2010-03-20, 10:18
Medlem
TopZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thomaspunkt
Jo det bör nog gå, andra bilden är inte svårt alls att bli ren. Första bilden däremot är egentligen inte svårare utan tar bara längre tid.

Tack för ditt snabba svar!

Jo, den andra bilden påminner väll om målet jag är ute efter. Men dock med större axlar och armar.
Tiden spelar egentligen ingen roll för mig, vill bara veta om det är möjligt eller inte
Tack!
Citera
2010-03-20, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Persson
Det går som sagt utmärkt att bli både muskulös och rippad ren.

http://sv.tinypic.com/view.php?pic=34xf6ro&s=5

Men Arne, känner inte Ronny Runesson och är inte alls insatt svensk kroppsbyggning så tänker inte insinuera något, men hade en person med Ronnys fysik dykt upp, säg flyttat till sverige från nånstans långt bort, och påstått sig vara helt ren, hur många hade trott honom? Skulle du trott han var ren?

En vadå, 47-åring som är duktigt muskulös och REJÄLT rippad... Som sagt många verkar gå i god för just den här snubben så varför skulle inte det här kunna vara ett undantag. Men om det nu finns såna här exceptionella fall, tror ni inte många yngre (där möjligheten är skyhögt större att uppnå dessa resultat ren, hur mycket testoproduktion har genomsnitts-50-åringen??) blir väldigt orättvist behandlade av såna som Axon t ex som bara fnyser varenda gång dom ser nån större och mer rippad än dom själva som påstår sig vara ren? För som i exemplet Axon kan ju inte påstås ha så värst bra gener trots allt... Är ni med på hur jag tänker?
Citera
2010-03-20, 15:10
Medlem
Arne Perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicke2
Men Arne, känner inte Ronny Runesson och är inte alls insatt svensk kroppsbyggning så tänker inte insinuera något, men hade en person med Ronnys fysik dykt upp, säg flyttat till sverige från nånstans långt bort, och påstått sig vara helt ren, hur många hade trott honom? Skulle du trott han var ren?

En vadå, 47-åring som är duktigt muskulös och REJÄLT rippad... Som sagt många verkar gå i god för just den här snubben så varför skulle inte det här kunna vara ett undantag. Men om det nu finns såna här exceptionella fall, tror ni inte många yngre (där möjligheten är skyhögt större att uppnå dessa resultat ren, hur mycket testoproduktion har genomsnitts-50-åringen??) blir väldigt orättvist behandlade av såna som Axon t ex som bara fnyser varenda gång dom ser nån större och mer rippad än dom själva som påstår sig vara ren? För som i exemplet Axon kan ju inte påstås ha så värst bra gener trots allt... Är ni med på hur jag tänker?

Tja, alla som KÄNNER honom tror på honom, det gäller även flera i svenska BB-eliten. Han tävlade redan -86 och var i mycket god klass redan då. Jag sa till honom redan -83 att han skulle kunna tävla. Jag var själv tveksam första gången jag träffade honom 1980/81 då han började träna efter lumpen, men jag blev snabbt övertygad. Han har även testats ett 10 tal gånger såväl flygande som på tävling. Inga som helst tveksamheter där. Han har alltid varit villig att testa sig när som helst.
Hans träning går mkt bra fn och han går tom seriöst i tävlingstankar i år. Enligt grabbar på hans gym, Nitro Gym i Karlshamn, så är han nog i sin livs form.

Han brukar hålla seminarier på intresserade gym om hur han tränar äter mm för att ha kunnat nå svensk elitklass på ett sunt sätt.

Ps, han är fn 49 år...
Citera
2010-03-20, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Persson
Tja, alla som KÄNNER honom tror på honom, det gäller även flera i svenska BB-eliten. Han tävlade redan -86 och var i mycket god klass redan då. Jag sa till honom redan -83 att han skulle kunna tävla. Jag var själv tveksam första gången jag träffade honom 1980/81 då han började träna efter lumpen, men jag blev snabbt övertygad. Han har även testats ett 10 tal gånger såväl flygande som på tävling. Inga som helst tveksamheter där. Han har alltid varit villig att testa sig när som helst.
Hans träning går mkt bra fn och han går tom seriöst i tävlingstankar i år. Enligt grabbar på hans gym, Nitro Gym i Karlshamn, så är han nog i sin livs form.

Han brukar hålla seminarier på intresserade gym om hur han tränar äter mm för att ha kunnat nå svensk elitklass på ett sunt sätt.

Ps, han är fn 49 år...

Man blir riktigt inspirerad av det du säger och så, men det var ju faktiskt inte detta spår jag var inne på. Du läste nog mitt inlägg för slarvigt.
Citera
2010-03-20, 17:02
Medlem
lundagrens avatar
Alla är rena tills dom åker fast på test såklart. Muscletech supplements built this body!!
Citera
2010-03-22, 21:23
Medlem
Slackoffs avatar
Det vore ju djupt tragiskt om inget alls hände om man tränar i tjugo år rent.
Citera
2010-03-22, 22:36
Medlem
Arne Perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slackoff
Det vore ju djupt tragiskt om inget alls hände om man tränar i tjugo år rent.

Om du syftar på Ronny så tävlade han redan efter lite mer än 5 års träning (1986) och vann utan större problem. Han hade kunnat tävlat ännun tidigare.
Citera
2010-03-23, 13:26
Medlem
http://www.andreazengstrom.se

Liten kille med stor fysik och ren enligt han sjælv.
Citera
2010-03-28, 13:28
Bannlyst
Är det inte ganska dåligt bevis att någon säger att de är rena..

Vem säger att de INTE är rena.. Har ens ROONIIE CÅLMAN sagt att han knaprar på de rosa?
Citera
2010-03-28, 14:34
Medlem
lundagrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helsingborg2
Är det inte ganska dåligt bevis att någon säger att de är rena..

Vem säger att de INTE är rena.. Har ens ROONIIE CÅLMAN sagt att han knaprar på de rosa?

Ja exakt så funkar det. Alla(med få undantag som t ex Lee Priest) säger ju att dom är rena tills dom åker fast som t ex M.E. gjorde.
Citera
2010-07-04, 02:46
Medlem
ccoonnyys avatar
http://www.businessreviewonline.com/blog/archives/11933Cristiano_Ronaldo.jpg

Kolla bara på Ronaldo. Finns det någon som springer och tränar mera?
Citera
2010-07-04, 08:26
Medlem
CBSativas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ccoonnyy
http://www.businessreviewonline.com/blog/archives/11933Cristiano_Ronaldo.jpg

Kolla bara på Ronaldo. Finns det någon som springer och tränar mera?

Jag tycker faktiskt att ganska många tonårspojkar liknar honom till kroppen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in