Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-07-06, 20:46
  #1
Medlem
Hasse Heroins avatar
Min polare har några så kallade bakfylle tabletter.

Dom heter Optovite B, B12. Är det någon här som provat dessa vid bakfylla piller? Fungerar dom eller e det båg?

Jag o min polare har inte haft tillfälle att prova dom ännu. Vi tycker att det är roligare att knarka än att supa.

Peace
HH
Citera
2005-07-06, 21:05
  #2
Banned
HobbyFarmaceuts avatar
Har provat, dock utan effekt. Än så länge så är benzo å opiater de bästa...
Citera
2005-07-07, 15:42
  #3
Awaiting Email Confirmation
grabbjävel, de e benzo som är enda å bästa fyllepillret å har vart i 50 bast.. fråga storebror.. puss
Citera
2005-07-07, 22:14
  #4
Medlem
hundens avatar
benzo!
Citera
2005-07-07, 22:37
  #5
Medlem
IIanas avatar
hörde på radio för nån dag sen att det bästa man kan göra mot bakfylla är att först dricka en halvliter Varmt vatten, sen äta päron för att driva ur skräp, sen käka jordgubbar för att återställa..

eller så röker man nått... :P
Citera
2005-07-07, 22:42
  #6
Medlem
Hasse Heroins avatar
Jag brukar dra i mig två st treo. Hjälper lite. Jag har alldrig tagit benzo & opiater när jag varit bakfull men det ska jag nog prova nästa gång.

Annars så är ju bakfylla guds straff för att man har förlustat sig på alkohol haltiga drycker så jag brukar mest hålla käften och ta skiten.

Puss & kram sig!
//HH
Citera
2005-07-07, 23:02
  #7
Medlem
Zoxs avatar
Ja Benzo funkar ju bra som återställare då det slår på samma receptorer som alkohol (därav smeknamnet torrsprit), annars så funkar Theralen bra mot det mesta du tog igår, det är både lugnande och motverkar abstinens och illamående, men man blir trött av dem.

Har alltid Catapressan (mot opiat-at) och Theralen (alkohol-bakis) hemma. Och benz, Stesolid, dvs hederliga fd valium och inte Xanor rävgift.
Citera
2005-07-07, 23:25
  #8
Medlem
En liten mängd--0,02g

amfetamin kan man ta när man är lagom full.Sen klarar man resten av kvällen/natten på en eller två folköl.

Nästa morgon tar man högst en folköl+ samma lilla mängd A.

Benzo är för tungt .Hade en kompis som fastna i det.Han försökte sluta en gång--Det var den värsta bakfylla (abstinens) jag sett!
Citera
2005-07-08, 01:17
  #9
Medlem
Stormkrashs avatar
det stavas medicin
Citera
2005-07-08, 01:49
  #10
Medlem
Terumos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zox
Ja Benzo funkar ju bra som återställare då det slår på samma receptorer som alkohol (därav smeknamnet torrsprit), annars så funkar Theralen bra mot det mesta du tog igår, det är både lugnande och motverkar abstinens och illamående, men man blir trött av dem.

Har alltid Catapressan (mot opiat-at) och Theralen (alkohol-bakis) hemma. Och benz, Stesolid, dvs hederliga fd valium och inte Xanor rävgift.

Nej, benzo är ingen torrsprit. Detta är vad alkisar och alkoholläkare kallar torrsprit : http://www.fass.se/LIF/produktfakta/...7&UserTypeID=2
Citera
2005-07-08, 09:45
  #11
Medlem
sOBErs avatar
Drick en petflaska mineralvatten innan läggdags, gärna lite mat, och sen är det bara att hoppas på det bästa. Har testat det mesta genom åren och det är iaf det enda som funkar för mig.
Givetvis kan man kröka eller knapra benzo morgonen efter, men det finns gränser för hur jävla dekig man vill känna sig. Måste man ta benzo för att orka med bakfyllan är det fan bättre att strunta i spriten och benza istället.
Citera
2005-07-08, 10:31
  #12
Medlem
drick vatten. funkar alltid.
medicin stavas det. ta en ipren kanske också. annars ska du köra på cannbis eller tradolan. tradolan funkar alltid men är magen fucked-up från ölkorven så kanske du spyr.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback