Bsta fighten med Daigo i SF:TS tycker jag r denna
http://www.youtube.com/watch?v=U08xNVUx7RA , kanske inte s speciell men det r fan fart i den. (; Daigo Vs Justin Wong r en ganska trkig fight bortsett frn slutet.
Citat:
Ursprungligen postat av repeater
Jag r inte srskilt frtjust i Street Fighter-serien alls, men publikens reaktion i det dr klippet fr mig alltid att le mitt strsta och fnigaste leende, man bara hr hur extasen vxer fr varje blockat slag..

Var ingen block, skulle han blockat skulle han frlorat d man tar skada av att blockera, det r dr pareringen kommer in i bilden. (:
Citat:
Ursprungligen postat av wzbz
Det r frbannat svrt. Speciellt den dr sista nr man mste dra en parry i luften. Spelar inte SF3 s mycket sjlv, men grabbarna sger att man mste brja parera innan Chun-Li brjar med supern fr att man ska hinna.
Man behver inte parera i luften, dremot skulle Daigo inte kunnat gra hans combo utan den pareringen plus att det r lttare att parera med hoppet.
Precis innan bilden fryser nr supern gr igng s ska man trycka framt, i alla fall upplever jag det lttare s men har dock bara klarat det i parry training mode dr man vet exakt nr den kommer och antagligen drfr Daigo gr fram och tillbaka.