2005-02-23, 06:36
Medlem
på senare tid har jag fantiserat om hur det är att suga kuk och skulle villja prova det någon gång, jag har ett par polare jag skulle kunna tänka mig göra det med men inte vågar man fråga dom, eller?

jag är inte gay i vanliga fall och har haft ett par flickvänner under årens lopp, och jag har inga tankar på att ge upp det kvinnliga könet

man kanske skulle gå till närmaste gayklubb och hitta något ragg? jag kan inte tänka mig att göra det med varken tyska muskelbögar eller den femenina typen, utan helt "vanliga" killar.

några tipps?
Citera
2005-02-23, 06:38
Bannlyst
Kan du inte bara suga av dig själv?
Citera
2005-02-23, 07:02
Medlem
hmm yoga kanske vore något

nej men faktum är att jag får in den en bra bit i munnen men efter några sekunder eller så får jag ont i revbenen.. dessutom är det nog inte samma sak
Citera
2005-02-23, 07:29
Medlem
M2ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zooom
hmm yoga kanske vore något

nej men faktum är att jag får in den en bra bit i munnen men efter några sekunder eller så får jag ont i revbenen.. dessutom är det nog inte samma sak
Så bra, nu inser du hur det är att vara gay, och blir förhoppningsvis avskräckt. Det värker i revbenen redan efter sekundberöring. Då inser du vilket helvete som följer vid långvarig aktion.
Citera
2005-02-23, 11:59
Medlem
Nog kan du fråga dina vänner, men du bör nog göra det på ett tämligen diskret sätt. Kanske skämta fram det.

Annars är väl Qx eller Ix chatten att rekommendera.

För övrigt om du bor i Stockholm så har du ju ställen som Manhattan, USvideo, Basement m.m. Porrbutiker med rum där du kan träffa killar och män. Ibland även ensamma tjejer och par. Men det är mer sällan.
Du har små porrbiografer där, gloryholes, knullrum m.m

Nej jag har aldrig själv varit där, men en kompis till mig är trogen gäst där.

Lycka till
Citera
2005-02-23, 12:03
Moderator
impieteers avatar
Går du in på första bästa bögcommunity och skriver exakt samma text som du började den här tråden med får du alldeles säkert en hel del mer eller mindre skamliga förslag. Förutsatt att du inte bor i världens minsta håla i Norrlands inland borde du fått suga kuk redan imorgon vid den här tiden.
Citera
2005-02-23, 12:37
Medlem
Hemlige Mårtens avatar
Coolt... vill du inte bli avsugen själv också? Vill du ta satsen? Inte röven?
Citera
2005-02-23, 12:42
Medlem
För övrigt om du bor i Stockholm så har du ju ställen som Manhattan, USvideo, Basement m.m. Porrbutiker med rum där du kan träffa killar och män. Ibland även ensamma tjejer och par. Men det är mer sällan.
Du har små porrbiografer där, gloryholes, knullrum m.m

Nej jag har aldrig själv varit där, men en kompis till mig är trogen gäst där.
Hmm han skulle nog inte ha något emot att träffa dig föresten

Lycka till
Citera
2005-02-23, 12:42
Medlem
fråga INTE dina kompisar, om du nu vill behålla dem...
Citera
2005-02-23, 12:50
Medlem
Han kan fråga på ett väldigt skämtsamt sätt i början för att se hur de reagerar.

Typ så här. Zoom till "Åke": Vad ska vi hitta på idag? Åke till Zoom, har du något förslag? Zoom svarar, tja vi kan ju gå hem till mig och titta på porrfilm och onanera åt varandra. Då ser märker ju Zoom hur "Åke" reagerar. Får han negativ respons så bör han ju kanske lägga ned, men svarar "Åke" Tja, varför inte?, så kan han ju lägga in lite mer.

Citat:
Ursprungligen postat av steamboat
fråga INTE dina kompisar, om du nu vill behålla dem...
Citera
2005-02-23, 12:58
Medlem
Som sagt, skapa ett konto på www.qx.se och skriv samma sak i presentationen så lär det inte dröja länge innan du får massor med svar.
Citera
2005-02-23, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemlige Mårten
Coolt... vill du inte bli avsugen själv också? Vill du ta satsen? Inte röven?

visst vill jag bli det, och satsen får han lägga var han vill

ge analsex kan jag inte tänka mig att göra, däremot ta emot skulle jag kunna tänka mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in