2009-06-28, 05:08
Medlem
appe-s avatar
som ovan skrivet så söker jag en tamper. jag har försökt hitta begangat, men det går verkligen inte. jag hittade -en- i rätt storlek på ebay, och den kostade fyra gånger mer än moccabryggaren jag ska ha den till.
var kan jag annars hitta? tradera och blocket gav inget matnyttigt de heller.

är priser runt 150-400:- rimliga för tampers? jag tycker det är hutlöst, men det är väl livet som mest.
f.ö; nu får jag ju inte annonsera, men har man en gammal till övers så är det ju bara att kasta pm på mig.

edit: jag insåg nu att jag faktiskt inte behöver en i stål. finns det ett stort utbud på tampers i plast? dom verkar onekligen billigare. jag googlar bäst jag kan, men det ger taskiga resultat just nu..
Senast redigerad av appe- 2009-06-28 kl. 05:12.
Citera
2009-06-28, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av appe-
som ovan skrivet så söker jag en tamper. jag har försökt hitta begangat, men det går verkligen inte. jag hittade -en- i rätt storlek på ebay, och den kostade fyra gånger mer än moccabryggaren jag ska ha den till.
var kan jag annars hitta? tradera och blocket gav inget matnyttigt de heller.

är priser runt 150-400:- rimliga för tampers? jag tycker det är hutlöst, men det är väl livet som mest.
f.ö; nu får jag ju inte annonsera, men har man en gammal till övers så är det ju bara att kasta pm på mig.

edit: jag insåg nu att jag faktiskt inte behöver en i stål. finns det ett stort utbud på tampers i plast? dom verkar onekligen billigare. jag googlar bäst jag kan, men det ger taskiga resultat just nu..
Har aldrig sett någon använda tamper till en moccabryggare, det behövs inte om du har rätt malning på kaffet. Har haft en i plast till espressobryggaren och där är det värt 200 spänn för en riktig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in