2010-04-21, 11:43
Medlem
Personligen är jag inte så kräsen , sålänge det bara gäller ett knull och tjejen är fräsch, då kan hon få vara lite överviktig som Du är TS. Men flickvänsmaterial? Ikke... Hehe. Så där har du lite riktlinjer, och jag kan tillägga att om jag då jämför med min kompisskara så är det inte till din fördel där heller precis, då dem är lite kräsnare än jag även om det bara gäller engångsligg. Men självklart finns det undantag, det ser vi här i tråden, dem flesta på flashback gillar tjocka tjejer.
Citera
2010-04-21, 12:16
Medlem
Inztabils avatar
Har inget emot lite knubbiga kvinnor Så länge hon är inte direkt överviktig eller en pinne så passar hon bra.
Citera
2010-04-21, 12:49
Medlem
Ja, du är tyvärr för mullig för att jag skulle vilja inleda en seriös relation med dig. Däremot kanske jag skulle gå med på att följa med dig hem nån natt.

Vore inte kul att dö vetandes att man aldrig satt på en tjockis liksom.
Citera
2010-04-21, 13:14
Medlem
JohnDillingers avatar
Om tjejen har extra kilon, då ska dom sitta på rätt ställe. Om dom extra kilon sitter runt ansiktet, på magen och låren, då är tjejen för tjock.

Är tjejens ansikte 10p och hon har några extra kilon lite här o där, då skulle jag få henne att börja träna bort det. Då kan det finnas ett hopp
Citera
2010-04-21, 14:11
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mp87
Personligen är jag inte så kräsen , sålänge det bara gäller ett knull och tjejen är fräsch, då kan hon få vara lite överviktig som Du är TS. Men flickvänsmaterial? Ikke... Hehe. Så där har du lite riktlinjer, och jag kan tillägga att om jag då jämför med min kompisskara så är det inte till din fördel där heller precis, då dem är lite kräsnare än jag även om det bara gäller engångsligg. Men självklart finns det undantag, det ser vi här i tråden, dem flesta på flashback gillar tjocka tjejer.
Låter skumt att för att en tjej ska va flickvänsmaterial så får måste hon va helt perfekt.

De flesta väljer ju flickvänner (mext) pga kärlek.

Själv är jag betydligt kränsnare när det bara gäller sex. Varför knulla med nåt halvfult när man lika gärna kan runka?

Jaja alla är ju olika.
Citera
2010-04-21, 14:12
Medlem
Adolf bittlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Låter skumt att för att en tjej ska va flickvänsmaterial så får måste hon va helt perfekt.

De flesta väljer ju flickvänner pga kärlek.

Själv är jag betydligt kränsnare när det bara gäller sex. Varför knulla med nåt halvfult när man lika gärna kan runka?

Jaja alla är ju olika.

För att runka i någon ger dig bekräftelse och en något mysigare upplevelse?
Citera
2010-04-21, 14:17
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adolf bittler
För att runka i någon ger dig bekräftelse och en något mysigare upplevelse?
Jaja vissa gillar ju att förnedra sig och dra hem ras bara för att få "tömma"

Citat:
Ursprungligen postat av Media
hehe

http://www.youtube.com/watch?v=hYRIJhtY6M4

alltså, det spelar ingen roll hur många bilder på feta suggor du lägger upp, du kan aldrig "motbevisa", så som att hur mycket kläder jerry springer medverkande tar av sig, stämmer fortfarande den första anblicken om att bruden ifråga är en osexig fet gris.
Gud vilken äcklig kvinna.
Citera
2010-04-21, 14:18
Medlem
RottenCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teresia
Jag är 25 år...
Det är ganska olikt mig att bli nojjig över en kille...men jag skulle ljuga om jag säger att jag inte är lite orolig för om han kommer tycka jag är fin eller inte utan kläder.

du låter som en 10 i mina öron.. om det skiter sig med din date är du välkommen att höra av dig! hehe

må bäst
Citera
2010-04-21, 15:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av teresia
Jag är helt ny här så jag vet inte riktigt om jag postar det här på rätt ställe...

Jag har precis börjat dejta en kille och är lite orolig för vad han kommer tycka om min kropp om/när jag visar den utan kläder..
Jag är 1.58 lång och väger 64 kg... jag är alltså inte helst pinnsmal utan har kurvor... Dkupa bland annat...Jag är nyfiken på vart ni killar drar gränsen på vikt när ni träffar en tjej som ni vill dejta?

/ T
Du bör som kvinna väga exakt lika många kg som cm du är över marken. Gå alltså ner till 58. Du börjar närma dig gränsen. Jag skulle inte kunna tänka mig en tjej i din size, andra snubbar skulle reta mig och andra tjejer skulle se mig som värsa betahanen. SÅ GÅ NER I VIKT!
Citera
2010-04-21, 15:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RocknRollPussy
Hehe...nej inga "ärrbildningar"...jag tokrasade ju inte..jag gick ner under längre tid. inte nått jävla bantningsschema.
Jag fyller 24 snart, nej jag har inte haft celluliter, vissa har inga..?
Jag har ju kvar bristningarna jag fick när jag gick upp i vikt men dom syns inte om man inte står asnära mig och tittar noga.

Sen verkar alla killar här tro att alla tjocka tjejer har värsta magen, nej jag har inte bukfetma.. Jag är inte onyttigt tjock...
har väll kanske 2kg övervikt på det området, hälsomässigt är jag frisk som en nötkärna.

Varför sitta och ljuga på ett anonymt forum. Har du rast 36 kilo i vikt så har du en överskotthyd som inte är att leka med, om du inte operat dig. Inte på magen säger du? 36 kg övervikt på låren och röven sick 19
Citera
2010-04-21, 15:41
Medlem
ErikJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BangedOut
Du bör som kvinna väga exakt lika många kg som cm du är över marken. Gå alltså ner till 58. Du börjar närma dig gränsen. Jag skulle inte kunna tänka mig en tjej i din size, andra snubbar skulle reta mig och andra tjejer skulle se mig som värsa betahanen. SÅ GÅ NER I VIKT!

Så du menar att en tjej som är 170 cm ska väga 70 kg för att se normal ut?
Väger man 70 kg och är 170 cm lång är man ju förfan tjock på gränsen till fet!
Citera
2010-04-21, 15:45
Medlem
RocknRollPussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BangedOut
Varför sitta och ljuga på ett anonymt forum. Har du rast 36 kilo i vikt så har du en överskotthyd som inte är att leka med, om du inte operat dig. Inte på magen säger du? 36 kg övervikt på låren och röven sick 19
visste du att om man går ner i vikt långsamt i ung ålder så får man inte hängbuk..??? Men du kanske inte vet att huden är elastisk.?
och tränar man också så hjälper det till ... Alla människor får inte hänghud..tro det eller ej.
sick 19 vet jag inte vad det är så det kan ja inte kommentera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in