2009-06-18, 18:39
Medlem
Kläppskogs avatar
Jag hoppas verkligen Hellström knarkar hårt och bryter ner sin kropp snabbt. Jag är nämligen äldre än honom, men vill verkligen inte dö av ålderdom innan han stryker med. Vill liksom inte missa den högtidsstunden!
Citera
2009-06-18, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kläppskog
Jag hoppas verkligen Hellström knarkar hårt och bryter ner sin kropp snabbt. Jag är nämligen äldre än honom, men vill verkligen inte dö av ålderdom innan han stryker med. Vill liksom inte missa den högtidsstunden!

Varför hatar du honom?
Citera
2009-07-20, 00:38
Medlem
vemomintedus avatar
har själv träffat håkan. han är väldigt trevlig. och väldigt lugn sansad. dock höll han ju på med massa bus innan han fick barn och grejer. vad jag fattade det som så går han inte ut speciellt mycket längre. under tiden med BD så hängde de ju på hultsfred och snortade kokain som bara den.

I övrigt så har håkan klartgjort ett antal gånger att han klipper och klistrar från sina favorit-texter och gör det sedan på sitt eget sätt. Det är inget han sticker under stolen med. varför annars heter hans album Nåt Gammalt Nåt Nytt Nåt Lånat Nåt Blått. LOL folk är så jävla retards. de flesta artiserna tar sin inspiration någonstans ifrån.
Citera
2009-07-20, 12:43
Medlem
Lyssna på likheterna mellan första stycket i

Håkan Hellström - Här kommer lyckan för hundar som oss

Jag känner pojken här i fönstret mitt emot
han samlar drömmar i fickan

och

Broder Daniel - Son of St. Jacobs

she said: what do you want me, anyway
I said: I just want to take you out, my dear

Tänkte det när jag satt på bussen och lyssnade på håkans låt för att sedan börja sjunga broder daniels text, sedan dess har håkans musik inte uppskattats lika mycket.
Senast redigerad av spyware 2009-07-20 kl. 12:47.
Citera
2009-07-20, 13:25
Medlem
fredrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spyware

och

Tänkte det när jag satt på bussen och lyssnade på håkans låt för att sedan börja sjunga broder daniels text, sedan dess har håkans musik inte uppskattats lika mycket.

haha men konstigt då, han har ju varit med i bd. dessutom är dimmiga dar från the plans foggy days, the plans theodor jensen var/är ju som bekant med i bd
Citera
2009-07-20, 21:33
Medlem
Peter Gibbonss avatar
Säkert nämnts flera ggr men:

Försökt bjuda unga fans på knark (vet ej dock vad för typ) som tackade nej.

Sa i en intervju vid ett nysläppt album att detta var hans mest personliga och ärliga album textmessigt mm. I en intervju i tv4s söndagsmorgon 1 vecka senare hade Lasse Bengtsson analyserat texterna o frågade honom om knarkköp i Danmark mm. Då var allt detta helt plötsligt påhittat. Så jävla fegt.

Behövde fusklapp för att sjunga nationalsången i Scnadinavium
Citera
2009-07-20, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemomintedu
har själv träffat håkan. han är väldigt trevlig. och väldigt lugn sansad. dock höll han ju på med massa bus innan han fick barn och grejer. vad jag fattade det som så går han inte ut speciellt mycket längre. under tiden med BD så hängde de ju på hultsfred och snortade kokain som bara den.

I övrigt så har håkan klartgjort ett antal gånger att han klipper och klistrar från sina favorit-texter och gör det sedan på sitt eget sätt. Det är inget han sticker under stolen med. varför annars heter hans album Nåt Gammalt Nåt Nytt Nåt Lånat Nåt Blått. LOL folk är så jävla retards. de flesta artiserna tar sin inspiration någonstans ifrån.
-Old,New Borrowed and Blue är något man säger i dom Anglosahchsiska provinserna inför ett giftermål. Men är inte Håkan jävligt kort eller var jag bara hög när jag träffade honom.
Citera
2009-07-20, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spyware

och

I texthäftet på Håkans platta står det att Henrik Berggren skrivit musiken till den låten. Så vad är ditt problem retard?
Citera
2009-07-21, 01:01
Medlem
vemomintedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theGlimmerTwins
-Old,New Borrowed and Blue är något man säger i dom Anglosahchsiska provinserna inför ett giftermål. Men är inte Håkan jävligt kort eller var jag bara hög när jag träffade honom.

hehe verkar inte vara någon som fattar det ändå ^^ Det minns jag faktiskt inte. har dock en bild på mig och honom jag är ca 1.60 han var åtminstone ett huvud längre än mig. upplevde honom inte som kort ialla fall men det är ju oftast så när man själv är liten
Citera
2009-07-21, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theGlimmerTwins

Ja men han har ju själv sagt att han valde det namnet för att albumet innehåller just en blandning av lite gammalt, lite nytt och lite lånat.

Och det är väl ingen nyhet att det han sjunger om på "Ett kolikbarns bekännelser" är verklighetsbaserat? Det har han ju sagt tusen gånger i intervjuer (minns ej vem som skrev det här i tråden).
Citera
2009-07-21, 14:52
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenGladeDansken
Alla ABBA-människorna har iaf personuppgifter som man kan kolla, även Carola och såna. Känns inte som att Håkan Hellström är större än ABBA?

Sent svar nä, men jag la hans senaste adress i Göteborg på minnet..
Citera
2009-07-21, 15:17
Medlem
vemomintedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Sent svar nä, men jag la hans senaste adress i Göteborg på minnet..

jag vet håkans adress. är ju inte direkt svårt att hitta om man vill. men frågan är vad det ska vara bra till egentligen. tälta utanför? ^^
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in