Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Under ett klent ögonblick gick jag med på att träna med min väninna på nåt gym i V-by. Hon bor i närheten. Vilket är att föredra?
Det blir enbart maskinträning för oss. Inget hoppa skutta.
Parkeringsmöjligheter?
Så vitt jag vet finns det 4 gym att välja mellan. Två S.A.T.S, ett World Class och Vällingbyhallens gym. Bäst parkeringsmöjligheter har du helt klart vid den S.A.T.S som ligger vid t-baneuppgången vid centrum. Finns en stor parkering precis i närheten med 2 timmar p-skiva. Den andra S.A.T.S ligger vid ÖB. Den känns lite sliten med en hel del gamla maskiner och redskap från 70-80-talet nån gång. Tror dom har lite parkeringsplatser för kunderna. Vällingbyhallen ligger vid den andra t-baneuppgången. Där är det ont om parkeringsplatser, och vad du än gör så parkera
inte precis utanför eftersom det råder parkeringsförbud och lapplisorna är där minst varje vecka och lappar. Ändå är det alltid en massa idioter som parkerar där. Sen har du då World Class som ligger i Nälsta som är fint och med många och nya maskiner. Vore jag du skulle jag välja antingen S.A.T.S i centrum eller, ifall din väninna kanske råkar bo i närheten av Nälsta, World Class.