Citat:
Ursprungligen postat av Petts0n
Skojar du? Det är ju skitstarkt! Tips på något likadant har jag inte.
Akta magen din.
Haha inte en ovanlig reaktion
Jag har ätit starka saker sen dess att jag var runt 10, chilli,jalapeno osv.
Fast jag trodde ju jag var mäktig och kunde äta vad som helst då, det slutade med att jag åt förmycket sambal oelek på en kina restaurang och sen kräktes i handfatet på mammas och pappas toalett. och varför just i handfatet vet jag inte men det köndes rätt