Resultat: Klarar ni av dialekten?
Ja, det stör mig inte
35,71%
100 röster
Nej, det stör och tar fokus ifrån matchen
64,29%
180 röster
2009-04-12, 13:36
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Androooo
E
K
W
A
L
L

Räknas han ens som expert? Han får väl mest sitta vid bänken å komma med oneliners som "Jonas Larholm ser ut att ha ont i foten."
Citera
2009-04-13, 19:35
Medlem
Trodde Malin Swedberg skulle vara ohotade etta i denna kategorin men efter att ha lyssnat på MFF-ÖIS idag måste jag flika in med Malin Jansson.
Citera
2009-04-13, 20:08
Medlem
Ingen kommentator/expert kommer någonsin komma ner i Anna Pohjanens nivå. Denna kvinna förstörde hela VM 2006 för mig med sin röst. Det hon sa var väl egentligen inte värre än någon annan men blandat med hennes "röst" så kändes det som att hon var skickad från helvetet.

I toppen hittar man enligt mig de självklara Strömberg, Ola Andersson och Jens Fjällström. Bäst trots allt är Hasse Backe som under sin tid i TV4 förgyllde spanska ligan, trots att han satt i studion med "Under-min-tid-i-Chelsea" Hedman och den (i alla fall) skaplige Ola Wenström.
Citera
2009-04-13, 22:01
Medlem
lanafishs avatar
Orkar inte läsa igenom allt. Men måste instämma med alla som säger Bosse P, Hedman, Hussfeldt, Hysén m.m.

Sen är jag jävligt trött på all jävla kvotering sedan VM-studion 06. Pohjanen, Brolin, Swedberg och hon där jävla Bak? Vad är detta för idioter. Och varför i helvete sitter Birro i PL-studion på Canal+?

Nej finns det få jag gillar. Ritar-Ola tycker jag om att lyssna på när han sitter i studion. Skulle jag få välja två stycken som jag var tvungen att lyssna på resten av mitt fotbollstittande hade det nog blivit Lasse Granqvist och Glenn Strömberg.
Citera
2009-04-13, 22:02
Medlem
Glenn Hussein.
Citera
2009-04-13, 22:06
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Alla luder är väl självskrivna? Kvinnor ska inte kommentera fotboll..inte ens damfotboll. Jag tog för givet att det var manliga kommentatorer det gällde annars är ju saken helt klar
Citera
2009-04-13, 23:28
Medlem
snillet_1s avatar
Jag gillar inte heller kvinnliga kommentatorer, men din kommentar luktar så jävla inavlad byrunkare, så att jag blir lite äcklad.
Citera
2009-04-13, 23:31
Medlem
Moon The Loons avatar
Lasse Hink med marginal! Tål inte det äcklet.
Citera
2009-04-13, 23:49
Medlem
hockeyss avatar
Åke Unger, om man får ta med en gnutta hockey. Huvva..

Jag tål inte folk med konstiga röster som inte vet om att de har konstiga röster- Bosse P är ju fasansfull på den punkten, hans ständiga knarrande får mig tokig. Dessutom har han ALLTID fel.
Pohjanen behöver man ju inte ens ta upp vad gäler den punkten. Den ende som räddar sig är nog Backe. Han pratar skitskumt, men är ändå lyssningsvärd allt som oftast. Heja.

Jag älskade Kinch när jag var liten, han var skithärlig i VM-hockeyn, men kan förstå om han inte riktigt, eh, fungerar i vuxen-fotboll. Men han är ändå lite barndom så don't touch!
Citera
2009-04-13, 23:50
Bannlyst
Vilken s.k. expert kommenterade Kalmar vs. AIK idag?

Sicken j***a idiot.
Citera
2009-04-13, 23:52
Medlem
RealMadrid852s avatar
Lasse Kinch utan tvekan..

Perlskog, Wenström och Billy Olsson är inte så jävla duktiga de heller, eller kommer ni ihåg när det ihärdigt skreks LARSHON LARSHON så fort Henke rörde bollen när han lirade i Barca.
Citera
2009-04-14, 00:06
Bannlyst
Så här ska en kommentator låta:
http://www.youtube.com/watch?v=CjcwtjdQbdI

Låter helt sjukt men han lyckas iaf med sitt jobb, att göra vilken match som helst intressant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in