2009-06-12, 00:57
Medlem
Omegachrs avatar
Har du några tidigare erfarenheter?
Känner igen dig från träningsdelen här på FB.
Citera
2009-06-12, 01:20
Medlem
OmgHaxxs avatar
Går man till klubben och visar att man är seriös med sitt tränande och inte är någon "kickerblatte" som fått ett infall och tänker bli ninja över sommaren så brukar man vara välkommen även om man inte dyker upp vid terminsstart.
Citera
2009-06-13, 13:58
Medlem
Tapthiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyNameIsNobody
Finns det någon bra MMA-klubb i Göteborg som har sommarträning?

Har kikat runt på lite olika ställen via nätet och hittar en del men sommarträningen verkar endast vara för medlemmar från förra terminen.
Mailade även en klubb som bekräftade detta. Träningen sätter igång efter sommaren igen.

Någon som har koll på en bra klubb som har träning under sommaren som man kan hoppa in i nu, i stort sett på stubinen.

Gladius MMA ska vara en bra klubb! har en vän som tränar där dock, och han är riktigt nöjd med klubben!
Citera
2009-06-13, 19:23
Bannlyst
ja jag får väl göra så att jag knallar dit och hör mig för.

Tänkte kika in på gladius faktiskt då det ligger i närheten där jag brukar träna.
Hm, får väl se vad som händer.

Har några polare som sak dra ihop en bjj grej i sommar lite på skoj så fär väl sätta igång med det till att börja med. Ute och lattja på gräsmattan bara mest grymt kul
Citera
2009-06-13, 19:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Omegachr
Har du några tidigare erfarenheter?
Känner igen dig från träningsdelen här på FB.

har tränat brottning och taekwondo (wtf) i unga dar'. Inget avancerat så sätt men..
Citera
2009-06-14, 01:01
Medlem
Omegachrs avatar
Okej, det finns som sagt flera klubbar i Göteborg som har sommarträning. De jag tränar hos nu, (Gladius och GBGMMA), gäller träningen endast för tidigare medlemmar. Där är alla platser redan tagna.
Jag rekommenderar att du kontaktar Kött FC och Förlunda MMA, de är mindre klubbar och jag tror att om du visar stort intresse att du till och med kan börja träna där under sommaren.

MVH
Citera
2009-06-14, 01:54
Medlem
Äar 25 och har tidigare tränat kyokushin och thai-boxning i 4 år. Har flyttat till sthlm och har haft 3 års uppehåll. Skulle vilja veta lite thai/kickboxnings ställen nära älvsjö området. Bor i gammla östberga
Citera
2009-06-14, 12:03
Medlem
OmgHaxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omegachr
Okej, det finns som sagt flera klubbar i Göteborg som har sommarträning. De jag tränar hos nu, (Gladius och GBGMMA), gäller träningen endast för tidigare medlemmar. Där är alla platser redan tagna.
Jag rekommenderar att du kontaktar Kött FC och Förlunda MMA, de är mindre klubbar och jag tror att om du visar stort intresse att du till och med kan börja träna där under sommaren.

MVH

Jag menar, hur kan man inte vilja träna på KÖTT FC?!

Dom borde fan få medalj bara för namnet.
Citera
2009-06-14, 13:42
Medlem
Gladius har sommarträning, men det krävs att man har någon sorts erfarenhet av stående och mark innan. Så det är inte för nybörjare.
Maila info@gladiusmma.com
Citera
2009-06-14, 16:44
Medlem
Omegachrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OmgHaxx
Jag menar, hur kan man inte vilja träna på KÖTT FC?!

Dom borde fan få medalj bara för namnet.

Måste säga att det är en riktigt skön klubb :yes
Citera
2009-06-14, 22:10
Medlem
Jag tränade själv Jujutsu i cirka 6 år på Sportpalatset och jag stortrivdes, fina lokaler blandade personligheter.
Instruktörerna jobbar helt ideelt och brinner verkligen för vad dom gör.
Sen har man även själv mycket att säga till om runt "klubben"

Mvh. PING^
Citera
2009-06-19, 16:04
Medlem
speedycarlitos avatar
någon som vill samåka från kga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto