• 1
  • 2
2009-12-02, 01:47
Medlem
Sadgasms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffaz
Hller med... kp en http://www.fatboysverige.se/shop/vie...sp?groupId=127 du kommer aldrig ville resa p dig igen

Men priset!
Citera
2009-12-02, 12:16
Medlem
Buffazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sadgasm
Men priset!

Jo iofs men om du gr i en butik o knner p den s ser du vilken bra kvalite det r, och jag tycker d att det r vrd det.
Citera
2009-12-02, 13:20
Medlem
Kanot-Klass avatar
Annars gr det ju f en enkel vanlig sackopuff fr cirka 500kr, min har d hllt i cirka 7 r och varit tvungen fylla den en gng

Dremot s tror jag inte det r att satsa p JYSK spelstolen, som sagt r ljudet inte speciellt bra, kp ett ljudsystem och en skn stol bara
Citera
2009-12-02, 13:57
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Den lr vika sig s Du fr en madrass istllet. Jysk r skit som sagts! Har haft en stol dr ifrn och den brakade snder s jag fll bakt. Efter kanske ett halvr. Skit! Skit! Skit!
Citera
2009-12-02, 14:10
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kruxillimux
SackoSCK heter det.
Sen r ljudet i den helt vrdelst enligt mig. Kp ngot BEKVMT och ett par feta hgtalare istllet.
Precis! Och sitt ordentligt p den!
Citera
2009-12-02, 14:15
Medlem
Smecks avatar
Om du nu kper en stol frn JYSK se d till att det inte finns ngra hrdplast delar, kan garantera dig att dem kommer att g snder inom loppet av ett halvr.
Citera
2009-12-02, 14:18
Medlem
larsis avatar
Har sjlv kpt en fatboy och du kommer inte ngra dig ifall du spelar mycket tv spel. Extremt tligt material (nylon tyg som tl det mesta) Bra fyllning som inte blir platt p ett tag och den r EXTREMT SKN ATT SITTA I =)
Citera
2009-12-03, 18:43
Medlem
Insuliins avatar
En sdan dr spelstol lr vl hlla fr en normalstor person, men tro fan att om en 200kg klump stter sig i skiten att den brakar till och blir platt.
Citera
2009-12-03, 19:15
Medlem
jag kpte en spelsittsck med inbyggda hgtalare fr spel! liknande sdan dr sattopuff eller vad den nu hette som det lnkas till p frsta sidan! kan verkligen rekomendera en sittsck! rven sjunker ned ngot helt underbart magiskt i den och nr man vl kommit i den vill man aldrig g ur!
KP!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in