2010-04-07, 03:23
  #25
Medlem
Mr.Sanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pmarius
HAHAHAHAHAHAHAHAHA.
1. Vad är det för kvinnor du umgås med egentligen?
2. Män som skrattar när de blir kallade för "köttpåle" har en synnerlig primitiv (=djurisk) inställning.
3. Ingen har någon aning om vad exakt som pågår innanför pannbenet på någon annan. Naturligtvis.
Stackars lille vän.

"kvinnor" vad är det för nåt? Du menar väl sliddjur?
Citera
2010-04-07, 10:48
  #26
Medlem
Ja!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pmarius
Haha, vi begriper inte lika mycket som ni men det är inget fel på oss. :-D
Det är nog så att vi begriper mer än du tror, det är bara du som inte begriper det.

Lika lite som jag anser att det är fel på ett barn anser jag att det är "fel" på kvinnor.
Kom igen, du måste erkänna att ni kvinnor är mer åt det känslomässiga hållet än det rationella och lättare blir uppspelta eller upprörda
Citera
2010-04-07, 10:58
  #27
Medlem
hemliga.agentens avatar
Sliddjur!? använda det ordet i allmänhet, bara skumt. Använda det under sexuella aktiviteter, bara mesigt ordval.


//Ett kukdjur
Citera
2010-04-07, 11:00
  #28
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pmarius
Haha, vi begriper inte lika mycket som ni men det är inget fel på oss. :-D
Det är nog så att vi begriper mer än du tror, det är bara du som inte begriper det.

Du var då ett jäkla rabiat sliddjur

Nejdå - det är inget ord jag använder vanligtvis. Kan hålla med om att tjejer generellt är mer känslosamma men jag känner på tok för många som inte handlar speciellt irrationellt eller går på instinkt för att kunna påstå att det är ett passande epitet. Men det var ett roligt ord
Citera
2010-04-07, 13:23
  #29
Medlem
lumpkinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pmarius
HAHAHAHAHAHAHAHAHA.
1. Vad är det för kvinnor du umgås med egentligen?

Tror inte TS umgås med kvinnor. Om du tittar på lite trådstarter och posthistorik märker du att han lever i en värld där kvinnor är något hysteriskt konstigt och ovanligt.

Tycker lite synd om TS och hans gelikar (finns många som han här på fb!). Kan inte vara nån rolig värld att leva i.
Citera
2010-04-07, 16:41
  #30
Medlem
JedanProblems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danni33
tänker på en slemmig snigel..
Själv ser jag en sjögurka framför mig...

OT: saken är väl lite den att alla tjejer är inte sliddjur, men alla sliddjur är tjejer, så det kanske är så att vissa tar illa upp man hojtar:
- Hörrö sliddjuret!
och de i själva verket inte är sliddjur
Citera
2010-04-08, 00:53
  #31
Medlem
Mr.Sanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lumpkins
Tror inte TS umgås med kvinnor. Om du tittar på lite trådstarter och posthistorik märker du att han lever i en värld där kvinnor är något hysteriskt konstigt och ovanligt.

Tycker lite synd om TS och hans gelikar (finns många som han här på fb!). Kan inte vara nån rolig värld att leva i.

Oj vad fel man kan ha, men kul att du intresserar dig!
Du kan tyvärr inte veta något om mig, eller många andra, från det du läser på FB.

Förresten är det väl ingen universell sanning att det är "rätt" att umgås med tjejer och "fel" att inte göra det? Eller har jag missat nåt här? Envar har väl rätt till sin egen väg och val av förströelser här i livet utan att någon annan fördenskull skall avgöra hur "rätt" eller "fel" de är. Tycker man inte om tjejer så får man väl slippa umgås med dem, eller hur? Du borde bara bli glad i så fall för då blir det fler åt dig. Man behöver väl inte vara en "dålig" människa för det (vad nu det är för nåt)? Och vem är du att döma som inte ens kan skriva ordentligt.


Sorry för OT, men jag stör mig på sådana som snackar om "rätt och fel" som om det var samma för alla. Nu ska jag ut med några sliddjur och åka båt
Citera
2010-04-08, 04:22
  #32
Medlem
FreaksAndGeekss avatar
Ja, vad fan tror TS? Säg ordet högt för dig själv och tänk efter.
Är det ett sexigt ord? Snällt? Gulligt? Trevligt? Nej, äckligt och hemskt. Varför i helvete skulle någon vilja bli kallad för det?
Citera
2010-04-08, 05:10
  #33
Medlem
Exaktes avatar
Brukar kalla min flickvän för det och hon tar inte illa upp. Visserligen är hon så icke-feministisk som det går att vara då hon tycker att kvinnliga politiker är värdelösa.Hon ber mig även byta kanal så fort det är damfotboll eller liknande på TV för att hon tycker tjejer är för värdelösa i all idrott för att ens titta på. Vet inte hur vanliga såna åsikter är hos tjejer dock.
__________________
Senast redigerad av Exakte 2010-04-08 kl. 05:13.
Citera
2010-04-08, 05:16
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pmarius
Nej du, inte ens jag som är extremt ug hade fan gillat det. Ordet låter helt sjukt. Som "blötdjur" ungefär. Hora, slampa och slyna etc. men sliddjur? Då hade jag gått därifrån.

Hahahaha...

Instämmer för övrigt helt
Citera
2010-04-08, 10:32
  #35
Medlem
Mr.Sanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exakte
Brukar kalla min flickvän för det och hon tar inte illa upp. Visserligen är hon så icke-feministisk som det går att vara då hon tycker att kvinnliga politiker är värdelösa.Hon ber mig även byta kanal så fort det är damfotboll eller liknande på TV för att hon tycker tjejer är för värdelösa i all idrott för att ens titta på. Vet inte hur vanliga såna åsikter är hos tjejer dock.

fan vilken grym tjej! Önskar det fanns fler sådana!
Citera
2010-04-08, 10:51
  #36
Medlem
Ducken11s avatar
Alla flickvänner vill bli kallade för "knulldocka!"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in