Citat:
Ursprungligen postat av internet
Fast om en sån brud åker fast kan det inte vara så svårt för snuten att spåra vilka som betalat pengar till hennes konto....
Det är inte olagligt med webcamtjejer.. de utgör ingen sexuell tjänst egentligen, de strippar/leker med sig själva, du runkar... ingen mer olagligt med det än vanlig striptease.
En tjej som säljer webcamshower hade på sin hemsida information om det, hon hade kontaktat justitiedepartementet och frågat om det var lagligt eller ej.. kommer inte ihåg länken dock, men det var fullt lagligt.
har testat ett antal webcamtjejer den här månaden, och visst är det värt pengarna

Om man blir lurad ibland,.. ja, tror jag blev det en gång...
Hade lagt till ett antal tjejer från knullkontakt.com på min msn lista, 3-4st av dem hade exakt samma annons ute, pratade man med en av dem så kunde "hon" säga att man skulle ta showen genom ett av de andra namnen, och sen när själva showen skulle böra så krånglade det plötsligt för henne, så istället för 5 minuter med henne fick jag 15 min av en av hennes väninnor... kan ju säga att den showen inte innehöll nånting av det jag bett om, plus att hon var den enda som sagt att hon inte läser chatten under showen, dvs antar att det vara var en inspelning man fick se...
Men alla andra har varit bra och seriösa, testat en del som sagt

ett tips är att ta en billig, kort show första gången, typ 5min för 100kr eller liknande som många har, så ser man om personen är seriös och om det är värt pengarna... och be personen göra något lite ovanligt, dvs inte bara strippa och smeka sig själv. Ber du henne visa nåt lite annorlunda och hon gör det så vet du sen att det är live och inte nån inspelning bara i alla fall