• 1
  • 2
2007-01-05, 15:16
Medlem
Psyko Dads avatar
Under ett klent ögonblick gick jag med på att träna med min väninna på nåt gym i V-by. Hon bor i närheten. Vilket är att föredra?
Det blir enbart maskinträning för oss. Inget hoppa skutta.
Parkeringsmöjligheter?
Citera
2007-01-05, 15:42
Medlem
Axons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Under ett klent ögonblick gick jag med på att träna med min väninna på nåt gym i V-by. Hon bor i närheten. Vilket är att föredra?
Parkeringsmöjligheter?
SATS V-by så kan du få hjälp av axon
Citera
2007-01-05, 15:50
Medlem
Celticas avatar
Citat:
Parkeringsmöjligheter?

Så vitt jag vet finns det 4 gym att välja mellan. Två S.A.T.S, ett World Class och Vällingbyhallens gym. Bäst parkeringsmöjligheter har du helt klart vid den S.A.T.S som ligger vid t-baneuppgången vid centrum. Finns en stor parkering precis i närheten med 2 timmar p-skiva. Den andra S.A.T.S ligger vid ÖB. Den känns lite sliten med en hel del gamla maskiner och redskap från 70-80-talet nån gång. Tror dom har lite parkeringsplatser för kunderna. Vällingbyhallen ligger vid den andra t-baneuppgången. Där är det ont om parkeringsplatser, och vad du än gör så parkera inte precis utanför eftersom det råder parkeringsförbud och lapplisorna är där minst varje vecka och lappar. Ändå är det alltid en massa idioter som parkerar där. Sen har du då World Class som ligger i Nälsta som är fint och med många och nya maskiner. Vore jag du skulle jag välja antingen S.A.T.S i centrum eller, ifall din väninna kanske råkar bo i närheten av Nälsta, World Class.
Citera
2007-01-05, 15:50
Medlem
Psyko Dads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axon
SATS V-by så kan du få hjälp av axon
Finns det inte 2?
Vilken är att föredra?
Citera
2007-01-05, 15:51
Medlem
Psyko Dads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celtica
Så vitt jag vet finns det 4 gym att välja mellan. Två S.A.T.S, ett World Class och Vällingbyhallens gym. Bäst parkeringsmöjligheter har du helt klart vid den S.A.T.S som ligger vid t-baneuppgången vid centrum. Finns en stor parkering precis i närheten med 2 timmar p-skiva. Den andra S.A.T.S ligger vid ÖB. Den känns lite sliten med en hel del gamla maskiner och redskap från 70-80-talet nån gång. Tror dom har lite parkeringsplatser för kunderna. Vällingbyhallen ligger vid den andra t-baneuppgången. Där är det ont om parkeringsplatser, och vad du än gör så parkera inte precis utanför eftersom det råder parkeringsförbud och lapplisorna är där minst varje vecka och lappar. Ändå är det alltid en massa idioter som parkerar där. Sen har du då World Class som ligger i Nälsta som är fint och med många och nya maskiner. Vore jag du skulle jag välja antingen S.A.T.S i centrum eller, ifall din väninna kanske råkar bo i närheten av Nälsta, World Class.
Slängde iväg mitt förra inlägg samtidigt som ditt. Tackar!
Citera
2007-01-05, 15:57
Medlem
Axons avatar
Citat:
Finns det inte 2?
Vilken är att föredra?
centrum
Citera
2007-01-05, 16:00
Medlem
Kör på v-by hallen, så träffar du kanske på mig.
Om du ser någon som svettas som satan så e det jag
Ett helt ok gym, en aningens för mykt småturkar bara
Och alldeles för lite fina honor
Citera
2007-01-05, 16:26
Medlem
Psyko Dads avatar
[quote=Big Puff]Kör på v-by hallen, så träffar du kanske på mig.
Om du ser någon som svettas som satan så e det jag
Ett helt ok gym, en aningens för mykt småturkar bara
QUOTE]
Och alldeles för lite fina honor
Det ska vi väl bättra på
Citera
2007-01-05, 23:19
Medlem
jag har vart i både sats och någon nautilus som låg några km bilfärd bort, skitgym båda 2 men du kanske klarar dig med ditt syfte
Citera
2009-08-11, 17:53
Medlem
Bumpar den här tråden.

Precis nyinflyttad i Vällingby. Igår kikade jag in i det kommunala gymmet, det vid simhallen, och i 24/7. Båda var lite väl "stadsgymaktiga" för min smak, men hade bra priser åtminstone. 24/7 var nog snäppet bättre.

Vad finns det mer för alternativ? Gärna ställen med mer än en bänkpresstation, vilket de hade på det kommunala gymmet.

Tacksam för svar!
Citera
2009-08-11, 18:26
Medlem
HaveFuns avatar
Brommaplans träningscenter är helt ok, ett par bänkar och skivstänger och sjysst lokal. Det ligger i rondellen om du går mot OKq8 från tunnelbanan.
Tror det finns 2 bänkställningar på brommaplans träningscenter.
Citera
2009-08-11, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HaveFun
Brommaplans träningscenter är helt ok, ett par bänkar och skivstänger och sjysst lokal. Det ligger i rondellen om du går mot OKq8 från tunnelbanan.
Tror det finns 2 bänkställningar på brommaplans träningscenter.

Tack för tipset, men jag vill ha gångavstånd till gymmet.

SATS Vällingby Centrum ligger också bra till, hur ser det ut?

Något "källargym" verkar inte finnas. Hittar inget på Google i alla fall.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in