2010-03-25, 19:46
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamsson
Jag kommer ihåg det här ryktet: https://www.flashback.org/sp21314475 Sedan så gjorde dom ju en rannsakan hemma hos honom. Man tog bl,a hans dator mm, detta när han satt häktad i det andra fallet. Skall bli intressant att se om man fick fram något från det beslaget.

M.V.H.
jamsson.

Ang. ryktet, har ar tidpunkterna (info fran GBGs tingsratt) :

AH anholls i sin franvaro 2010-01-25 kl 14.20, greps 2010-01-26 kl 7.55 och haktades 2010-01-29 for brotten begangna den 20 december.

Kommande FUP ska bli mycket intressant lasning. Han fanns dar hela tiden. Sa nara. Varfor tog det nagon manad innan Nancyutredarna fick upp ogonen for AH? Eller var han under lupp, utan att misstankarna ens rackte for att ta in honom?

AHs (Mandelas) syster verkar reagera som tyvarr manga andra gor, t ex nu uppmarksammade mamman och brodern till valdtaktsmannen i Bjasta.
Citera
2010-03-25, 19:56
Medlem
Hasselhoffs avatar
Om man inte har Facebook, men ändå vill se/läsa mer om de inblandade - finns detta innehåll upplagt någon annanstans???
Citera
2010-03-25, 19:59
Medlem
RonaldoUtds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hasselhoff
Om man inte har Facebook, men ändå vill se/läsa mer om de inblandade - finns detta innehåll upplagt någon annanstans???
http://politisktinkorrekt.info/2010/...begard-haktad/
Citera
2010-03-25, 20:08
Medlem
jamssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Ang. ryktet, har ar tidpunkterna (info fran GBGs tingsratt) :

AH anholls i sin franvaro 2010-01-25 kl 14.20, greps 2010-01-26 kl 7.55 och haktades 2010-01-29 for brotten begangna den 20 december.

Kommande FUP ska bli mycket intressant lasning. Han fanns dar hela tiden. Sa nara. Varfor tog det nagon manad innan Nancyutredarna fick upp ogonen for AH? Eller var han under lupp, utan att misstankarna ens rackte for att ta in honom?

AHs (Mandelas) syster verkar reagera som tyvarr manga andra gor, t ex nu uppmarksammade mamman och brodern till valdtaktsmannen i Bjasta.

ang FUP,en ja det har du rätt i, Kanske han var för nära? Ja du den frågan är inte lätt å besvara, det kanske kommer fram som sagt i FUP,en. Den måste nog vara omfattande, men nog tusan måste dom ha haft honom i siktet. Men dom säger ju också i en av artiklarna att detta var ett svårt spaningsfall.

Känslorna var upprörda och den massmediala uppmärksamheten gjorde nog att ett stort brus av info mm uppstod, det är nog inte lätt att sortera i det bruset. Sedan har vi ju dom där två mupparna som initialt kom i blickfånget och störde nog utredningen rätt rejält, jag talar om dom två individerna som tog hand om Nancys mobil och behöll den. Där brände man nog en hel del krut.

M.V.H.
jamsson.
Citera
2010-03-25, 20:18
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amazongirl
Mkt möjligt! Han kan ha tvättat dem noga men blod under sulorna eller i skinnet e nog jävligt svårt att få bort totalt

Hallå, Amazon! Jag märker att jag var otydlig - men jag har fått höra att det som var spiken i kistan för Mandela är att han inte gjorde sig av med skorna eftersom de hade varit så dyra.

I skorna hittade man blod från Nancy.

Han ville tydligen behålla sina älskade fotbeklädnader, men tänkte samtidigt inte på att just skor är svåra att "sanera".

En tröja eller ett par byxor kan man ju slänga in i en maskin och toktvätta, men skor som består av olika material och dessutom är "komplext" uppbyggda (med vinklar och vrår) är inte lika lätta att ha att tvätta - speciellt inte om man gör det för hand.

Ni som var på tingsrätten idag - har ni hört något liknande?
Citera
2010-03-25, 20:20
Medlem
shizophrenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rZ
Fler inlägg på facebook av hans syster Sarah Sunshine Hussein

"MANDELA HUSSEIN ÄR INGEN MÖRDARE OCH DET VI ALLA MYCKET VÄL, LÅT ER INTE LURAS AV MEDIA ELLER POLISER! HUR KOMMER DET SIG ATT DE HAR HITTAT BEVIS NU??? NÄR DE HAR HÄKTAT HONOM FÖR NÅGON MÅNAD SEN? POLISERNA SJÄLVA ÄR FÖRVIRADE OCH VILL INTE ATT FOLKET SKA VETA ATT DE INTE HAR HITTAT MÖRDARE SOM DÄRFÖR HAR DE MAN...DELA SOM MISSTÄNKT, MEN SANNINGEN ÄR ATT DE FÖRSÖKER PSYKA ER BARAFÖR ATT NI SKA LÄMNA TIPS.... FALSKA TIPS JAG VET ATT ALLA SÖRJER NANCY, DET SOM HÄNDE VAR FRUKTANSVÄRD OCH JAG SÖRJER OCKSÅ . HAN SKULLE ALDRIG SKADDA MÖRDA NÅGON DÄRFÖR BER JAG ER ATT VISA STÖÖÖD!!!!!
HAN SJÄLV NEKAR TILL BROTTET VARFÖR SKA VI VA SÅ JÄVLA SNABBA MED ATT DÖMA HONOM??????
OCH JAG LOVAR HAN KOMMER UT SNART!!!!!!! DÅ KOMMER NI JÄVLAR ATT ÅNGRA ER!! FUCKING ....! IDIOTER ÄR NI"

