• 1
  • 2
2010-03-26, 14:19
Medlem
Är det ingen som har något bra tips på svarta eskortbrudar, och då menar jag riktigt svarta, på gränsen till "blåneger".

Det finns ju några, men det är mest mullat brudar,jag söker en SVART negress.
Citera
2010-03-26, 14:20
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjorw
Är det ingen som har något bra tips på svarta eskortbrudar, och då menar jag riktigt svarta, på gränsen till "blåneger".

Det finns ju några, men det är mest mullat brudar,jag söker en SVART negress.
Prova Alby,Rinkeby eller Fittja. Det är nog ett säkert kort.
Citera
2010-03-26, 15:07
Medlem
danny79s avatar
Haha dra till rosenlund Gbg
Citera
2013-04-02, 16:24
Medlem
Svarta prostituerade!?

Jag eftersöker tips på var jag kan bege mig om jag befinner mig i Berlin eller Köpenhamn och letar efter svarta prostituerade med stora rumpor som erbjuder analt? Tips om Gatuhoror undanbedes.
Citera
2013-04-04, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yelnats
Jag eftersöker tips på var jag kan bege mig om jag befinner mig i Berlin eller Köpenhamn och letar efter svarta prostituerade med stora rumpor som erbjuder analt? Tips om Gatuhoror undanbedes.

Artmetis i Berlin har ALLA sorters brudar. Ska det vara en megaröv på en negerbrud kanske du ska mejla innan då jag nästa aldrig sett nån fet köpetjej någonstans
Citera
2013-04-05, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Englund70
Artmetis i Berlin har ALLA sorters brudar. Ska det vara en megaröv på en negerbrud kanske du ska mejla innan då jag nästa aldrig sett nån fet köpetjej någonstans

Jag ringde artemis igår, de sa att det tyvärr bara arbetade en svart några dagar i veckan och hon var inte så kurvig.

jag söker inte direkt något fetto utan en jävligt kurvig svart tjej, som porrstjärnan cherokee d'ass, jag tycker det är tråkigt att Köpenhamn och Berlin inte erbjuder sådana tjejer, det måste finnas fler män som jag som i smyg drömmer om att få ge en stor negerröv en rejäl omgång.
Citera
2014-07-17, 18:40
Medlem
Svarta tjejer.. Var?

Hej ! Finns det någon som kan ge tips om var man hittar mörka/svarta tjejer som säljer sig? Sökt på nätet men inget som jag hittar har fallit mig in, hur är rosenlund ?
Citera
2014-07-17, 18:42
Medlem
I Afrika har jag hört att det finns en del men kanske bara är en myt
Citera
2014-07-17, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av philipman999
I Afrika har jag hört att det finns en del men kanske bara är en myt
Tänkte mer slippa resan ;-)
Citera
2014-07-17, 19:54
Medlem
Köpenhamn på Istedgade precis bakom centralstn. Var en hel del där när jag var där i börja på veckan.
Jag gillar svarta tjejer och skulle säga att flera föll mig i smaken

De ordnar rum om du inte har något hotell bokat.
Citera
2014-07-17, 19:56
Medlem
Var i området samtliga dagar lör-mån och såg flera varje kväll men med flest på lördagen naturligtvis.
Citera
2014-07-18, 00:31
Medlem
Tackar får bli en liten lördagtur kanske
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem