Aha, "eftersom vi är gifta är allt vi äger....nu borta....?" Något av rädda det som räddas kan. Håller för övrigt med om att meddelandet är av tråkig natur. En sak som förbryllar mig är varför paret skickar ut ett pressmeddelande. Till vem skickar de och har de några realistiska förväntningar på att detsamma skall läsas, någonsin av någon (vilket det iof har gjorts, men ändå)?
Kanske fel forum, men ändå hänförlig till rätt person; vad livnär sig Tommy sammetsröst av nuförtiden? Kan inte minnas att jag sett honom i något program/produktion med mätbart antal tittare. Är han förpassad till de lukrativa Disney-dubbningarna (där Anna Book regerar)? Turné på Ålandsbåtarna? Gästbartender på Varberg - Grenå?
Kanske fel forum, men ändå hänförlig till rätt person; vad livnär sig Tommy sammetsröst av nuförtiden? Kan inte minnas att jag sett honom i något program/produktion med mätbart antal tittare. Är han förpassad till de lukrativa Disney-dubbningarna (där Anna Book regerar)? Turné på Ålandsbåtarna? Gästbartender på Varberg - Grenå?