2009-03-16, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dprest
En bekant fick 300~ tabbar tram beslagtaget. Det blev ringa narkotika brott, rättegång och dom kommer senare.

Förstår inte riktigt, menar du att domen inte tillkännagivits än?
Citera
2009-03-16, 17:30
Bannlyst
Jag har fortfarande inte fått besök av sheriffen, när ändrar kurvan karaktär?

När går det från att bli större och större chans till besök, till att bli mindre och mindre?

Har ju gått veckor sen jag sa att jag flyttat nu.
Citera
2009-03-28, 19:34
Medlem
drakflygares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av l3io
Jag blev också förhörd idag i en polisbil. Dom kom hem till mig först men jag var inte hemma sedan ringde dom mig när jag var ute å gick med en brud. Fattar inte alls vad det kan ha med mig å göra. Sätter mig i bilen å där blir jag förhörd. Fatta ganska snabbt att det gällde tramadol bara för fick reda på att wt hade åkt ditt. Så jag berättar att jag beställde det förra året på våren i tro att det inte var narkotika klassat än. Men verkar ändå åka ditt på böter. Dom verkade heller inte värst intresserad av andra droger jag har tagit. Sa till och med att jag hade rökt för någon månad sen kanske men hände inte så ofta. För jag tänkte äsch dom kommer nog se det iaf om tar kissipisstest på mig. Men dom tog inget test på mig. Kolla bara ögonen å tyckte jag hade stora pupiller. Sa till dom att vad är det för fråga? jag brukar fan inte kolla i mina egna ögon hela tiden å betygsätta hur stora dom är. så gick dom vidare ... Dom fick reda syn på mig genom att dom hitta mig på WT register. Och att kolla det med min bank. så hade dom med sig utskriv på mina överföringar.

Tror deras största syften är att ta reda på folk som kan ha sålt vidare i andra hand. + sätta många på plats "att man ska inte hålla på med sånt skit", som killen sa till mig. Och att ha något som stryker hur mycket WT har tjänat.

Löjliga är att dom bryr sig om oss som har testat det eller hållt på under en kort period. Så kan det vara att dom letar ett erkännande från oss för att kunna använda det mot WT om hur mycket pengar det berör sig om. + sätta ditt oss redan då vi har erkännt.

VIlka jäkla spekulationer du kommer med. Om polisen hittar ett kundregister med över 400 pers på så klart som fan att de går till alla och sätter dit de. Det är ingenting de ens diskuterar utan det är bara självklart när man gjort någonting så kriminellt som att köpa tramadol.
Citera
2009-03-28, 19:43
Medlem
ElNinoDeLaCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attackliberal
Jaså, innehöll tabbarna över 400mg stycket?
Under 400mg så är de inte nark. klassade.
Det beror väl ändå på ifall han hade recept på tramadol eller ej
Citera
2009-04-25, 15:51
Medlem
Jag var dum nog som erkände det mesta på förhöret i en polisbil. Sedan ringde de för inte så länge sedan å fråga om det stämmer jag sa under förhöret och om jag erkände det, innan det skickas till åklagare. Jag svarade att det stämmer men också en grej till för att fördröja det. Och polisen sa att de skulle höra av sig innan jag får en dom.

Jag har åkt ditt på 21g tramadol. Ska jag neka och hitta på något varför jag sa det på första förhöret eller är det ingen ide? Aldrig blivit straffad för något tidigare. Bara tagen hos tullen med lite tradd på den tiden det inte var narkotika klassat. Eller kommer dom använde första förhöret mot mig mot min nya historia?
Var också väldigt länge sedan jag gjorde min sista beställning, förra året på våren.

Om jag fortsätter erkänna vad kommer jag få för straff och hur mycket dagsböter.
Citera
2009-04-25, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drakflygare
VIlka jäkla spekulationer du kommer med. Om polisen hittar ett kundregister med över 400 pers på så klart som fan att de går till alla och sätter dit de. Det är ingenting de ens diskuterar utan det är bara självklart när man gjort någonting så kriminellt som att köpa tramadol.

Jo jag förstår det nu :P
Citera
2009-08-21, 17:00
Medlem
Schlaktarnns avatar
[quote=Grimlock]Det var väl det som jag trodde att det var i Eskilstuna som WT hade sin verksamhet! Jag har hört rykten om att det skulle röra sig om en annan stad,men det här måste ju vara den rätta staden.

Ja, han hade sin verksamhet i Eskilstuna och ingen annan stad som vissa utrycker sig om när dom inte har en aning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in