2009-08-07, 17:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av backflasharn
Jag dricker alltid massor med vatten när jag kommer hem och sitter oftast framför datorn i nån timme innan jag sommnar, sen ett glas oboy på morgonen, borsta tänderna och en kall dusch Då kommer du må fint.

Ja just det, det glömde jag nämna.

Var vaken ett tag innan du ska sova, ta då tillfället i akt att klunka i dig en jävla masa vatten också, så du hinner nyktra till lite innan läggdags. Somnar(däckar) jag aprak så får jag riktigt jävla baksmälla, fyfan.

Citat:
Ursprungligen postat av Twilight zone
Prova mitt tips! Lovar att du kommer att bli glatt överraskad!

Jag har också hört att åksjuke tabletter fungerar bra mot illamående, det är ju det dom är till för.

Åksjuke tabletterna lindrar illamåendet som kan dyka upp, ja. Men mot en hel rejäl baksmälla med skallebank, värk i kroppen, ångest, spänningshuvudvärk, kallsvettningar o.s.v.? Nej, dom hjälper bara mot illamåendet.
Senast redigerad av Lustgasad 2009-08-07 kl. 17:13.
Citera
2009-08-07, 17:47
Bannlyst
en liter apelsinjuice med fruktkött direkt när jag vaknar brukar var min bot om det har varit en för hård helg.
Citera
2009-08-07, 17:53
Medlem
SinCitys avatar
Någon opiat samt en lågdos benso är vad herrn behöver! Du behöver inte några större mängder så att du känner dig påverkad, men typ 10mg Stesolid och t ex ett par Citadon? Och nej! Jag skojar inte. Botar bakfyllor på löpande band..men sen så måste du ju väga in att det är olagligt och går du överstyr så får du ett starkt beroende på köpet...men annars är det en klockren kombo,...Skulle jag få för mig att kröka till någon gång i framtiden igen så skulle jag inte göra det utan att ha tillgång till något av ovanstående då jag finner alkoholfyllan som ovärd...
Citera
2009-08-07, 18:00
Medlem
Jag brukar köra resorb och någon opiat: tramadol, oxycontin eller dylikt. Då försvinner baksmällan =)
Citera
2009-08-07, 18:39
Medlem
bbs.tess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twilight zone
Jag blev närapå döende dagen efter tidigare om åren men det finns ett verkligt fungerande tips som nästan ingen känner till. Köp åksjuketabletter-Postafen på apoteket. Ta 1-2 st just när du kommit hem från krogen på natten. Har jag resorb hemma så kör jag även på det innan jag lägger mig. Kan garantera att detta fungerar! Lycka till!

Hehe spännande, får bli att inhandla inför nästa runda, tack för tipset. Hjälper det mot hela paketet, eller är det mest mot just illamåendet?

Citat:
Ursprungligen postat av v00
Jag brukar köra resorb och någon opiat: tramadol, oxycontin eller dylikt. Då försvinner baksmällan =)

Citat:
Ursprungligen postat av SinCity
Någon opiat samt en lågdos benso är vad herrn behöver! Du behöver inte några större mängder så att du känner dig påverkad, men typ 10mg Stesolid och t ex ett par Citadon? Och nej! Jag skojar inte. Botar bakfyllor på löpande band..men sen så måste du ju väga in att det är olagligt och går du överstyr så får du ett starkt beroende på köpet...men annars är det en klockren kombo,...Skulle jag få för mig att kröka till någon gång i framtiden igen så skulle jag inte göra det utan att ha tillgång till något av ovanstående då jag finner alkoholfyllan som ovärd...

Har skaffat några rullar treo comp mot riktigt äckliga huvudvärkar jag får ibland. Är ingen opiatexpert, men en treo comp = en citodon med skillnaden acetylsalicylsyra mot paracetamol, eller hur? Är det en dos på morgonkvisten som gäller och räcker?
Citera
2009-08-07, 18:50
Medlem
SinCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bbs.tes
Hehe spännande, får bli att inhandla inför nästa runda, tack för tipset. Hjälper det mot hela paketet, eller är det mest mot just illamåendet?

Har skaffat några rullar treo comp mot riktigt äckliga huvudvärkar jag får ibland. Är ingen opiatexpert, men en treo comp = en citodon med skillnaden acetylsalicylsyra mot paracetamol, eller hur? Är det en dos på morgonkvisten som gäller och räcker?

Då har du ju lösningen på ditt problem i din hand så att säga... Treo Comp är som du säger Kodein med Acetylsalicylsyra, korrekt. Jag tror inte du behöver ta så jättestor dos för att bota bakfyllan. Troligen har du ingen speciell tollerans så allt mellan 1-4st bör räcka för att må bättre... För att må ok någon till... Kodein funkar inte på mig så är inte insatt i doseringen på sådana då jag aldrig haft det intresset så att säga, men någon annan med sån info kanske vet..annars testa opiat-forumet...
Citera
2009-08-07, 18:56
Medlem
Labadals avatar
Tramadol!
Citera
2009-08-07, 19:07
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbadobb
Amfetamin brukar ta bort bakfylla direkt!

Droger tar inte bort bakfylla, de ersätter med ett annat rus...
Citera
2009-08-07, 20:23
Avslutad
[quote=bbs.tes]Hehe spännande, får bli att inhandla inför nästa runda, tack för tipset. Hjälper det mot hela paketet, eller är det mest mot just illamåendet?

Symptomen dagen efter blir trött/ seg men inte bakis med svettningar. Ibland, sällan kan jag vakna med lite huvudvärk, det är därför jag kör på 2 resorb innan jag lägger mig ibland också.
Citera
2009-08-07, 20:40
Medlem
HeavyMentals avatar
Om du ska ta någong opiat som bakislindrare, så se till att även ta 1-2 postafen,
för åtminstone jag har väldigt lätt att bli illamående av opioider när jag är bakis.
Så mitt tips lyder:2 treo, ca 100mg kodein eller tramadol, ev lite mer om du tar tramadol,
+1-2 postafen. Funkar finfint för mig iaf
Citera
2009-08-07, 22:28
Medlem
Psykotons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
Droger tar inte bort bakfylla, de ersätter med ett annat rus...

Stämmer ! Men hur skönt är det inte att svepa en iskall trippel Treo comp, och lite benso till, när man vaknat med värsta bakfyllan
Citera
2009-08-07, 22:29
Bannlyst
Så fort du vaknar tar du 2 treo i ett glas 4 st citodon eller panacod ,har du chans att sova mer så tar du detta jag sa och så tar du ett par zolpidem ,ligg bara vänta i sängen tills värmen o det glada snurret uppfinner sig....Perfekt varje gång
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in