• 1
  • 2
2009-12-27, 06:25
Medlem
Pratbubblans avatar
Jag undrar rakt upp och ner var man hittar en kk eller älskare när man närmare sig 50? Jag är noll nada nix intresserad av krogliv och tycker inte att fulla män är attraktiva (ja, jag är nykterist).

Jag har försökt hitta en kk/älskare på nätet via kontaktsajter och sexcommunities, men där härskar grottmänniskornas folk som bara ser mig som en kropp med x antal hål och pratar i meningar typ kuk-fitta-knulla. Lite mer intellektuell kapacitet ska en karl ha för att jag ska tända till. Vill ju ha skoj och kunna prata med karln under aktiviteterna. De enda som skriver vettiga meningar bor 100 mil bort eller är gifta, dvs totalt ointressanta. Jag upplevs läcker och får massor av mail, men det är en otroligt låg standard på den verbala förmågan hos dessa karlar.

Var hittar man en kk eller älskare när man är lite äldre? Jag vill också känna mig härligt sönderknullad efter en helg och gå lite bredbent till jobbet på måndagen. Men det var länge sedan.

Jag känner mig vilse i pannkakan för jag vet inte hur man gör när man inte vill ha ett förhållande, men en fast sexpartner. Jag träffar tyvärr inte lediga män i min vardag. Ja, inga män alls (i alla fall inte över 30) så jag kan inte flörta med någon öga mot öga. Engångsligg tilltalar mig inte. Jag vill ha sex flera gånger med samma person. Men var får jag tag i karln?
Senast redigerad av Pratbubblan 2009-12-27 kl. 06:28.
Citera
2009-12-27, 06:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pratbubblan
Jag undrar rakt upp och ner var man hittar en kk eller älskare när man närmare sig 50? Jag är noll nada nix intresserad av krogliv och tycker inte att fulla män är attraktiva (ja, jag är nykterist).

Jag har försökt hitta en kk/älskare på nätet via kontaktsajter och sexcommunities, men där härskar grottmänniskornas folk som bara ser mig som en kropp med x antal hål och pratar i meningar typ kuk-fitta-knulla. Lite mer intellektuell kapacitet ska en karl ha för att jag ska tända till. Vill ju ha skoj och kunna prata med karln under aktiviteterna. De enda som skriver vettiga meningar bor 100 mil bort eller är gifta, dvs totalt ointressanta. Jag upplevs läcker och får massor av mail, men det är en otroligt låg standard på den verbala förmågan hos dessa karlar.

Var hittar man en kk eller älskare när man är lite äldre? Jag vill också känna mig härligt sönderknullad efter en helg och gå lite bredbent till jobbet på måndagen. Men det var länge sedan.

Jag känner mig vilse i pannkakan för jag vet inte hur man gör när man inte vill ha ett förhållande, men en fast sexpartner. Jag träffar tyvärr inte lediga män i min vardag. Ja, inga män alls (i alla fall inte över 30) så jag kan inte flörta med någon öga mot öga. Engångsligg tilltalar mig inte. Jag vill ha sex flera gånger med samma person. Men var får jag tag i karln?

Antar att du får försöka dig på dina sexcommunties igen. Den som söker han finner så att säga, om du inte ger upp. Visst är 99% av killarna på sådanna sidor som du beskriver, grottmänniskor utan verbal förmåga. Men ibland letar sig ett guldkorn in och då är det bara att haffa han!
Citera
2009-12-27, 06:32
Medlem
Crucifixess avatar
Du låter som min flickväns morsa, fan om det är du.

OnT: Den tidigare nämnda kvinnan går på flera olika kvällskurser, till exempel för att lära sig ett annat språk, gå på yoga eller gå på konst-utställningar, delvis för att hitta en karl att bli sönderknullad av.

Även hon(du? ) är nykterist, så krogen dissar hon totalt. Hon är väldigt framgångsrik i sitt sexliv och kärleksliv, och de flesta männen har hon hittat på kvällskurser och dylika aktiviteter. Bröllop är även också ett riktigt bra ställe, oavsett ålder.

