Citat:
Ursprungligen postat av Proft
Farsan drev en juicefabrik.
Hennes bröder driver företag inom kafé- och fastighetsbranschen med mera.
En annan bror är läkare, en annan advokat. Nästan alla gör affärer och framgångsrika.
Jag lovar dig att hon och hennes syskon har gjort mer för Sverige än 95% av de som uttalar sig i denna tråden.
Du lovar? Woah! Ett sanningsvittne! Fantastiskt!
Jag är övertygad om att den bror som är advokat (om det nu stämmer) har fullt upp med att försvara den misslyckade syrran när sådana som Uppdrag Granskning kommer och vill få tag på information om vart våra skattepengar tar vägen
Jag tycker det är jättebra om hennes bröder och hela släkt etc är framgångsrika. Jag vänder mig inte på något sätt mot att invandrare skulle vara bra företagare, det jag vänder mig mot är att Gunilla von Platen hissas som en framgångsrik företagare, när det enda hon har gjort är att suga ut bidragspengar ur statens skattkista och överutnyttja anställda bara för att komma åt bidragspengar. Företagande handlar inte bara om att tjäna pengar, man måste ta ett ansvar också. Det gör inte Gnällilla von Platen. Hon är en parasit och inget annat. Hon har intet att göra i Draknästet. Jag vill få bort henne, det skickar fel signaler att ha en sådan parasit där.