2009-11-27, 13:58
Medlem
bruschens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the_d0ct0r
Inkvoterad för att hon är kvinna kanske? Tycker i regel att de flesta kvinnor som medverkar i humorprogram i detta landet är avsevärt sämre än männen.
Och Nour är ruskigt värdelös.

Jag tror helt enkelt att hon ligger över ditt max. Stefan och Krister rekommenderas till dig med.

Nour är grymt kul och klarar både att driva med sig själv och andra. Sedan kan jag tycka att det offentlig blottning är dumt (hade jag i egenskap av manlig komiker visat snoppen hade det varit en annan sak, t ex), men 90% av det andra hon gjort är riktigt bra. En av de bästa vi har i det här landet, helt enkelt.
Citera
2009-11-27, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bruschen
Jag tror helt enkelt att hon ligger över ditt max. Stefan och Krister rekommenderas till dig med.

Nour är grymt kul och klarar både att driva med sig själv och andra. Sedan kan jag tycka att det offentlig blottning är dumt (hade jag i egenskap av manlig komiker visat snoppen hade det varit en annan sak, t ex), men 90% av det andra hon gjort är riktigt bra. En av de bästa vi har i det här landet, helt enkelt.

Skrattade du när du såg henne utklädd till en tygfitta? Eller när hennes framträdande på arvikafestivalen blev försenat pga det tekniska och hon sa "Ursäkta att ni har fått vänta. Det är så typiskt killar att inte lämna plats åt tjejer"?

Inkvoterad humor, ja.
Citera
2009-11-27, 14:29
Medlem
Nedomanskys avatar
Rolig vet jag inte om hon är, men jag tycker hon är rätt läcker på nåt avigt vis...
Citera
2009-11-27, 14:54
Medlem
bruschens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amarante
Skrattade du när du såg henne utklädd till en tygfitta? Eller när hennes framträdande på arvikafestivalen blev försenat pga det tekniska och hon sa "Ursäkta att ni har fått vänta. Det är så typiskt killar att inte lämna plats åt tjejer"?

Inkvoterad humor, ja.
Jag har inte sett henne utklädd till tygfitta, men kommentaren på Arvikafestivalen tyckte jag var rolig! Det är ju en del av hennes stil, ju. Begriper man inte det så kan jag förstå att man inte tycker hon är rolig. Hela hennes karraktär "Bitterfittan" bygger ju på det, eller hur?

Det är hennes karraktär, helt enkelt, precis som Herik Dorsin spelar på att han är en förgubbad 30-åring med överklassbakgrund, trots att han inte är det.
Citera
2009-11-27, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bruschen
Jag har inte sett henne utklädd till tygfitta, men kommentaren på Arvikafestivalen tyckte jag var rolig! Det är ju en del av hennes stil, ju. Begriper man inte det så kan jag förstå att man inte tycker hon är rolig. Hela hennes karraktär "Bitterfittan" bygger ju på det, eller hur?

Det är hennes karraktär, helt enkelt, precis som Herik Dorsin spelar på att han är en förgubbad 30-åring med överklassbakgrund, trots att han inte är det.

Jag tycker att bitterfittor är värsta sortens kvinnor.
Citera
2009-11-27, 19:07
Medlem
"amarante" = bitterfitta
Citera
2009-11-27, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theGlimmerTwins
"amarante" = bitterfitta

Sorry, jag är inte feminist.
Citera
2009-11-27, 19:22
Medlem
Va e de då magontet beror på?!
Citera
2010-10-26, 01:41
Medlem
missZimbabwes avatar
Någon som vet namnet på hennes pojkvän?
Citera
2010-11-18, 01:45
Medlem
Irrblossas avatar
Jag ÄLSKAR Nour!
Hon är en av mina stora idoler, älskar hennes alter ego Bitterfittan!

Jag tror att många stör sig på henne för att hon är en kvinna som tar sig ton! Vi tjejer ska vara lugna, tysta, hålla käften och bara se söta ut. Samt suga kuk förstås.
Undrar om ni män inte på något vis känner er hotade av hennes attityd?

Jag vet inte om hon är den bästa kvinnliga stå upparen, men hennes medverkan i Ballar av stål var helt oslagbar!

Heja Nour!
Citera
2010-11-18, 09:13
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missZimbabwe
Någon som vet namnet på hennes pojkvän?
Hon är väl ihop med rikskufen och mongot Bob Hansson?

http://imgs.sthlmsfinest.com/imageGa..._729_488_1.jpg
Citera
2010-11-18, 11:48
Medlem
OBERIUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Rolig vet jag inte om hon är, men jag tycker hon är rätt läcker på nåt avigt vis...

Håller med till fullo. Misstänker dock att hon kan ha en sådan där otäck dvärgkropp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in