Du är kvinna, för fan, om du bjuder på dig själv lite sexuellt i en öppen miljö där ett antal hannar är så får du garanterat napp. Dock kanske det är mer ONS, men ändå.

Hoppas jag hjälpte något. Puss på dig.
Citera
2009-12-27, 06:45
Medlem
Trumpeters avatar
Kvällskurser, typ matlagningskurser brukar vara ett bra sätt att träffas i den åldern.
Citera
2009-12-27, 07:24
Medlem
Kan inte annat än hålla med föregående talare! Jag har kontakt med många kvinnor som söker likt du gör, och det går faktiskt att få framgång även på nätet. www.bodycontact.com är den största som inte hycklar med att man söker kk-relationer. Dessutom fungerar den fullt ut som gratissajt även om man kan välja att få till några få funktioner till en lägre kostnad. Men även de andra som håller en "högre moral" kan vara bra. mötesplatsen.se t.ex. men där får man betala mer pengar om man ska kunna skicka och ta emot brev.

På bodycontact finns det ett nätverk för kvinnor som du kan ha nytta av att vara med i som kan hjälpa dig att finna de rätta männen. Skicka ett privat mess till mig så kan jag sätta dig i kontakt med nån som är medlem där.
Citera
2009-12-27, 09:34
Medlem
Clay Allisons avatar
Du kanske ska leta där män med 'intellektuell kapacitet' brukar hänga. Nu tror jag iofs att även såna män kan ha en speciell jargong på en del datingsajter. Du bor kanske långt från ära och redlighet och då blir det ju generellt utbudet mindre. Men du vet, konstutställningar- och föreningar, jazzkonserter, den lokala bridgeklubben. Kvällskurser som nämnts ovan.

Sist men inte minst vill jag slå ett slag för internetforumet Flashback! Även jag närmar mig de 50, och jag letade inte ens, men träffade ändå någon som kan berätta för mig om poststrukturalism och sen bli härligt sönderknullad av mig. Fast det är ju ett förhållande, och inte kk då alltså.
Citera
2009-12-27, 09:46
Medlem
Asgarvads avatar
Det finns väl datingsiter med seriösa och intelligenta karlar också? Eller är det så att du bor så långt bort, typ Stora Blåsjön, att majoriteten av landets bestånd bor 100 mil iväg?
Citera
2009-12-27, 10:46
Medlem
Fruitbaskets avatar
Kanske kan det vara svårt att hitta någon som ska knulla sönder dig hela helgen när han är 50+.

Hur många män över 50 har ett lika stort intresse för sex som när de är 19?

Det behövs mycket testosteron för dina aktiviteter. Du kanske skrämmer bort de äldre?
Citera
2009-12-27, 11:17
Medlem
Mariesthlms avatar
Varför inte

en ung hingst? Ca 25 år, de är ju ständigt kåta med en del erfarenhet. Eller ännu bättre en 20 åring som gör exakt som du vill för att få smaka på det goda....
Citera
2009-12-27, 11:52
Medlem
hej du

jag är 24 år och ser bra ut och tänder på lite äldre damer. Jag är välhängd och lite av en nymfoman, så är det att "känna sig sådär härligt sönderknullad efter en helg" du är ute efter så skicka ett PM så styr vi upp en diskret sexromans
Citera
2009-12-27, 12:47
Medlem
Dr_Dollars avatar
Du har du letat på fel communitys kompis!

Inget av dessa sex sior, där 97% består av Krille med kniven och Steffe 45 bast som sitter och smygrunkar framför skärmen.

Nää..kom in till oss på vildawebben
Väldans trevlig stämning!
Citera
2009-12-27, 12:56
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pratbubblan

Det är kanske dina krav som sätter stopp för ditt finnande. Förstår verkligen att du inte vill knulla ett pucko, men att du inte vill befatta dig med gifta förstår jag inte. Vad spelar det för roll? Då är du ju i alla fall säker på att det kommer att hålla som ett KK förhållande utan krav.

Eller är det omoraliskt tycker du? Och i så fall varför?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in