Citat:
Ursprungligen postat av Nicke2
Men Arne, känner inte Ronny Runesson och är inte alls insatt svensk kroppsbyggning så tänker inte insinuera något, men hade en person med Ronnys fysik dykt upp, säg flyttat till sverige från nånstans långt bort, och påstått sig vara helt ren, hur många hade trott honom? Skulle du trott han var ren?
En vadå, 47-åring som är duktigt muskulös och REJÄLT rippad... Som sagt många verkar gå i god för just den här snubben så varför skulle inte det här kunna vara ett undantag. Men om det nu finns såna här exceptionella fall, tror ni inte många yngre (där möjligheten är skyhögt större att uppnå dessa resultat ren, hur mycket testoproduktion har genomsnitts-50-åringen??) blir väldigt orättvist behandlade av såna som Axon t ex som bara fnyser varenda gång dom ser nån större och mer rippad än dom själva som påstår sig vara ren? För som i exemplet Axon kan ju inte påstås ha så värst bra gener trots allt... Är ni med på hur jag tänker?
Tja, alla som KÄNNER honom tror på honom, det gäller även flera i svenska BB-eliten. Han tävlade redan -86 och var i mycket god klass redan då. Jag sa till honom redan -83 att han skulle kunna tävla. Jag var själv tveksam första gången jag träffade honom 1980/81 då han började träna efter lumpen, men jag blev snabbt övertygad. Han har även testats ett 10 tal gånger såväl flygande som på tävling. Inga som helst tveksamheter där. Han har alltid varit villig att testa sig när som helst.
Hans träning går mkt bra fn och han går tom seriöst i tävlingstankar i år. Enligt grabbar på hans gym, Nitro Gym i Karlshamn, så är han nog i sin livs form.
Han brukar hålla seminarier på intresserade gym om hur han tränar äter mm för att ha kunnat nå svensk elitklass på ett sunt sätt.
Ps, han är fn 49 år...