2009-07-23, 17:47
Medlem
Tantaloras avatar
Pojkar, pojkar!
Skrpning nu!
Ett enda OT-inlgg frtjnar tveklst tillsgelse hdanefter.
Finns det inget att skriva om Ali Reza Dashti Pour s kanske det r bttre att se sig om i forumet, ni kanske hittar ngot intressant att debattera om.
Denna gng fr alexgr och Hannibalis varsin fr att de upprepade gnger inte kan hlla sig till topic.

/Mod
Senast redigerad av Tantalora 2009-07-23 kl. 19:13.
Citera
2009-07-24, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hannibalis
Golgolbget Ali frstar inte i sin vildaste fantasi vad som vntar honom,snart e han ute fragan e bara vart han hamnar fr han e ju med i snutens skyddsprogramm!!!Synd att ASIR gubbarna misslyckades med att plocka rattan,killen borde ha gatt fri i rtten!!Hade vart rtt sknt om dom hade lyckats klippa bade Ali och Mehdi tva jvla kamelryttare mindre och golbgar!!!SYND!!!!

Kan brja med att sga att jag inte gillar Ali fr fem re. Fr det frsta r Ali redan slppt. Skyddsprogram? Han bor och syns mycket p hisingen. Det r inget omrde som polisen placerar en s hotad kille. Sg han hromdagen.
Citera
2009-07-26, 23:59
Medlem
Hannibaliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krap88
Kan brja med att sga att jag inte gillar Ali fr fem re. Fr det frsta r Ali redan slppt. Skyddsprogram? Han bor och syns mycket p hisingen. Det r inget omrde som polisen placerar en s hotad kille. Sg han hromdagen.

Sa du menar pa att golbget redan r ute???konstigt att han lallar runt pa hisingen???
Citera
2009-07-27, 10:51
Bannlyst
Citat:
Sa du menar pa att golbget redan r ute???konstigt att han lallar runt pa hisingen???

Jag sa att jag kunde fixa ett mte med honom men du ignorerade mig.... jag undrar varfr?
Citera
2009-07-27, 10:56
Medlem
Hannibaliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexgr
Jag sa att jag kunde fixa ett mte med honom men du ignorerade mig.... jag undrar varfr?

Det r lungt,tack nda!!Om han r ute och r sa sker att han r kvar i Gbg sa lr vi mtas frr eller senare....Sa tack men nej tack jag behver inte nagot i frhand uppbkat mte,nu far man ta det som det kommer
Citera
2009-07-27, 12:54
Bannlyst
Citat:
Det r lungt,tack nda!!Om han r ute och r sa sker att han r kvar i Gbg sa lr vi mtas frr eller senare....Sa tack men nej tack jag behver inte nagot i frhand uppbkat mte,nu far man ta det som det kommer

jaha..... trodde du ville ha tag p honom.. men det r kanske mest tomt prat frn din sida....
Citera
2009-07-27, 14:58
Medlem
Hannibaliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexgr
jaha..... trodde du ville ha tag p honom.. men det r kanske mest tomt prat frn din sida....

Vad jag vill r en sak,och jag r inte ensam och tnker defenetivt inte reklamera ut vad jag sa grna skulle gra!!!Har bara sa svart att tro att han lallar runt pa hisingen??Han har inte en jvel som backar upp han lngre,dom nda som kan backa upp han r dom(snuten)som han va sa ppenhjrtad fr i frhren som kan backa upp han!!!
Citera
2009-07-27, 15:42
Medlem
Citat:
Vad jag vill r en sak,och jag r inte ensam och tnker defenetivt inte reklamera ut vad jag sa grna skulle gra!!!Har bara sa svart att tro att han lallar runt pa hisingen??Han har inte en jvel som backar upp han lngre,dom nda som kan backa upp han r dom(snuten)som han va sa ppenhjrtad fr i frhren som kan backa upp han!!!

innan han kte dit rkade han ut fr mordfrsk efter mordfrsk men han gmmde sig aldrig s tror inte han skulle gra det nu, sen att bda han o mehdi e golare e en annan femma.
Citera
2009-07-27, 16:18
Medlem
azzus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av same.9
innan han kte dit rkade han ut fr mordfrsk efter mordfrsk men han gmmde sig aldrig s tror inte han skulle gra det nu, sen att bda han o mehdi e golare e en annan femma.
Vilka har han golat ner? Hittar ingenting om honom i ngra artiklar...
Citera
2009-07-27, 16:22
Medlem
Hannibaliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av same.9

Vad jag vet sa hade han vl bunkrat upp hemma,vet inte vem uppe i Gbg som skulle vara en sadan idiot att stlla sig pa hans sida??Vi satt och lyssnade pa hans frhr och han snackar pa duktigt!!Nu har han inte Naser lngre pa sin sida,det r om han tar upp nagra sandloppor fran Iran
Citera
2009-07-27, 17:10
Bannlyst
Citat:
Vad jag vet sa hade han vl bunkrat upp hemma,vet inte vem uppe i Gbg som skulle vara en sadan idiot att stlla sig pa hans sida??Vi satt och lyssnade pa hans frhr och han snackar pa duktigt!!Nu har han inte Naser lngre pa sin sida,det r om han tar upp nagra sandloppor fran Iran

Jag tycker du ska ka hem till honom knacka p sga allt detta du skriver hr direkt till honom.... varfr har du men inte ?

Och anvnd inte ord du inte vet betydelsen av.... reklamera betyder ntt helt annat....
Citera
2009-07-28, 06:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av azzu
Vilka har han golat ner? Hittar ingenting om honom i ngra artiklar...

rykterna sger att han setts in o ut frn parkeringen p sknegtan varje dag, sen va det personer i hans nrhet som kte fast p "konstiga" stt o misstankarna blev bara mer o mer, men tror hans tidigare vnner har starka bevis att han golat annars skulle de inte stta pris p hans huvud
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in