Formaterade för ett par dagar sen datorn med Windows 7 och allt gick bra, märkte inget konstigt utan kunde använda den normalt osv. Nästa gång jag startade upp den hoppade något "PC Angel system recovery" igång mitt i uppstarten. Där erbjöds man återställa datorn till fabriksinställningar. Antog att något trots allt hade strulat under formateringen så gjorde det. Efter att den processen hade skett så startades datorn om, men då visade sig PC angel hoppa igång igen. Formaterade om datorn igen och allt gick som det skulle och kunde använda datorn normalt. Men sen när jag stängde av och startade upp igen var PC angel tillbaka och som tidigare hindrade en att göra några andra alternativ än att göra en fabriksåterställning(fler alternativ i pc angel hade kommit upp men inget annat fungerade än återställningen). Dock hände inte något när man lät programmet göra fabriksåterställningen igen. Nu fungerar det inte heller längre att formatera datorn, PC angel stoppar allt...
Så vad är det här för något? Virus eller går PC angel att använda till något? Hur gör jag för att kunna bli av med det?