2010-04-20, 02:00
Medlem
Mr.Vrnns avatar
155-175 cm lång, med idealiska längden 167cm.

40-65 kilo, utan någon idealvikt. Beror helt enkelt på om det är ett fint exemplar.
Citera
2010-04-20, 02:02
Medlem
RockNRolands avatar
Jag är själv 1.90 lång o väger 92 kilo lr 81 när jag går match. Så själv tycker jag mer om tjejer som är ganska långa och smala som mig själv antar ja. Sen finns det så klart riktigt heta kortare tjejer som har sköna kurvor. Men seriöst jag har blivit besviken alldeles för många gånger på D-kupa tjejer. Ja det ser jävligt bra ut i BH o pushup men sen faller palleten ner till marken, bokstavligen talat :/

Däremot verkar de flesta av mina polare dras mer åt sån tjej du verkar vara än vad jag gör så borde inte va några problem för dig att hitta din käääärlek i livet

Lycka till!
Citera
2010-04-20, 02:05
Medlem
Jag är frestad att lägga upp en bild, men väljer att inte göra det...
Bilden på Tyra visar ganska likt hur jag ser ut i en bikini...
Min ursprungliga fråga kvarstår... om ni killar ser till er själva och era kompisar skulle 158/64 kg göra att ni avstår från att dejta en tjej?
Citera
2010-04-20, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teresia
Min ursprungliga fråga kvarstår... om ni killar ser till er själva och era kompisar skulle 158/64 kg göra att ni avstår från att dejta en tjej?

Lås, lås, lås! Jävla bekräftelsesökande var det här.

Det blir ingen diskussion, det blir ja, nej kanske och TS kommer aldrig lägga upp någon bild. godnatt.

OnT Självklart är det främst annat än dina jävla siffror som kommer avgöra hur det går för er, jag hoppas det går riktigt illa dock.
Citera
2010-04-20, 02:12
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:

bara att ta en bild i profil och klippa bort huvudet och lägga upp

vissa tjejer bär fett på fel sätt, vissa kan väga mycket mer än vad man tror för de har stor spridning, dvs ben, rumpa, armar, ansikte, mage, där vissa bara har rumpa, har sett vissa tjejer som sett smala ut i ansiktet med sedan haft en riktigt mega latino bakdel
Citera
2010-04-20, 02:13
Medlem
Citat:

Jag är dålig på att uppskatta vad kvinnor väger, men den bilden du postade, ser du ut så är du ju fan helt underbar till kroppsformen.. nån storlek till är inga problem

Men kan du leta reda på en till bild?
Citera
2010-04-20, 02:13
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:

Absolut inte.
Citera
2010-04-20, 02:14
Medlem
RockNRolands avatar
Citat:

Vad spelar det för roll egentligen?

Om folk avstår vad ska du göra åt saken? Skaffa platå baffalos och banta fast din kropp inte mår bra av det?

Folk vill alltid ha olika vi har alla olika smaker. Och tur är väll det för annars skulle alla digga samma

Visst utseende är viktig men handen på hjärtat om nu en kille inte vill ha dig för att han tycker du är för kort/lång/tjock/smal är det verkligen han du vill va ihop med då?
Citera
2010-04-20, 02:15
Medlem
64 kilo på 158 centimeter är på tok för mycket, varför inte försöka göra något åt det istället för att leva med ständig ångest över din fetma?
Klart man hade kunnat sätta på dig på fyllan, men det säger inte så mycket egentligen.
Mitt förslag är att du blir av med minst 10 kg. Du kommer bli lyckligare och få bättre självförtroende!

Citat:
Ursprungligen postat av Phil.Leotardo
Helt ärligt nu så postar jag denna bild på vad JAG tror TS ser ut som..

http://www.destinationcreation.com/informatives/wp-content/uploads/2007/12/love-hewitt-bikini-4dd500.jpg

Jag tror att du är mycket nära sanningen min kära maffiabroder.
Citera
2010-04-20, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kinesen.
Lås, lås, lås! Jävla bekräftelsesökande var det här.

Det blir ingen diskussion, det blir ja, nej kanske och TS kommer aldrig lägga upp någon bild. godnatt.

OnT Självklart är det främst annat än dina jävla siffror som kommer avgöra hur det går för er, jag hoppas det går riktigt illa dock.

Klart jag vill ha bekräftelse! ... Av killen jag dejtar....
Här vill jag ha ärliga svar... vilket jag fått mestadels... både bu och bä...
Om jag ville höra att jag är snygg och sexig hade jag inte lagt ett inlägg här fattar du väl!
Citera
2010-04-20, 02:17
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:

Jag för inte mina vänners talan.

Nej jag tror inte att det skulle stå i vägen för mig personligen...
Citera
2010-04-20, 02:22
Medlem
PanAmericas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dekanmi
Jag tror att många har missat att Tyra Banks har gått upp närmare 20kg senaste åren.
http://thesuperficial.com/2007/01/25/tyra-banks-fat.jpg

I would still most definitely hit that!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in