(Om jag vore kille skulle jag nog tycka att det var lite kul o ha skägg så att man kan ändra sitt uteseende lite enklare...)
Exakt!
Citat:
Ursprungligen postat av Egosum
Tillbaks till utgångsfrågan tycker jag:
(Jag rakar mig varje dag, har inte fått tillstymelse till god skäggväxt)
Mitt ansiktshår växer ganska snabbt och är ordentliga 'strån', problemet är bara att det är så glesväxt.
"A satanistskägg, a satanistskägg, my kingdom for a satanistskägg" säger jag bara...
I min erfarenhet är det, men alla kanske inte fungerar likadant...Har dock aldrig hört några vetenskapliga belägg för varför det skulle öka skäggväxten.
Inget skägg på mig ännu, men god skäggväxt sedan 9:an. Överväger seriöst valrossmodellen, ni vet kraftiga polisonger som går ner mot hakan och viker av upp över munnen.
Inget skägg på mig ännu, men god skäggväxt sedan 9:an. Överväger seriöst valrossmodellen, ni vet kraftiga polisonger som går ner mot hakan och viker av upp över munnen.
Stor Stark ska vara glad över att han slipper kukhår i ansiktet. Skägg är inte bara fult, det kan även vara ohygieniskt och liksom flint så gör det att man ser mycket äldre ut.
Jag vill minnas att jag började få skäggväxt någon gång i sexton-sjuttonårsåldern och sedan blev det bara värre och värre. Har dock alltid varit slätrakad. Rakar mig varannan morgon.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!