2009-03-14, 22:48
Medlem
copyguys avatar
Vet inte vad som har hänt men jag kan inte se några filmer i någon webbläsare har avinstallerat flashplayer och ominstallerat men fortfarande samma fel googlat utan resultat någon här på FB som vet vad det är som spökar för mej
Citera
2009-03-14, 22:53
Medlem
lazyheads avatar
Testa göra en återställning till ett tidigare datum då du kunde se på film med flashplayer.
Det kan ju ha kommit någon uppdatering och sen av någon anledning blev något raderat.

om det inte funkar att göra en återställning så vet jag inte hur man skulle kunna åtgärda problemet.
Citera
2009-03-14, 23:01
Medlem
copyguys avatar
Nej vill inte göra återställning har fixat några grejer nu som jag vill behålla någon annan som vet nåt?
Citera
2009-03-14, 23:47
Medlem
Sbnr1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av copyguy
Vet inte vad som har hänt men jag kan inte se några filmer i någon webbläsare har avinstallerat flashplayer och ominstallerat men fortfarande samma fel googlat utan resultat någon här på FB som vet vad det är som spökar för mej

Felmeddelande / kod? Något måste väl ändå hända om du försöker dig på ex youtube.com ?

Har du verkligen tagit bort flash player för att sedan göra en ominstallation? I doubt it:

http://kb.adobe.com/selfservice/view...4157&sliceId=1
Citera
2009-03-15, 08:11
Medlem
copyguys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sbnr1
Felmeddelande / kod? Något måste väl ändå hända om du försöker dig på ex youtube.com ?

Har du verkligen tagit bort flash player för att sedan göra en ominstallation? I doubt it:

http://kb.adobe.com/selfservice/view...4157&sliceId=1

Jag får inga felmedelanden webbläsarna bara låser sig och jag måste stänga ner dom använde revo uninstalller så jag trodde det räckte ska testa det verktyget du länkade
Citera
2009-03-15, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av copyguy
Vad har du för antivirus? Har haft liknande problem och det var att mitt antivirus Norton var och spökade med flashplayer. Testa med att stänga av ditt antivirus o sen kolla på någon film.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in