Så länge tjejen inte är överviktig så är det okej, de överviktiga går fetbort (). Men det är svårt att säga vad som är okej eller inte, en tumregel är att sticker/hänger magen ut när du står normalt så är du överviktig.
Sålänge inte tjejen nödvändigtvis ska klä sig som om hon vägde 15 kg mindre än vad hon faktiskt gör kan hon vara en aningen på plussidan. Dock skulle jag föredra en aningen tunnare tjej, men personlighet framför allt.
Är det bara jag som tror att TS vill se ut som Tyra Banks snarare än att hon har en liknande kroppsform. För Tyra Banks är knappast fet..
Och personligen så säger jag nej till tjejer med stor mage. Det är helt enkelt avtändande.
Jag har från början sagt att jag vill ha ärliga svar... sättet jag beskriver mig på och bilden på Tyra är det närmaste jag kan komma i att beskriva mitt utseende...
jag är anonym här och har ingen anledning att ljuga... jag letar efter konstruktiv kritik och svar på min fråga...
Jag har från början sagt att jag vill ha ärliga svar... sättet jag beskriver mig på och bilden på Tyra är det närmaste jag kan komma i att beskriva mitt utseende...
jag är anonym här och har ingen anledning att ljuga... jag letar efter konstruktiv kritik och svar på min fråga...
Javisst, du har ingen anledning att ljuga och det gör du inte för oss. Utan snarare så att du kanske ljuger för dig själv. Visst, jag kan titta mig själv i spegeln och tro att jag är lika snygg som George Clooney, men det betyder inte att jag är det i andras ögon. Man ser det man vill se på sig själv.
Helt ärligt nu så postar jag denna bild på vad JAG tror TS ser ut som..
Javisst, du har ingen anledning att ljuga och det gör du inte för oss. Utan snarare så att du kanske ljuger för dig själv. Visst, jag kan titta mig själv i spegeln och tro att jag är lika snygg som George Clooney, men det betyder inte att jag är det i andras ögon. Man ser det man vill se på sig själv.
Du hävdar alltså att det är fullkomligt omöjligt att ha en neutral bild av sitt eget yttre? Intressant...
Herregud, du tror alltså att 64kg på 158cm skulle ge den där jävla magen? Helt seriöst? Den där kvinnan lider av minst 20kg övervikt. TS har ungefär 6kg.
Edit: Ska man följa BMI har TS inte mer än 4kg övervikt ens. En längd på 158cm och 60kg ger ett BMI på 24, vilket fortfarande ligger under normalvikt. Men för den delen är vikt inte speciellt relevant. Det är mer intressant var på kroppen övervikten sitter. Sitter det lite extra på rumpa, höfter och bröst är det bara vackert med lite extra. Sitter det på magen och ger en kulmage, är det inte lika charmigt. Men 4kg brukar inte göra någon större skillnad alls, faktiskt.
Senast redigerad av dekanmi 2010-04-20 kl. 02:00.