2009-11-23, 08:25
Medlem
Kaustis avatar
Ska till vran huvudstad den 30:e, och har lite funderingar kring parkering vid Fryshuset. Finns det nn vettig gratisparkering i nrheten? Har ju GPS, s bara jag fr en adress lser sig nog resten Sist jag var till Stockholm fungerade Flashback utmrkt som frgeplank, s varfr inte prova igen?
Frresten, r det ngon som han en uppskattad restid mellan Borlnge och Fryshuset? Jag har rknat p 5 timmar fr att vara sker, det borde vl rcka fr ett lunchstopp ocks?
Citera
2009-11-23, 08:31
Medlem
dlans avatar
Finns lite gratisparkeringar kring Gullmarsplan, dr Fryshuset ligger. Hittar du inget dr finns det mnga stllen att stlla bilen p i rstatrakterna vilket ligger gavstnd drifrn och har bde buss (160) och tvrbana (mot Sickla Udde frn rsta) anslutet. Det brukar finnas lediga stllen kring hghusen frn rsta torg p vg ner mot rstaberg. Frdelaktigen utanfr tullarna ocks.
Citera
2009-11-23, 08:31
Medlem
tuzzens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kausti
Ska till vran huvudstad den 30:e, och har lite funderingar kring parkering vid Fryshuset. Finns det nn vettig gratisparkering i nrheten? Har ju GPS, s bara jag fr en adress lser sig nog resten Sist jag var till Stockholm fungerade Flashback utmrkt som frgeplank, s varfr inte prova igen?
Frresten, r det ngon som han en uppskattad restid mellan Borlnge och Fryshuset? Jag har rknat p 5 timmar fr att vara sker, det borde vl rcka fr ett lunchstopp ocks?

5 timmar rcker gott och vl och hinner med lunch, Gratisparkering r det dligt med runt fryshuset har jag fr mig, finns en parkering p Fryshet men r inte 100% p om den r gratis eller inte.. Sen beror det ju p om du kan tnka dig att ka kommunalt fr att komma tillfryshuset, i sf kan ngn infartsparkering funka att stlla bilen p, eller s parkerar du efter gatan dr man inte behver tillstn fr att f st..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in