• 1
  • 2
2007-08-09, 15:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BobbyB
SFQ har, inte billiga, men dom är bra.Har handlat till hustrun där.

http://www.sfq.se/

Såg att AmandaPanda länkade till samma

Okej, funderar på att beställa där. Vilken sort köpte du? Jag vill ha några som är glansiga och fina
Citera
2007-08-13, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmandaPanda
Okej, funderar på att beställa där. Vilken sort köpte du? Jag vill ha några som är glansiga och fina

Jag köpte ett par Love ME Clara, praktiskt man får nämliggen med 3 strumpor istället för 2.
Citera
2007-08-13, 13:27
Medlem
Tolvans avatar
www.sockdreams.com grymma strumpor i alla tänkbara varianter (även om jag aldrig skulle dra på mig vita det är liiiite lolita/fjortis över det).
Citera
2007-08-13, 13:34
Medlem
prettygirls avatar
Alltså, vita stayups, är det det du söker? Har jag förstått det hela rätt? Du frågar om tips på internetsidor där man kan hitta vita stayups?

Why God, why...
Citera
2007-08-13, 13:54
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prettygirl
Alltså, vita stayups, är det det du söker? Har jag förstått det hela rätt? Du frågar om tips på internetsidor där man kan hitta vita stayups?

Why God, why...

Det kanske är någon som ska gifta sig? Eller som gillar och/eller passar i vita stay-ups? Eller någon som har en pojkvän som gillar det?

Eller är din uppfattning den enda rätta?
Citera
2007-08-13, 14:34
Medlem
prettygirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut
Det kanske är någon som ska gifta sig? Eller som gillar och/eller passar i vita stay-ups? Eller någon som har en pojkvän som gillar det?

Eller är din uppfattning den enda rätta?

1. Bröllop är ingen ursäkt för vita stay-ups.

2. Ingen passar i vita stay-ups.

3. Den pojkvännen bör dumpas a.s.a.p

4. I detta fall är min uppfattning den enda rätta ja, vita stay-ups är fucking tacky.

Men detta är inte topic!
Citera
2007-08-13, 15:10
Medlem
Tolvans avatar
Jag håller med dig på alla punkter prettygirl, det första jag såg framför mig var en småfet fjortis med söndertuperat hår och lolita/kawaii-outfitt. Men, men, vill man ha vita stay-ups så får man.
Citera
2007-08-19, 00:04
Medlem
omfg? lol.. de finns inte en chans i världen att ja ska använda dom mer än när jag och min gubbe ska leka.. o bara för att du/ni inte gillar de svarför ens bry sej om att posta ett svar? mer fjortisattityd över det hela att ens bry sej än att dra på sej ett par vita stay-ups
Citera
2009-04-19, 12:22
Bannlyst
vita stay ups

http://www.katsumi.se har ett stort utbud
Citera
2009-04-19, 12:32
Medlem
Rosa stay-ups skulle vara ännu mer flickigt än vita Eller vinröd/rosa mer horigt Fast vita är underbart det med!

Vad ska du ha förutom vita stay-ups eller är det allt?
Citera
2009-04-19, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 314
Nu är det såhär att jag fanken vill ha tag i ett par sjysta vita stay-ups så jag kan sätta lite krydda på tillvaron :P Men de mesta som jag hittar kostar ju fan multum. Nu undrar jag om någon har tips på någon bra sida? Wiho :P

vet ingen sida, men jag har sett det på nästan alla vanliga affärer som kappahl, åhlens (brukar ha ganska stort utbud), HM och Lindex. så ni kan inte ha letat så noga om ni inte hittat ett par. och de jag har sett kostar ca 79kr vilket är lika mycket som ett par vanliga strumpbyxor, men om du kallar det ett "multum" så kan jag nog inte hjälpa dig - har svårt att tänka mig att det finns billigare någonsans(iaf om du ska betala frakt och så också)..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in