2009-09-21, 06:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Jag skiter väl i vem som skriver manus till sändningarna.
Både Tilde och Ulrika är vackra flickor och det räcker mig när det gäller att läsa upp nyheter.(förlåt Lars Orup och Ivo Grens)

De skriver manus till sina påor för inslagen i nyheterna eller vilka program det nu handlar om i TIldes fall. Själva nyhetsinslagen gör reportrarna antingen de skickas iväg på jobb eller klipper inköpt nyhetsbyråmaterial som sedan reportarna lägger röstpålägg till. Att skriva påorna och läsa påorna undersändning och se övertygande ut är det enda ankarna gör. Det är reportrarna som har status inte ankarna. Dock tjänar ankarna med mest status runt 150 000 kr i månaden. TV4 är bättre betalt än SVT generellt.
Citera
2009-09-21, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Här har ni en "före och efter" på Tildes näsa.

http://img401.imageshack.us/img401/8729/tilde.jpg
Oj då, det var inte bara näsan som var fixad! Hon är även botoxad, har förstorat läpparna samt opererat ögonlocken. Att denna klämkäcka programledare hade såna komplex för sitt utseende visste man inte. Hon tyckte väl hon var för ful för att attrahera en ny man. Sorgligt...
Citera
2009-09-21, 10:27
Bannlyst
Tilde har inte opererat näsan. Åtminstone inte att döma från de där bilderna som skiljer sig åt i vinkel,avstånd, ljus och ansiktsuttryck. När man ler dras näsans näsvingar ut och näsan förefaller bredare, kortare och näsvingarna blir smalare eftersom ansiktet är elastiskt. Det syns för litet av läpparna för att kunna avgöra om hon har rättat till dem jämfört med den andra bilden. Eftersom den ena bilden sklijer sig åt i så många väsentliga avseenden så är det väldigt svårt att se och vara säker på någonting men då jag ser henne relativt ofta så har jag inte lagt märke till det där du nämner. Det där med ögonen kan jag dock inte uttala mig om. Ej heller om hon har reducerat linjer i ansiktet med nervgift.

Det kan också skilja flera år och kilon mellan bilderna. Det bör man vara medveten om först.
Citera
2009-12-27, 11:15
Medlem
Tilde måste vara den sämsta programledaren jag någonsin sett! Snacka om inkvoterad. Hon gör precis det hon måste göra för att behålla sin position, knullar med TV 4 chefer och drar med jämna mellanrum upp ämnen om främlingsfientlighet och HBT-frågor. En riktigt äcklig kommunist är vad hon är.
Citera
2009-12-27, 11:54
Bannlyst
Har inte Tilde en himla massa ungar med massa olika farsor? Sen ar hon vall samre an sjavaste Agneta Sjodin pa att ha kvar karlarna. Antingen ar hon totalt vardelos i sangen eller helt enkelt sinnesjuk, for hon ser ju trots allt okey ut?
Citera
2009-12-27, 11:56
Medlem
fh12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagggavulin
Tilde måste vara den sämsta programledaren jag någonsin sett! Snacka om inkvoterad. Hon gör precis det hon måste göra för att behålla sin position, knullar med TV 4 chefer och drar med jämna mellanrum upp ämnen om främlingsfientlighet och HBT-frågor. En riktigt äcklig kommunist är vad hon är.

Så präktig som hon verkar så idkar hon nog inte sexuellt umgänge,lider troligtvis av penisfobi....
Citera
2009-12-27, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sexpacket
Har inte Tilde en himla massa ungar med massa olika farsor? Sen ar hon vall samre an sjavaste Agneta Sjodin pa att ha kvar karlarna. Antingen ar hon totalt vardelos i sangen eller helt enkelt sinnesjuk, for hon ser ju trots allt okey ut?
Har en bekant som hade en relation med henne.. Hon är omöjlig att leva ihop med. Hennes hömör svajar rejält, känslosamma utbrott... Ena sekunden hysteriskt glad och andra sekunden sinnessjukt arg. Han svor på att hon led av borderline.
Citera
2009-12-27, 12:46
Medlem
gersmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagggavulin
Har en bekant som hade en relation med henne.. Hon är omöjlig att leva ihop med. Hennes hömör svajar rejält, känslosamma utbrott... Ena sekunden hysteriskt glad och andra sekunden sinnessjukt arg. Han svor på att hon led av borderline.
Låter som borderlinebrutta. Fy fan, de är asjobbiga. Inte en siffra rätt i skallen men på något jävla sätt tar de sig fram för ingen orkar med dem utan ger dem vad de vill ha bara för att slippa dem. Tro mig, jag vet för jag har varit ihop med en. (Inte TdP alltså)
Citera
2009-12-27, 12:56
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softis...
Tilde de Paula har en relation med artisten Don Bennechi ?

http://www.dagensmedia.se/mallar/dag...version=103592

Stämmer detta eller är det vanligt Se&Hör skit ?
Tilde "snygging" de Paula tänker visst stämma tidningen.
Ngn som vet vad som är på G ?

Felpostade denna i "Modeller, paparazzi och kändisbilder"
http://www.flashback.org/showthread...171777&page=10
Är väl mera skvaller. Mod. ta bort/länka pls. ?

Finns väl inte en chans att de är ihop. Don vill bara ha småflickor.
Citera
2009-12-27, 13:13
Medlem
bombaccis avatar
Tillde är söt, snäll och en bra programledare. Hon hittar nog någon någon gång, finns säkert massor med killar som vill vara ihop med henne

You go girl!
Citera
2009-12-27, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Tillde är söt, snäll och en bra programledare. Hon hittar nog någon någon gång, finns säkert massor med killar som vill vara ihop med henne

You go girl!
En från målgruppen skyndar till försvar..
Citera
2009-12-27, 13:38
Medlem
trilles avatar
Hon verkar vara en trevlig tjej

Citat:
Ursprungligen postat av bombacci

You go girl!
Ja,jag håller med om att hon är söt,verkar vara snäll och dessutom ÄR hon en bra programledare,albeit(vad det nu är, tihihi!)hon kanske inte skriver sina manus själv,och det måååååste man ju i dethärna landet.Tilde är min första kandidat när det gäller underhållningsteve,jag byter dock till den andra kanalen om hon är med i snyftgalor eller sökaredapåsläktingarsom ärheroinisterisydamerikabuhuhuhuhu-program. Jag gillar det jag ser i dig,Tilde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in