Citat:
Ursprungligen postat av liza.gothenburg
Upplever du, i egenskap av erfaren och seris sexkpare att kvinnorna faktiskt njuter av att slja sex eller upplever du att det r mycket "in-ut-sprut-slut-nsta" (eller vad man skall sga

)? Verkar de som hllit p lngst ha trttnat och tappat "glden"?
Bertta grna lite om det.
Som alltid nr det gller prostitution finns det inga enkla sanningar. Jag har sttt p vldigt lite "in-ut-sprut-slut-nsta", men det beror nog p vilka stllen man har beskt. Vljer numera att boka hela timmar och jag mrker att mnga tjejer tycker att det r sknt att drmed hinna med att f ligga p min arm och mysa och smprata eftert. Det finns mnga tjejer som vgrar stlla upp p snabbisar fr de tycker inte att det r sknt.
Jag har helt klart sttt p tjejer som njuter stnanden gr ju i viss mn att simulera, men det finns ju andra fysiologiska reaktioner som t ex styvnade brstvrtor och blt fitta som r svrare att frammana p konstgjord vg. De sknaste gngerna fr mig har varit nr tjejen har njutit och varit upphetsad fr det gr ocks mig mera upphetsad. Sknaste r det efter ett ordentligt frspel med kyssar, smek och slick och betydligt mindre sknt nr tjejen vill att man ska stoppa in den fortast mjligt och man knner att fittan r full av vaselin.
Den trend som jag har mrkt r att det har blivit vanligare med lidelsefulla och kta kyssar, eller s har jag blivit duktigare p att hitta sdana tjejer. Sista ren har det ocks blivit vanligare att helt kondomfritt erbjuds ppet och ngra tjejer hvdar att de helst vill slippa kondom fr att det r sknast s fr bda.
Om en tjej har gld eller inte verkar mer, enligt min erfarenhet, inte bero s mycket p hur lnge hon har hllit p utan mer p hennes personlighet och av vilket skl hon r i branschen. Snarare tycker jag att ldre kvinnor ofta kan ha mer gld och det finns de som r efter r fr goda recensioner. Detta att f trffa och lra knna nya mnniskor har ngra kvinnor beskrivit som srskilt stimulerande.
Jag har ngra gnger trffat samma tjej flera r senare och det vara bara bttre efter hand. Sista gngen ville en tjej komma till mitt hotell och tillbringa natten med mig hon sa att jag var s sympatisk. Tyvrr fick jag sga nej fr jag bodde i en lyhrd gstvning och hade dessutom en tjej som jag var chef fr med mig (Inte p bordellen passade p nr hon hlsade p vnner).
Eftersom du beskriver att du r intresserad av mnniskor och vill leva ut dina sexuella fantasier s tror jag inte att du tappar glden. Tror att svl gld som njutning beror rtt mycket p vad du sjlv gr av det hela, men ocks vilken kundkrets som du lyckas attrahera. Det r i viss mn som vilket jobb som helst. I affrer som jag handlar finns det personal som r glada och trevliga r efter r medan andra r sura efter dag ett. r du glad, trevlig och njuter av det du nu tnker gra, s r chansen mycket strre att du kommer att f trevliga kunder som respekterar dig och gr dig glad och ger dig njutning s att du fortstter att vara trevlig