2009-04-23, 00:03
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simson79
Ta en titt här

http://www.tradera.com/Fotografi-Kat...n_89253668#pic

Jag är totalt mållös. Jag tror nog att det är det sjukaste jag sett under hela 2009 och då har jag ju trots allt sett en del. Vem faan är beredd att betala över 1200:- för att ha en tavla på Katrin Zytomierska hemma??!
Citera
2009-04-23, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Jag är totalt mållös. Jag tror nog att det är det sjukaste jag sett under hela 2009 och då har jag ju trots allt sett en del. Vem faan är beredd att betala över 1200:- för att ha en tavla på Katrin Zytomierska hemma??!

Hon själv..
Citera
2009-04-23, 01:10
Medlem
Sanctuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Hon själv..

Det är ju flera som lagt bud... förresten för 1200 kan man väl få Katrin i egen person?
Citera
2009-04-23, 10:12
Medlem
Callass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder

De verkar ha sänkt utropspris på samtliga konstverk. Nyligen var lägsta möjliga bud 3000:- kronor
(dessutom med ett dolt reservationspris, alltså att de inte skulle vara förbundna att sälja för exempelvis 3300:-).

https://www.flashback.org/showpost....postcount=2421
Citera
2009-04-23, 10:17
Medlem
BalleAnkas avatar
Hon var med på Fråga Olle igår och antydde att hon spruckit när hon haft sex med någon "saftig".
Citera
2009-04-23, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BalleAnka
Hon var med på Fråga Olle igår och antydde att hon spruckit när hon haft sex med någon "saftig".

Nja... men hon sa att hon hade fått sträckning i analen. Senare i programmet sa hon att "det är klar man fått sprickningar i muttan när man fått en riktigt saftig kuk i sig"

Kan någon med den saftiga kuken ge sig till känna? Eller analsträckaren
Citera
2009-04-23, 11:32
Medlem
libbens avatar
Sjukt tråkig, råkade zappa på teven vid datorn igår kväll och såg att hon satt där i fråga olle, såg bara slutet. Men maken till äcklig sak får man ju verkligen leta efter.
Citera
2009-04-23, 13:38
Medlem
Eyecandyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BalleAnka

Kanske denna "man"

http://www.expressen.se/dejting/1.15...ar-bingo-rimer
Citera
2009-04-23, 13:43
Medlem
Marcens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eyecandys
Kanske denna "man"

http://www.expressen.se/dejting/1.15...ar-bingo-rimer

Hans pille har vi ju sett på bild, och den var ju inte överdrivet stor. Alex Schulman då? Han kanske har en riktig baddare.

Hennes pappa äger ju hotell i Nice, så det är väl mycket möjligt att det var någon stekare där nere.
Citera
2009-04-23, 18:16
Medlem
Arbetarbroders avatar
Presenterades hon som Katrin Schulman i Fråga Olle?
Jag tycker hon är osexig på något sätt. Beror kanske på hennes attityd, näsa och att hon använder mormors-ordet "muff". Men hon var fanimej mer rolig än den andra killen som satt jämte henne, generad och vägrade lämna ut någonting om sig själv utan lekte komiker istället, det var pinsamt!
Citera
2009-04-23, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chordah
Nja... men hon sa att hon hade fått sträckning i analen. Senare i programmet sa hon att "det är klar man fått sprickningar i muttan när man fått en riktigt saftig kuk i sig"

Kan någon med den saftiga kuken ge sig till känna? Eller analsträckaren

Hon var helt galen, Olle och Martin kunde inte hålla sig utan alla satt och skrattade. Hon var en bra gäst som passade programmet.
Citera
2009-04-23, 23:32
Medlem
GoEks avatar
Lika speedad spånskalle som Carola men istället för religionstemat finns en outhärdlig personlighet man minns från stockdumma gymnasiebrudar. Damen är tydligen 31-nånting, om 5-6 år kommer biologiska klockan göra sig påmind men vilken vettig man vill gänga sig med en sådan? Man kan hoppas att det blir en Leila-K, d.v.s. att hon (snart) försvinner med en bang och aldrig sedan syns mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in