2010-04-06, 00:02
Medlem
sliddjur, haha, vilket skevt ord egentligen
Jag hade nog garvat. Man kan inte ta allt för seriöst här i livet
Citera
2010-04-06, 00:33
Medlem
RajtanTajtanssons avatar
Ha ha, sliddjur kan vara det roligaste ordet på länge. Något för S A O.

Jag skall prova detta ord på några bekanta och se vad reaktionen blir.
Citera
2010-04-06, 00:53
Medlem
gizas avatar
Låter fullkomligt vidrigt. Först och främst för att ordet slida är så förbaskat fult.
Fittdjur låter isåfall bättre, men även det låter jävligt illa...
Citera
2010-04-06, 01:26
Medlem
Mr.Sanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pmarius
Sen blir jag också lite nyfiken på hur herr Nalle Puh ser på kvinnor jämfört med män. Är vi mer djur än män? Är vi mer primitiva? Mycket intressant.
Ha-ha nu var du rolig va!
Jag skrev i trådstarten att tjejer är som djur iom att de handlar på instinkt och helt irrationellt/ologiskt jämfört med männen. Jag dömer er inte, det är väl inte ert fel, men man måste veta om det så man kan stå ut och handskas med er. Som någon sa, vi tycker om er ändå (oftast).
Dessutom är det inte samma sak med "köttpåle" o.dyl för de syftar bara på ballen, "sliddjur" syftar på hela djuret/varelsen. F.ö tror jag de flesta bara hade skrattat vad du än kallat oss, vi är inte som er.
Om du mötte herr Nalle Puh på gatan hade du aldrig anat vad som försiggick bakom pannbenet, läskigt va! Vi låter er tro att vi inte vet, men vi vet.
Ignorance is bliss.
Senast redigerad av Mr.Sander 2010-04-06 kl. 01:32.
Citera
2010-04-06, 01:36
Medlem
malleballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sander
Jag skrev i trådstarten att tjejer är som djur iom att de handlar på instinkt och helt irrationellt/ologiskt jämfört med männen. Jag dömer er inte, det är väl inte ert fel, men man måste veta om det så man kan stå ut och handskas med er. Som någon sa, vi tycker om er ändå (oftast).
Dessutom är det inte samma sak med "köttpåle" o.dyl för de syftar bara på ballen, "sliddjur" syftar på hela djuret/varelsen. F.ö tror jag de flesta bara hade skrattat vad du än kallat oss, vi är inte som er.
Om du mötte herr Nalle Puh på gatan hade du aldrig anat vad som försiggick bakom pannbenet, läskigt va! Vi låter er tro att vi inte vet, men vi vet.
Ignorance is bliss.

Åh herregud.. jag pallar knappt kommentera det här, ditt inlägg tyder på att du är den som irrationell/ologisk, obildad och korkad. Eller bara gillar att provocera.
Citera
2010-04-06, 07:31
Medlem
I vilket sammanhang menar du att du skulle kalla en kvinna "sliddjur"? Som raggningsreplik? Snacka om att vara ute i det blå.

Kryp tillbaka in under den sten du kom från är du snäll.
Citera
2010-04-06, 17:51
Medlem
pmariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ja!
Ja, ni sliddjur begriper inte lika mycket som vi män, men vi accepterar er som ni är ändå.

Nu vet jag inte riktigt hur din bekantskapskrets ser ut men du verkar ju umgås med mongon om du har den inställningen.
Citera
2010-04-06, 17:55
Medlem
pmariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sander
Ignorance is bliss.

HAHAHAHAHAHAHAHAHA.
1. Vad är det för kvinnor du umgås med egentligen?
2. Män som skrattar när de blir kallade för "köttpåle" har en synnerlig primitiv (=djurisk) inställning.
3. Ingen har någon aning om vad exakt som pågår innanför pannbenet på någon annan. Naturligtvis.
Stackars lille vän.
Citera
2010-04-06, 18:12
Medlem
Vouges avatar
Haha! Det låter ju bara roligt.. Jag skulle nog inte ha något emot att höra det i verkliga livet sålänge det inte är menat seriöst, bara på skoj för att fjanta sig lite. Skulle någon kille däremot helt seriöst klämma ut sig det skulle han ju helt klart få en smäll. I samanband med sex är det ju helt oförlåtligt iaf...
Citera
2010-04-06, 18:36
Medlem
Ja!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pmarius
Nu vet jag inte riktigt hur din bekantskapskrets ser ut men du verkar ju umgås med mongon om du har den inställningen.

Grroarrarrhggh blabla

Jag umgås mest med trevligt folk, både tjejer och killar. Jag menar inte att det är något fel på tjejer, de är bara annorlunda.
Citera
2010-04-06, 20:03
Medlem
Vouges avatar
Citat:
Grroarrarrhggh blabla

Jag umgås mest med trevligt folk, både tjejer och killar. Jag menar inte att det är något fel på tjejer, de är bara annorlunda.

Hahaha! Bästa bortförklaringen att ta till när det krisar...
Citera
2010-04-07, 01:21
Medlem
pmariuss avatar
Citat:
Grroarrarrhggh blabla

Haha, vi begriper inte lika mycket som ni men det är inget fel på oss. :-D
Det är nog så att vi begriper mer än du tror, det är bara du som inte begriper det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in