatsen så köper jag det!
Citera
2010-04-23, 13:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Noicer
Kan inte vara kul när ens styvfar blandar sig i.

Styvfar??? Är Madde adopterad kanske?

Dessutom kommer knugen aldrig att bli advokatens svärfar, inga höga odds på att förlovningen är bruten i god tid före Vickans bröllop.
Citera
2010-04-23, 14:19
Medlem
Nu råkar det måhända ligga till så här: Den söta prinsessan kanske var först med att ta ett snedsteg med en mycket populär ishockeyspelare, som av en händelse råkar bo i samma stad som Madeleine enligt diverse medier kommer att flyga till på lördag. Om så är fallet kommer uppgifterna om hennes fästmans eskapader med en norsk flicka i Åre i ett annat ljus. Men vad vet jag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in