Flashback bygger pepparkakshus!
2003-07-25, 09:36
äldre konto (old)
Ej medlem
Tomas Ravelli.
2003-07-25, 10:25
äldre konto (old)
Ej medlem
Thomas Ravelli har 3 barn. Glöm honom.
2003-07-27, 13:13
äldre konto (old)
Ej medlem
Jag vet......

av frisyren att dömma så lär det va Ralf Edström
2003-07-27, 15:45
äldre konto (old)
Ej medlem
Lite bättre kvalitet på gissningarna eftersökes.

Ralf Edström är 51 år, vilket är lätt att ta reda på. Alltså helt utesluten.
2003-07-27, 18:17
äldre konto (old)
Ej medlem
Jag säger som nån sade tidigare

Om det skulle varit en "riktig" kändis så skulle tidningarna ha gett andra slags ledtrådar alternativt avslöjat honom helt. Nu tror jag inte att den här personen är särskilt känd hos det svenska folket och därför har Aftonbladet bara ett val för att få artikeln att vara intressant Att skriva kryptiskt så att folk spekulerar istället.

Så jag skulle tro att vi får gräva lite djupare ner för att ta reda på vem det här är. Det är inte nån jättekändis som vi alla känner till utan förmodligen nån jockey i modern femkamp eller nån annan "folksport".

Glöm inte tidigare fall då tidningarna basunerat ut att den skyldige är en rikskänd SM-guldtagare eller VM-silvervinnare och så har det visat sig att det var en avdankad karate-kille som tog silver 1972 i ett VM som ingen kände till. Rikskänd inom sin egen sport kanske men inte hos Svenska Folket.

Men åter till saken. Den eftersökta personen är INTE
* Thomas Ravelli (Ravilli har aldrig haft så där mycket hår som på bilden)
* Ralf Edström (Rätt frisyr men 6-7 år för gammal)

nån vettig gissning, någon?
2003-07-27, 19:02
äldre konto (old)
Ej medlem
.

som nån sa.....hade det varit någon stor kändis så hade det skrivits mer. Storyn känns ju stendöd!
2003-07-27, 19:20
äldre konto (old)
Ej medlem
Jag håller på Miro Zalar.

"I polisförhör berättar mannen att han fortfarande hjälper till som tränare inom den sport där han varit svensk mästare. Det är också orsaken till att han ibland besöker Göteborg."

från GP.

........................

http://www.800sek.com/patrikkristiansson/index2.html

...................

Miro Zalar är hjälptränare åt Patrik Kristiansen, visserligen
är Patrik numera bosatt i Karlskrona men han har stark
anknytning till Göteborg.
2003-07-29, 15:55
äldre konto (old)
Ej medlem
snälla, sluta., det är helt meninglöst, mest troligt är det Pelle Pump, svensk mästare i enmansvattenpolo..
2003-07-29, 16:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cold
snälla, sluta., det är helt meninglöst, mest troligt är det Pelle Pump, svensk mästare i enmansvattenpolo..

Lät som en tv-vänlig sport =)
2003-10-03, 05:11
Medlem
202walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cold

Ohh... så det var han! Då var fallet löst. Om det inte strider mot forumets regler så postar jag härmed bild på den trolige förbrytaren

http://www.vms.a.se/bilder/mix/imagepages/image15.htm
2003-10-03, 18:59
Medlem
Renegades avatar
Zalar..

Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
"I polisförhör berättar mannen att han fortfarande hjälper till som tränare inom den sport där han varit svensk mästare. Det är också orsaken till att han ibland besöker Göteborg."

från GP.

........................

http://www.800sek.com/patrikkristiansson/index2.html

...................

Miro Zalar är hjälptränare åt Patrik Kristiansen, visserligen
är Patrik numera bosatt i Karlskrona men han har stark
anknytning till Göteborg.

Så här skriver radiosporten om sin expert...

"Radiosportens expertkommentator Miro Zalar är en välkänd profil inom svensk friidrott. Han var aktiv under 80-talet som Sveriges främste i stavhopp och innehade det svenska rekordet under knappt tio år, från 1982 till 1991.
Zalar deltog bland annat i OS -80 och -84 samt i VM -83 och -87.
Nedan ger han sin syn på våra några av våra svenska medaljhopp inför EM i München 2002."
2003-10-03, 19:50
Medlem
För 8-9 år sen när jag då och då knullade horor i Malmö så plockade jag upp en kvinna, var med henne hem några gånger. Hon berättade en gång att hon hade blivit upplockad av en man i en "läcker" sportbil och att den mannen var en ganska känd fotbollsspelare som hade en tvillingbror som var ännu mer känd och som var med i landslaget -94. Den kvinnan var ingen missbrukare, men hon var helt klar över vad hon pratade om. Hon sade ju hans namn, men det har ni nog redan listat ut...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in