"Ge inte upp!
Om de nu hade så starka " bevis och kopplingar" borde han inte vara inlåst nu?+MANDELA ÄR OSKYLDIG OCH DET KAN JAG SVÄRA PÅ KALLA MIG LÖGNARE OM JAG HAR FEL!!!!!!!!!!!!!!!!1
OCH FAN TA ALLA ER FATTIGA IDOTER SOM TAR KONTAKT MED TIDNINGARNA... DÅ MENAR JAG DE SOM HAR UTALLAT ATT DE ÄR LÄTTADE!!!!"

Hon blundar tydligen för broderns tidigare brottsregister samt det faktum att polisen har bundit honom rent tekniskt (DNA) för mordet på Nancy.

"HUR KOMMER DET SIG ATT DE HAR HITTAT BEVIS NU??? NÄR DE HAR HÄKTAT HONOM FÖR NÅGON MÅNAD SEN?"

Hon har också missat att brodern har suttit häktad en längre tid för ett annat brott innan han blev aktuell i utredningen.

jävla idiot

Dessutom så tänker hon inte "Polisen har varit tyst angående fallet eftersom ingen i Hjällbo bidrog med någonting".

Bara för att polisen säger någonting till media så innebär det naturligtvis inte att fallet inte har bevis . Teknisk bevisning tar såvitt jag vet, nån vecka/månad, eller?
Citera
2010-03-25, 20:23
Medlem
Hasselhoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonaldoUtd
http://politisktinkorrekt.info/2010/...begard-haktad/

Tack för länken.

Men fy fan vad ledsen man blir när man läser det som står.
Hur jävla fel är inte samhället ute om en sån kille får fortsätta att begå jävelskap (milt uttryckt) gång på gång på gång på gång... utan att något egentligen händer.

Har svårt att tro att någon vid sina sinnens fulla bruk VILL begå sådana handlingar som han gör - slutsats: han ÄR inte vid sina sinnens fulla bruk. Det borde vara samhällets farbannade skyldighet att göra ALLT man kan för att få ordning på denna typen av människor - för deras egen OCH omvärldens skull. "40 timmars samhällstjänst" hjälper inte en sån kille!

Usch! Fy fan vad mycket jag skulle vilja skriva, men jag orkar inte.

Kan bara konstatera att det är en tragedi för alla inblandade och ett enormt misslyckande för samhället. Och så länge som ingen orkar/vågar/har råd/vill ta ansvar, så lär detta upprepa sig ständigt framöver...

Ett jävligt platt inlägg, jag vet, men man blir så jävla ledsen. Om ett par år ska mina döttrar ge sig ut "på riktigt" i denna kalla värld...
Citera
2010-03-25, 20:37
Medlem
Till er alla från mig och resten av mina multipla personligheter...

FAN VAD SKÖNT ATT DETTA ÄR LÖST!

Dock har jag en enkel och antagligen mycket korrekt teori angående "mordet" (vilket egentligen var dråp, men ändå blir mord pga ändrad praxis)

Nancy Tavsan var en människa som uppenbarligen kände igen sin mördare, vilket denne inte var beredd på. Han hade helt enkelt tänkt sig en helt vanlig överfallsvåldtäkt, men när han förstod att han var igenkänd så insåg han att hans "rykte", stod på spel (samhällstjänsten och allt det där) samt pressen blev antagligen för stor. Även om han faktiskt var på festen så är det mer sannolikt att han blivit trött eller utråkad och tänkt att han skulle avsluta kvällen med något som gjorde den lite mer intressant (han blev ju nobbad av nancy och säkert av många andra honor varför han antagligen var bitter och kände ett hat mot tjejer i allmänhet)

När han började förfölja nancy är chansen stor att han inte visste att det var hon, hade du eller någon annan följt efter er granne exempelvis med motiv att våldta denne, när ni båda är medvetna om varandras existens? Knappast, så teorin att detta handlar om hämnd kan ni kassera, jag har följt det här fallet sedan det skedde och de enkla detaljerna skriker inte bara panik utan också väldigt bristfällig planering.

Hade han inte varit våldtäktsman så hade han inte blivit upptäckt.

Han tänkte antagligen såhär: Jag tar pommacflaskan från krossen och slår den dumma iraniern framför mig och våldtar henne sedan i någon av alla de kulvertar och gråa mörka skrymslen som finns här i hjällbo (finns hur många mörka vrår som helst att göra det på, vilket är komiskt då dessa förorter princip är konstruerade för att vara lätta att gömma sig i plus att de är otroligt dåligt belysta) Plats perfekt, tillvägagångssätt enkelt och antagligen effektivt.

