2009-03-18, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Celeron
Vad pratar du om ?. Klart hon kan lsa pm ven fast den frra trden raderats.

Han skriver "grabben" som verskrift. Detta betyder nog att han tror att jag r en liten snorunge som sitter och runkar till hela trden.

Vidare menar han nog att jag inte kan anvnda dessa PM eftersom jag r "grabb"

Jag tar hela hans inlgg som en komplimang dock. Som ett "du r fr bra fr att vara sann"

Jag kan meddela att jag definitivt inte r ngot troll utan att det faktiskt finna kvinnor (ngon mer n jag som vill svara?) som frivilligt vill slja sexuella tjnster.
Citera
2009-03-18, 06:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av liza.gothenburg
Jag kan meddela att jag definitivt inte r ngot troll utan att det faktiskt finna kvinnor (ngon mer n jag som vill svara?) som frivilligt vill slja sexuella tjnster.

Om man trnger igenom vulgrdebatten och (politiskt korrekt) vulgrforskning s finner man att det inte finns ngra enkla sanningar. Kvinnor sljer sexuella tjnster av en mngd olika orsaker och det finns inte heller ngon enkel grns mellan vad som r prostitution eller inte. Prostitution finns ocks i djurvrlden s det r inget som vi mnniskor har hittat p.

Visst finns det tvng och trafficking och dr har man som sexkpare ett ansvar att hlla sig undan sdana miljer.
Citera
2009-03-18, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kopenhamnlover
Om man trnger igenom vulgrdebatten och (politiskt korrekt) vulgrforskning s finner man att det inte finns ngra enkla sanningar. Kvinnor sljer sexuella tjnster av en mngd olika orsaker och det finns inte heller ngon enkel grns mellan vad som r prostitution eller inte. Prostitution finns ocks i djurvrlden s det r inget som vi mnniskor har hittat p.

Visst finns det tvng och trafficking och dr har man som sexkpare ett ansvar att hlla sig undan sdana miljer.

Upplever du, i egenskap av erfaren och seris sexkpare att kvinnorna faktiskt njuter av att slja sex eller upplever du att det r mycket "in-ut-sprut-slut-nsta" (eller vad man skall sga )? Verkar de som hllit p lngst ha trttnat och tappat "glden"?

Bertta grna lite om det.
Citera
2009-03-18, 11:40
Medlem
slugs-Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kopenhamnlover

Tycker det r riktigt bra att man tar upp sexkparens vad ska man sga, moralsika plikter nr man kper sex, snackas inte mycke om det utan bara om sljarna hela tiden. Frgan r ju bara hur ska man kunna veta om det r tvng eller ngra andra skumma saker p g som kpare, ialf hr i sverige borde det vara mer eller mindre omjligt.
Citera
2009-03-18, 11:51
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slugs-P
Tycker det r riktigt bra att man tar upp sexkparens vad ska man sga, moralsika plikter nr man kper sex, snackas inte mycke om det utan bara om sljarna hela tiden. Frgan r ju bara hur ska man kunna veta om det r tvng eller ngra andra skumma saker p g som kpare, ialf hr i sverige borde det vara mer eller mindre omjligt.

Ja, det r ett problem i Sverige med den nuvarande sexkpslagen. I t.ex. Tyskland s gr polisen rder d och d p FKK-klubbarna om de misstnker trafficking, hur det funkar med vriga fristende prostituerade vet jag inte. Drfr rekommenderas att man har sitt pass eller annan giltig ID-handling med sig, vilket jag sklart hade, men ingen rd genomfrdes nr jag var dr. Tvng r nog ytterst sllsynt i de lnder dr denna kommers r avkriminaliserad.
Citera
2009-03-18, 14:21
Medlem
Citat:
Upplever du, i egenskap av erfaren och seris sexkpare att kvinnorna faktiskt njuter av att slja sex eller upplever du att det r mycket "in-ut-sprut-slut-nsta" (eller vad man skall sga )?

Jag har bara kpt sex tv gnger och det var otroligt stor skillnad.

Tjej nummer ett var vnlig och serviceminded men det mrktes att hon var en smula distanserad till mig och vr akt. Till exempel s avbrt hon avsugningen fr att strcka sig efter kleenex och torka av lite frsats och mitt under samlaget sa hon "bara s du vet s har du bara tv minuter kvar av din tid, men du fr grna betala fr en extra halvtimme".

Tjej nummer tv var rena dynamiten i sngen, bsta sexet jag haft i mitt liv. Vi drog rejlt ver tiden utan att hon nmnde ngonting om extra betalning. Jag kan sga ganska skert att hon njt.
Citera
2009-03-18, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Ja, det r ett problem i Sverige med den nuvarande sexkpslagen. I t.ex. Tyskland s gr polisen rder d och d p FKK-klubbarna om de misstnker trafficking, hur det funkar med vriga fristende prostituerade vet jag inte. Drfr rekommenderas att man har sitt pass eller annan giltig ID-handling med sig, vilket jag sklart hade, men ingen rd genomfrdes nr jag var dr. Tvng r nog ytterst sllsynt i de lnder dr denna kommers r avkriminaliserad.

