2009-05-03, 13:18
Medlem
TheMules avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the_dude82
Fr vrigt, finns det ens judar som hvdar att judarnas grupper inte arbetar fr pluralism, HBT, massinvandring osv? Vad r det egentligen du ifrgastter?

Ja fr det r ju s att det finns inga anti-homosexuella judar liksom .

Massinvandring? P vilket stt str judar bakom den?
2009-05-03, 13:35
Medlem
kung-sabris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KohSamui
Faktum r att vstvrlden hade blivit ett modern antiken igen, istllet fr frfallet vi vntar oss snart, iscensatt av Juden och dess destruktiva vetenskap.

Menar du att grottmlningar och avnda handen fr att torka sig om arslet antikt.
2009-05-03, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kung-sabri
Menar du att grottmlningar och avnda handen fr att torka sig om arslet antikt.

Judisk vetenskap r destruktiv fr den holistiska mnniskan. Deras medicinvetenskap gr inte p att lka mnniska utan frgifta och droga den med kemiska mediciner.
2009-05-03, 14:03
Bannlyst
Citat:
Judisk vetenskap r destruktiv fr den holistiska mnniskan. Deras medicinvetenskap gr inte p att lka mnniska utan frgifta och droga den med kemiska mediciner.

Du, resonligt underlag skulle vara som smort.

Men det kan man vl inte frvnta sig av en befngd individ som skerligen blivit ptvingad sina sikter som dr vntas att fr alltid verka fr idioti.
2009-05-03, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CNN
Du, resonligt underlag skulle vara som smort.

Men det kan man vl inte frvnta sig av en befngd individ som skerligen blivit ptvingad sina sikter som dr vntas att fr alltid verka fr idioti.

ppna Talmud igen och ls sjlv.
2009-05-03, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JochenP
Om jag har homo?

Fr jag inte tnde p din oerhrt fula vatar?

Scheie..

Ja din homoerotiska avatar r just splendit .
2009-05-03, 16:15
Bannlyst
Citat:
Ja din homoerotiska avatar r just splendit .

Din tar nd priset.

Hr har vi en riktig kvinna, judisk dessutom.

http://2.bp.blogspot.com/_wq9qXd2nHG...VU/s400/11.jpg
Senast redigerad av CNN 2009-05-03 kl. 16:21.
2009-05-03, 17:12
Bannlyst
Hur r judarna i dagens lge. r dom ond nu eller?
Vill dom Sverige ngot eller?
2009-05-03, 18:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AlphaParkas
Hr skall det snackas om judar och endast judar.

Judar r ett folk som anses ha spridits ver vrlden frn det omrde ster om Medelhavet som benmns Kanaan, Palestina eller Israel. Enligt judisk religis (halachisk) tradition r en jude ngon som ftts av en judisk mor eller konverterat under ett ortodoxt rabbinat.

Denna tradition har en relativt stark stllning, men det debatteras ofta om denna definition r riktig eller ej. Antalet judar r ungefr 14 miljoner, drav ungefr 18 000 i Sverige.

- OK vad har judarna bidragit med i Sverige i synnerhet och i vriga vstvrlden i allmnhet?
- Vilka judar tycker ni om? Vilka ogillar ni och varfr? r judar bra eller dliga invandrare?
Tycker dom enbart tillbringat hat och vrede, jag inga positiva bilder av en jude tyvrr.
2009-05-03, 19:41
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the_dude82
Det hr handlar om skillnaden i trovrdighet hos anklagelser och erknnanden. Den utomstende som anklagar en grupp fr ngonting har alltid lgre trovrdighet n den medlem i samma grupp som sjlv trder fram och erknner. Helt oavsett sanningsvrdet. Det handlar om vsterlndska filosofiska sjlvklarheter.
Jaha, s om en jude erknner att judar str bakom ngot s r detta sanning bara fr att han "gr p" den egna gruppen? Fy fan, vilket korkat resonemang. Och nej, det r verkligen ingen "vsterlndsk filosofisk sjlvklarhet". Det r era phittade regler.
Citat:
Fr vrigt, finns det ens judar som hvdar att judarnas grupper inte arbetar fr pluralism, HBT, massinvandring osv? Vad r det egentligen du ifrgastter?

Nej, det handlar om att alla eller nstan alla judar r med och reproducerar en extremt etnocentrisk och goyimfientlig kultur, vilken sedan tar sig en mngd fr vita extremt negativa uttryck. Inte att varenda jude gr omkring och i sitt liv aktivt planerar fr att utrota den vita rasen. Jag har ju redan frklarat skillnaden fr dig. Frsk att frst.
Vilket ven det r ren lgn fr det rr sig om en extremt liten minoritet av judarna som driver dessa frgor framt. Och s lnge ni inte kan visa att "alla eller nstan alla judar" str bakom dessa sm, sm grupper s har ni ingenting att komma med. Fr det r ni som driver den tesen och det r d ni som har bevisbrdan. Och hittills har ni inte annat n visat p vad verkligheten sger oss, nmligen att det finns judar som jobbar mot den "vita rasen". Det finns ingenting som pekar p att ens hlften av alla vrldens judar str bakom dessa krafter.
2009-05-03, 19:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av shakademus
Tycker dom enbart tillbringat hat och vrede, jag inga positiva bilder av en jude tyvrr.

Konsten att kunna fra verifierbara pstenden frbryllar fortfarande folk.
2009-05-03, 20:15
Medlem
Justitiemords avatar
Judiska justitierd

Jag var i valet och kvalet var jag skulle placera trden, men tyckte detta forum var det mest lmpade. I alla fall tror jag att det finns mycket kunskap om mnet hr.

Frgan r, vilka av justitierden i Hgsta Domstolen r judar?

Att ordfranden Johan Munck r jude, rder det vl knappast ngon tvekan om.

Men vriga?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in