Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Kolla in det här! Kungen presenterar Silvia för "Svenska Folket".
http://svtplay.se/v/1393103/presskon...ing_med_silvia
Oerhört avslappnat och närmast mysstämning med reportern som nedlåter sig att nia henne. Hon var fortfarande snygg och pratade faktiskt lite svenska, ja tusan pratar hon inte mycket bättre nu egentligen.
Lite roligt blir det när kungen sitter och klagar på att kostymen är obekväm, vilket den klart är då han sitter ner med kavajknappen knäppt! Hela tiden sitter Silvia med en bukett blommor, kanske för att hålla händerna i styr. Faktiskt ser de lite kära ut också.
Där bevisas det: Kungen är inte dum; hyggligt snabb i käften och dito charmig. Den det hushållets dåliga stämning som har betryckt honom under senare år och fått honom att framstå som trög, fanns inte där då. Han var helt enkelt bara Kung. Att han understundom tog sig en tår på tand redan då är tydligt - lite alkoholblaskig i blicken, men det är mest cool.
Frk Sommerlath var inte så där överdrivet skitsnygg på den tiden. Jag tycker att hon, som Drottning Silvia, nådde sin sexuella formtopp vid ca 40-45 års ålder - en sen blomstring sålunda.
Apropå "nedlåta sig till att nia": De som råkat nia henne efter att hon blev Sveriges drottning har fått Onda Ögat och hamnat i kylan. Hon må ha varit en s.k. MILF vid 40 men hon är ingen snäll människa.
Leve Tjabo, Han leve!
PS: Alzheimer var det... Den kan utlösas tidigt vid stress eller chock: president Reagan uppvisade sina första symptom strax efter att han utsatts för mordförsök, blivit skjuten, en släkting till mig efter en canceroperation (bara de exempel jag omedelbart kommer på, det finns fler). Att ha tråkigt är väl en form av stress, om drottningen nu har det, vilket hon nog har. Kirurgknivar i köttet (om än kosmetiskt ämnade) en fysisk form av stress, kanske faktiskt chock.
PPS: Ursäkta om det tog lite tid innan jag kom till poängen, men jag fick en smäll mot frontalloben i dag. Jag vet inte om det har något samband med...
PPPS: Vad är ämnet för den här tråden? Vill någon PM:a mig lite diskret?
PPPPS: Jag menade inte att
alla skulle PM:a mig eller vad jag nu menade...