Samma sekund som nancy vänder sig om så inser Abdulaziz att han är igenkänd och att om detta kommer ut så kommer hans sociala mynt vara bortkastat (vem skulle vilja hänga med honom och lyssna på gansta rap sen liksom) Abdulaziz får då totalpanik och börjar helt enkelt att slå nancy och i samma panik så lägger han ner våldtäktsplanerna och springer därifrån. Det är enkelt att förneka att du är den du är, särskilt som du är neger och det är mörkt, så abdulaziz tror naturligtvis att han kom undan och softar antagligen resten av kvällen med en knippe Khat och lite gansta rap och njuter av det övertag han tror att han har.

Chansen är stor att han inte ens visste om att nancy var död förrän LÅNGT senare (vilken somalier kollar på nyheterna eller läser ens en tidning). Han bryr sig alltså inte om att rengöra eller tvätta sina skor utan slänger in dem i sin garderob tillsammans med resten av stöldgodset som "han köpt" någonstans och säger "walla billa kallah jag är kung" och sen går han och lägger sig...där hittar senare polisen dojorna (eller vad det nu är) och vid en grundlig husrannsakan som görs då man tömmer huset på dessa läskiga fridstörare så hittar man tonvis med bevisning (som de lyckligtvis inte lyckats städa bort, men sen när städar somalier ordentligt?)

Det glädjande:

1. Abdulaziz är 22 år, alltså blir domen livsstid på Kumla (med dagliga rövknullanden i duschen och inget Khat att tugga)
2. Abdulaziz är ett solklart segerfall för rättvisan, här har man gjort allt rätt och invandrare kan nu glädja sig åt att polisen faktiskt bryr sig så mycket att de på en helt annan resa, då abdulaziz grips för ett annat brott tänker så långt att titta i BR och sedan dra trådarna samman och vips så fann de mördaren. Hade polisen inte gjort detta så hade han suttit ett år för något annat och sedan kommit ut..BRA POLISEN!
3. Somalierna får sig en rejäl känga, kanske dags att börja inse att de inte kan gömma sig bakom vansinniga klanstrukturer, ritualgifte och alldeles för stora kläder. Dags för er jävla höcklen att skärpa er och inse att ni också har ett ansvar. Till systern kan jag bara säga såhär, jävla dumfitta. Hade du gått och vittnat för polisen så hade din äckliga bror suttit inlåst för flera månader sedan, men hade jag fått bestämma så hade ni alla låsts in i ett jävla förvar för som ni beter er så är det det ni förtjänar. Hoppas du grips och döms för skyddande av brottsling och att er lägenhet töms på stöldgods och att man sakta framför er river ur varje sida ur er walla billa handbok och sedan landsförvisar er. Jag skiter fullkomligt i om "systern inte vill tro" hit och dit, bara ett jävla höcklesomalierfanskap går så långt att hon med vetskapen om att hennes bror antagligen är MYCKET intressant för svenskt rättsväsende, skyddar honom och även då svensk rättvisa visar på att hon har fel sitter och kallar dem för idioter. Inte märkligt att du är en parasiterande bidragskossa som kommer att belasta vår kommunkassa med dina 12 ungar resten av livet istället för att ta ditt ansvar!

Tack för mig och jag betackar mig för somalier!

Vila i frid Nancy
Citera
2010-03-25, 20:43
Medlem
meiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shizophrenic
Dessutom så tänker hon inte "Polisen har varit tyst angående fallet eftersom ingen i Hjällbo bidrog med någonting".

Bara för att polisen säger någonting till media så innebär det naturligtvis inte att fallet inte har bevis . Teknisk bevisning tar såvitt jag vet, nån vecka/månad, eller?

Hon verkar inte tänka alls bara försöka slingra sig och komma med ursäkter
Citera
2010-03-25, 20:53
Medlem
meiis avatar
Hade varit roligt att höra vad syrran hans har att säga om blod i skorna, att han har olika kläder på festen, ett par tidigare och ett par senare etc etc
Hon verkar tro att han snart går fri
Citera
2010-03-25, 21:05
Medlem
Mvks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lerchos
blabla

Taffligt försök att vara lustig.
Hon var inte Iranier.
Har du legat under en sten?
Citera
2010-03-25, 21:26
Medlem
Pumpkings avatar
Nu våldtog han väl inte Nancy men...

" Mandela Hussein vad har inter som inte milan har jooo.. världens bästa högerback.. världens bästa capitano.. världens bästa trännare.. å världens bästa målvakt.. JAG KNULLAR ALLT SOM HAR MED MILAN ATT GÖRA
den 24 januari kl. 22:11"

Var Nancy milanista?

Sen undrar man ju lite vad han menar med;

"Mandela Hussein Only Time can show you the Truth
den 29 december 2009 kl. 16:11"
Senast redigerad av Pumpking 2010-03-25 kl. 21:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in