2006-03-24, 14:19
Medlem
Tjejerna kan ju inte bara få slanga hem alla våra hårt förtjänade pengar hur som helst... tycker de borde upprättas en bittorrent tracker eller liknande där folk som betalt för +18 tjejer lägger upp filmer på dem... =)

Ingen är väl så dum att när man väl bestämt sig för att betala för detta stolleri att man INTE filmar skiten? Så man får lite valuta för pengarna...

Allt annat är ju vansinne =)

Vad tror ni om min teori?
Citera
2006-03-24, 21:30
Medlem
Hahahaha
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,798319,00.html
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,798598,00.html

Så jävla kul! =)

Citat
"Det var precis före löning och dåligt med kunder"
Citera
2006-03-24, 23:34
Medlem
Fyfn, va vad det ja sa. Helfalskt, så typiskt av reportrar att hålla på så. Ja själv har flera gånger blivit kontaktad på mail av reportrar som vill veta saker om va man gör eller få tala med mig. Ja ha sagt nej till allt. man vet att de bara ljuger ihop något sen!
bra att de åkte dit på TV4 haha
Citera
2006-03-25, 09:59
Medlem
H.J.Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubbergirlxxxx
Fyfn, va vad det ja sa. Helfalskt, så typiskt av reportrar att hålla på så. Ja själv har flera gånger blivit kontaktad på mail av reportrar som vill veta saker om va man gör eller få tala med mig. Ja ha sagt nej till allt. man vet att de bara ljuger ihop något sen!

Journalister är med ngra få undantag människor utan etik och moral dvs likadan som jag själv men med den skillnaden att man säger sig vara några samhällsbärare, hycklare skulle jag säga är ett ord som passar in på de flesta journalister
Citera
2006-03-25, 11:27
Bannlyst
jag

säger som en del andra bli vän med dom få det gratis hehe spela in det o ta saken i egna händer
Citera
2006-03-25, 15:42
Medlem
Citat:

Är du en cam-hora?
Citera
2006-03-25, 19:46
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davve_se
Är du en cam-hora?
Nää hon är en "riktig" tror jag
Citera
2006-03-26, 17:59
Medlem
Citat:
Är du en cam-hora?

Cam-hora??? va är en camhora undrar jag? En camtjej säljer ju inge sex med sig själv å då kan hon väl inte vara hora? Hon säljer ju bara porr!
Citera
2006-03-26, 20:06
Bannlyst
Citat:
Cam-hora??? va är en camhora undrar jag? En camtjej säljer ju inge sex med sig själv å då kan hon väl inte vara hora? Hon säljer ju bara porr!
Man ska inte fasta på ordet "hora". I detta sammanhang används det som någon som säljer något. Via cam eller IRL, det spelar ingen roll.
Citera
2006-03-26, 22:16
Medlem
Men man kan vara lite bright med.. men en schysstare attityd får du nog bättre svar.
Citera
2006-03-27, 23:45
Medlem
En vanlig hora säljer sin kropp för pengar.
Jag anser att detta är exakt samma sak fast med en cam.

Dvs.. en CAM-HORA!? =)
Citera
2006-03-28, 07:33
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
En vanlig hora säljer sin kropp för pengar.
Jag anser att detta är exakt samma sak fast med en cam.

Dvs.. en CAM-HORA!? =)

Definerar du porrskådisar likadant i så fall då?
Dom säljer också sin kropp, och måste va än mer förnedrande,
eftersom filmerna sprids utan kontroll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in