Jag gissar att Judo passar mig bättre, då det inte är en fullkontaktsport som många andra kampsporter, men ändå innehåller alla kampmoment och tävlingsanda.
Judo ÄR en fullkontaktsport om jag får säga min mening, skulle vilja säga att den är det mer än kick-boxning och vanlig boxning...men det är bara min mening. Känner du att du vill testa judo så föreslår jag att du går till klubben och testar några träningspass där. Blir roligare så ^^
Ja det e dock Larrys klubb och från vad jag har hört är det all or nothing. Typ man ska satsa på att tävla eller inget. Vet inte om jag vill satsa seriöst än för jag aldrig har testat Muay thai innan.
Finns det några bra kampsport-klubbar i Sthlm? Vilka i såna fall?
Tjena, har alltid undrat om det finns så bra kampsport klubbar som finns i usa eller som man har sett i karate kid typ vilka är det och vart ligger dom i sådana fall? Peace...
Ja det e dock Larrys klubb och från vad jag har hört är det all or nothing. Typ man ska satsa på att tävla eller inget. Vet inte om jag vill satsa seriöst än för jag aldrig har testat Muay thai innan.
Jag har vänner som i flera års tid ggått på Krav Maga center i Malmö. De är mycket nöjda. De anordnar tränings- (och kombinerat party)resor och har värsta sammanhållningen. Ring dom.
Finns det någon bra MMA-klubb i Göteborg som har sommarträning?
Har kikat runt på lite olika ställen via nätet och hittar en del men sommarträningen verkar endast vara för medlemmar från förra terminen.
Mailade även en klubb som bekräftade detta. Träningen sätter igång efter sommaren igen.
Någon som har koll på en bra klubb som har träning under sommaren som man kan hoppa in i nu, i stort sett på stubinen.
Bor inte i göteborg så vet inte hur det är med intagen men har du kollat Gladius och Fighting center Göteborg? Kul att du vill börja med MMA ser fram imot att läsa om det i journalen
lycka till med letandet