Jag lste en tidningsartikel om flera fall av trafficking och vldsamma hallickar p ett FKK i Augsburg. Polisen gjorde en razzia i somras och grep fyra personer. Hr r lnken:

http://www.augsburger-allgemeine.de/...geid,4490.html

Mitt enda rd r vl att vlja tjejer som verkar sjlvstndiga och harmoniska. Jag inbillar mig att det r rtt svrt att spela glad och njd om man tvingas slja sex av sin hallick eller "pojkvn".
Citera
2009-03-18, 14:33
Medlem
slugs-Ps avatar
Allvarligt talat s varfr skulle man anstrnga sig fr att gra det sknt fr en prostituerad?
Man kper vl tjensten att sljaren ska gra det sknt fr kparen, att sljaren r distanserad eller mjligtvis bra skdespelare fr man vl rkna med.
Citera
2009-03-18, 14:55
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Välvillig
Jag lste en tidningsartikel om flera fall av trafficking och vldsamma hallickar p ett FKK i Augsburg. Polisen gjorde en razzia i somras och grep fyra personer. Hr r lnken:

http://www.augsburger-allgemeine.de/...geid,4490.html

Mitt enda rd r vl att vlja tjejer som verkar sjlvstndiga och harmoniska. Jag inbillar mig att det r rtt svrt att spela glad och njd om man tvingas slja sex av sin hallick eller "pojkvn".

Ja, fast det kanske inte alltid r s ltt att upptcka beroende p hur skicklig skdespelerska hon hr? Men sjlvklart vill man helst ha en tjej som ser njd och tillfreds ut, det r ju mer attraktivt. Dock verkar den tyska polisens (och ven skattemyndighetens) arbete fungera vilket flera inlgg p ISG omvittnar:

http://www.internationalsexguide.inf...postcount=2291
http://www.internationalsexguide.inf...&postcount=710
http://www.internationalsexguide.inf...postcount=2098
http://www.internationalsexguide.inf...postcount=1430
http://www.internationalsexguide.inf...&postcount=539
Citera
2009-03-18, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slugs-P
Allvarligt talat s varfr skulle man anstrnga sig fr att gra det sknt fr en prostituerad?
Man kper vl tjensten att sljaren ska gra det sknt fr kparen, att sljaren r distanserad eller mjligtvis bra skdespelare fr man vl rkna med.

Jo d det fr man rkna med.

Men min sexuella njutning stiger avsevrt om tjejen njuter s jag anstrnger mig fr att gra det sknt fr min sexpartner, oavsett om jag betalt eller ej.
Citera
2009-03-18, 16:09
Medlem
BettanyMaids avatar
Hade ocks den lngtan fr o m elva rs lder. Haha min strsta drm var att jobba p bordell! Men s slde jag sex i ett halvr och den lngtan r numera botad fr evigt.
Citera
2009-03-18, 17:28
Medlem
Det finns ingen enkel sanning

Citat:
Upplever du, i egenskap av erfaren och seris sexkpare att kvinnorna faktiskt njuter av att slja sex eller upplever du att det r mycket "in-ut-sprut-slut-nsta" (eller vad man skall sga )? Verkar de som hllit p lngst ha trttnat och tappat "glden"?

Bertta grna lite om det.

Som alltid nr det gller prostitution finns det inga enkla sanningar. Jag har sttt p vldigt lite "in-ut-sprut-slut-nsta", men det beror nog p vilka stllen man har beskt. Vljer numera att boka hela timmar och jag mrker att mnga tjejer tycker att det r sknt att drmed hinna med att f ligga p min arm och mysa och smprata eftert. Det finns mnga tjejer som vgrar stlla upp p snabbisar fr de tycker inte att det r sknt.

Jag har helt klart sttt p tjejer som njuter stnanden gr ju i viss mn att simulera, men det finns ju andra fysiologiska reaktioner som t ex styvnade brstvrtor och blt fitta som r svrare att frammana p konstgjord vg. De sknaste gngerna fr mig har varit nr tjejen har njutit och varit upphetsad fr det gr ocks mig mera upphetsad. Sknaste r det efter ett ordentligt frspel med kyssar, smek och slick och betydligt mindre sknt nr tjejen vill att man ska stoppa in den fortast mjligt och man knner att fittan r full av vaselin.

Den trend som jag har mrkt r att det har blivit vanligare med lidelsefulla och kta kyssar, eller s har jag blivit duktigare p att hitta sdana tjejer. Sista ren har det ocks blivit vanligare att helt kondomfritt erbjuds ppet och ngra tjejer hvdar att de helst vill slippa kondom fr att det r sknast s fr bda.

Om en tjej har gld eller inte verkar mer, enligt min erfarenhet, inte bero s mycket p hur lnge hon har hllit p utan mer p hennes personlighet och av vilket skl hon r i branschen. Snarare tycker jag att ldre kvinnor ofta kan ha mer gld och det finns de som r efter r fr goda recensioner. Detta att f trffa och lra knna nya mnniskor har ngra kvinnor beskrivit som srskilt stimulerande.

Jag har ngra gnger trffat samma tjej flera r senare och det vara bara bttre efter hand. Sista gngen ville en tjej komma till mitt hotell och tillbringa natten med mig hon sa att jag var s sympatisk. Tyvrr fick jag sga nej fr jag bodde i en lyhrd gstvning och hade dessutom en tjej som jag var chef fr med mig (Inte p bordellen passade p nr hon hlsade p vnner).

Eftersom du beskriver att du r intresserad av mnniskor och vill leva ut dina sexuella fantasier s tror jag inte att du tappar glden. Tror att svl gld som njutning beror rtt mycket p vad du sjlv gr av det hela, men ocks vilken kundkrets som du lyckas attrahera. Det r i viss mn som vilket jobb som helst. I affrer som jag handlar finns det personal som r glada och trevliga r efter r medan andra r sura efter dag ett. r du glad, trevlig och njuter av det du nu tnker gra, s r chansen mycket strre att du kommer att f trevliga kunder som respekterar dig och gr dig glad och ger dig njutning s att du fortstter att vara trevlig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in