2009-05-19, 20:44
Medlem
Goldenmonkeys avatar
Email- adress?

Är det möjligen så att man kan få tag på en email- adress som fungerar till herrarna och damerna på anstalten?

Skulle va bra och ha.
Citera
2009-05-19, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldenmonkey
Är det möjligen så att man kan få tag på en email- adress som fungerar till herrarna och damerna på anstalten?

Skulle va bra och ha.

Om du vet någon som jobbar där så är det oftast så här:
förnamn.efternamn@kriminalvarden.se

Är det sedan många som heter liknande eller vanliga namn så brukar det komma en siffra efter efternamnet eller
förnamn.(en bokstav/bokstäver).efternamn@kriminalvarden.se
Citera
2009-05-21, 17:37
Medlem
Goldenmonkeys avatar
Jag menar Radioanstalten! Men det där är också användbart. Håller på och kartlägger hela FRA, skriver en rapport. Det är jättesvårt att få tag på folk.
Citera
2009-05-21, 18:41
Medlem
Citat:
Jag menar Radioanstalten! Men det där är också användbart. Håller på och kartlägger hela FRA, skriver en rapport. Det är jättesvårt att få tag på folk.

Okej, mitt misstag.
Skall se vad jag kan hjälpa dig med, med det blir under nästa vecka.
Citera
2009-06-23, 00:09
Medlem
FRA-mannens avatar
Citat:

Nice! ser fram emot rapporten, hehe

Tips! det finns lite namn på FRA-folk i denna tråd
Citera
2009-06-23, 21:12
Medlem
calzones avatar
Citat:

Som sagt, det lät himla intressant! Lite mer information om rapporten? i vilket syfte skrivs den och kommer den att publiceras?
Citera
2009-07-20, 19:56
Medlem
FRA-mannens avatar
Hmm...det ser ut som Ralph Törzök lagt upp lite bilder på sina kids, tydligen är dom "up to date" är det bara jag eller är det flera som tycker att det känns som en grymt puckad idé att lägga ut bilder på sina barn på myspace när man jobber på FRA?

För den som är intresserad så hittar ni bilderna här:
http://viewmorepics.myspace.com/inde...&albumId=50632

dessutom hittade jag en youtube profil som han tydligen innehar och den ser du här:
http://www.youtube.com/user/torzsok
Citera
2009-09-13, 17:15
Medlem
Goldenmonkeys avatar
Förlåt för det sena svaret.

Det jag skriver på, men knappast särskilt seriöst, är en rapport om för och nackdelarna med FRA. Jag tänkte mig en sorts lättläslig sammanfattning om vad som egentligen händer, tillägnat allmänheten.

Ni får gärna ge mig kritik, var kan man lägga upp sådana här saker? Vill helst inte att den kommer ut på nätet ännu. Tack på förhand.
Citera
2009-09-14, 18:02
Medlem
Hofmanns avatar
Citat:
Förlåt för det sena svaret.

Det jag skriver på, men knappast särskilt seriöst, är en rapport om för och nackdelarna med FRA. Jag tänkte mig en sorts lättläslig sammanfattning om vad som egentligen händer, tillägnat allmänheten.

Ni får gärna ge mig kritik, var kan man lägga upp sådana här saker? Vill helst inte att den kommer ut på nätet ännu. Tack på förhand.

Lägg upp den på megaupload eller rapidshare under en begränsad tidsperiod, så kan folk ta hem och titta på den. Sedan kan du få feedback.
Citera
2009-09-21, 02:35
Medlem
hmkns avatar
Liten sammanfattning av tråden samt annat jag hittat lite vart som helst.

Säg gärna till om jag missat något.
Citera
2009-09-22, 03:33
Medlem
FRA-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hmkn
Liten sammanfattning av tråden samt annat jag hittat lite vart som helst.

Säg gärna till om jag missat något.

det riktigt bra ut ju

Jag hoppas att listen kan göras längre och lite mer komplett
Senast redigerad av FRA-mannen 2009-09-22 kl. 03:35.
Citera
2009-09-22, 23:26
Medlem
hmkns avatar
Updatering.

ca 577 FRA arbetare kvar nu!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem