2005-02-23, 17:25
Medlem
MataGringoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zooom
på senare tid har jag fantiserat om hur det är att suga kuk och skulle villja prova det någon gång, jag har ett par polare jag skulle kunna tänka mig göra det med men inte vågar man fråga dom, eller?

jag är inte gay i vanliga fall och har haft ett par flickvänner under årens lopp, och jag har inga tankar på att ge upp det kvinnliga könet

man kanske skulle gå till närmaste gayklubb och hitta något ragg? jag kan inte tänka mig att göra det med varken tyska muskelbögar eller den femenina typen, utan helt "vanliga" killar.

några tipps?

Du har ju redan gjort det förut, din smygbög. (KOlla NEDAN)

BORTGJORD!!! :tease:

Citat:
2004-10-05, 11:50
Svar: 131 Upplevelser i badhuset?
Visningar: 24 582 Postat av zooom
jag och en polare sög av varandra i en bastu en...

jag och en polare sög av varandra i en bastu en gång. ganska trevligt just då, men vi har aldrig pratat om det efteråt.
Citera
2005-02-23, 17:48
Medlem
det var ju bara ljug
Citera
2005-02-23, 20:26
Medlem
The_cripplers avatar
hahahahah ( sorry man ska inte skratta )

men hur kan man kalla sig hetro när man tänker på att suga kuk?

sen kanske lite off topic, är det vanligt att hetro killar tänker på sånt?

själv skulle jag inte kalla mig själv hetro om jag nu skulle fantisera om sex med killar.

grabben som bäst så är du Bi sexuell...men grattis du har tagit första steget till att bli fudge packer.
Citera
2005-02-23, 20:31
Medlem
Hemlige Mårtens avatar
Citat:
visst vill jag bli det, och satsen får han lägga var han vill

ge analsex kan jag inte tänka mig att göra, däremot ta emot skulle jag kunna tänka mig

Jo bögen som var med ett avsnitt i HighCapp sa ju att det skulle vara mycket skönare än ett finger ..

(tro för helvete ingenting nu)
Citera
2005-02-23, 20:42
Medlem
Perriss avatar
Jag förstår inte riktigt.... Ska man inte få starta en tråd i "alternativa sexualiteter" där man frågar om hur man skå få kontakt med likasinnade utan att man ska få ett par sidor påhopp på köpet?

/perris
Citera
2005-02-23, 20:52
Medlem
Daddy Dajmkryzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perris
Jag förstår inte riktigt.... Ska man inte få starta en tråd i "alternativa sexualiteter" där man frågar om hur man skå få kontakt med likasinnade utan att man ska få ett par sidor påhopp på köpet?

/perris

Jag blir inte så förvånad för det är jävligt lågt i tak på det här forumet i allmänhet...jag vill dock med några ryggdunkningar uppmuntra trådskaparen att göra verklighet av sina fantasier. Jag har faktiskt själv gått i samma tankar ett tag och planerar att inom kort göra slag i saken, och både suga kuk och bli påsatt. Gå in på qx.se, där finns fullt med villiga killar/män som gärna ställer upp. Jag skapade ett konto själv där för detta ändamål och har de senaste veckorna fått upp mot femtio svar som jag håller på och utvärderar. Så bit tag i kudden och kör på bara
Citera
2005-02-24, 12:45
Medlem
MacAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The_crippler
hahahahah ( sorry man ska inte skratta )

men hur kan man kalla sig hetro när man tänker på att suga kuk?

sen kanske lite off topic, är det vanligt att hetro killar tänker på sånt?

själv skulle jag inte kalla mig själv hetro om jag nu skulle fantisera om sex med killar.

grabben som bäst så är du Bi sexuell...men grattis du har tagit första steget till att bli fudge packer.

Varför är det så viktigt att placera honom i ett fack? Hetero, bi eller homo?
För mig är saker väldigt enkla: sex har man för att det är skönt. Vore det inte för en massa rädsla och invanda reaktioner så skulle alla ta den njutning som erbjuds. Att som heteroman bli avsugen av en annan man eller suga av en annan man är väl oerhört spännande och ett rekommenderat sätt att pigga upp ens sexliv (om man vågar).

Frågan om hetero, homo och bi är väl mer en fråga om vad man blir kär i och tänder på. Jag går absolut inte igång av att se killar och kan inte tänka mig att bli kär i en kille, men att däremot suga av/bli avsugen av en kille har jag inga principiella problem med.

Är det någon man kan skratta åt så är det väl dig med din hysteriska homofobi.
Citera
2005-02-24, 23:41
Medlem
The_cripplers avatar
Nu är det så att jag försökte inte placera honom i ett fack som du vill kalla det. Inte alls konstigt att referera till folks sexuallitet, det kallar inte jag att placera nån i ett fack.
Att kalla nån Homo , Hetro eller bi är en beskrivning av en persons sexuella tillhörande. Du kan jo gärna förklara för mig hur du tolkade att jag var homofob genom att läsa det jag skrev! Inte för att jag behöver förklara mig , men jag har och har haft Homsexuella kompisar. Homosexuallitet är inget som stör mig. Folk får gärna ha sex med vem dem vill oavsett kön.

Jag kan tänka mig att du kanske läste att jag skrev fudge packer. Men jag kan säga att Bögar är själva är mer öppna om att skoja till om sitt sexuallitet än vad många tror.

Så hur pass mycket vet du om just homosexuallitet?
Citera
2005-02-25, 12:22
Medlem
nachos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daddy Dajmkryzz
Jag blir inte så förvånad för det är jävligt lågt i tak på det här forumet i allmänhet...jag vill dock med några ryggdunkningar uppmuntra trådskaparen att göra verklighet av sina fantasier. Jag har faktiskt själv gått i samma tankar ett tag och planerar att inom kort göra slag i saken, och både suga kuk och bli påsatt. Gå in på qx.se, där finns fullt med villiga killar/män som gärna ställer upp. Jag skapade ett konto själv där för detta ändamål och har de senaste veckorna fått upp mot femtio svar som jag håller på och utvärderar. Så bit tag i kudden och kör på bara

Glöm inte att rapportera för oss hur det går! Tar du emot ass-to-mouth också?
Citera
2005-02-25, 15:50
Medlem
party ikväll!

ska fråga en polare och om han säger nej kan man ju alltid skylla på att man var full
Citera
2005-02-25, 18:09
Medlem
Tänk på att HIV smittar även via oralsex...
Citera
2005-02-25, 18:14
Medlem
MorrissonEs avatar
Citat:
på senare tid har jag fantiserat om hur det är att suga kuk och skulle villja prova det någon gång, jag har ett par polare jag skulle kunna tänka mig göra det med men inte vågar man fråga dom, eller?

jag är inte gay i vanliga fall och har haft ett par flickvänner under årens lopp, och jag har inga tankar på att ge upp det kvinnliga könet

man kanske skulle gå till närmaste gayklubb och hitta något ragg? jag kan inte tänka mig att göra det med varken tyska muskelbögar eller den femenina typen, utan helt "vanliga" killar.

några tipps?
fan, har haft precis samma fantasi de senaste dagarna, fast skulel aldrig livet våga fråga nån att testa, skulle nog inte velat gör det iheller.

et tips e att proppa en massa E i en god vän och vänta så komerm han lätt gå me på det utan problem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in